آغاز فروش محصولات ایران خودرو و سایپا / اسامی خودروها

لست سکند

فروش خودروهای داخلی و محصولات ایران خودرو و سایپا در سامانه یکپارچه آغاز شده و طی آن شرکت‌ها مازاد ظرفیت محصولات خود را در این سامانه بارگذاری می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، ۴ شرکت خودروسازی شامل صنایع خودروسازی ایلیا، کرمان موتور، تیگارد موتور و آرین موتور برخی از محصولات خود را در سامانه بارگذاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

عرضه محصولات ایران خودرو و سایپا در سامانه یکپارچه

دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز از این هفته محصولات مازاد و خودروهای جدید خود را در سامانه بارگذاری می‌کنند. بر این اساس، فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به صورت فوق‌العاده بوده و حداکثر زمان تحویل آن 3 ماه است.

به گفته وی، طرح فروش سایپا و ایران خودرو در این سامانه برای عموم آزاد بوده و مانند دوره‌های قبل همه می‌توانند در آن شرکت کنند.

راز آسمان پایتخت

به نقل از عصر ایران، مهدی تقدسی مدیر طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در این رابطه، مطرح کرد: شرکت ایران ‌خودرو طی هفته جاری خودرو هایما 7X را نیز عرضه می‌کند.

نکته مثبت بعدی در این طرح، عرضه خودروهای جدید این دو خودروساز  همچون سهند و دنا پلاس جوانان به شمار می‌رود.

به گفته مدیر سامانه یکپارچه، متقاضیان علاوه بر مراجعه به سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، می‌توانند برای اطلاع از طرح‌های فروش به نمایندگی‌ها هم مراجعه کنند.

تقدسی با اشاره به اسامی خودروهای عرضه شده، گفت: خودروهای جک اس 3، جک جی 4 و جک اس 5 توسط کرمان موتور و لاماری ایما را آرین پارس در سامانه یکپارچه عرضه کرده‌اند. خودروی دایون y7  را صنایع خودروسازای ایلیا و x35 را تیگارد موتور در سامانه بارگذاری شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز