شلوار کارگو را در عید با چی ست کنیم؟

شلوار کارگو را در عید با چی ست کنیم؟ کاماپرس
لست سکند

شلوار کارگو که اخیرا آن را بارها در فشن شوها و فرش قرمزهای زیادی دیده‌ایم، با آن جیب‌های زیاد و مدل گشاد بعد از مدت‌ها دوباره به خیابان‌ها بازگشته‌ است. اما این بار قرار نیست فقط با ست‌های ورزشی و لباس‌های بلند و اسپورت مردانه کنار بیاید و می‌خواهند انواع مختلفی از لباس‌ها را تست کند.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در چند فروشگاه عرضه‌کننده پوشاک، چند ست ترند با شلوار کارگو را معرفی می‌کند.

شلوار کارگو با پافر گشاد

پافر و ژاکت‌های اور سایز یا گشاد معمولا اولین استایلی هستند که با شلوار کارگو به ذهن می‌رسد. برای اینکه در ظاهر گشاد پوشش خود غرق نشوید و آن را کمی از حالت پرهیبت خارج کنید، بهتر است از یک نیم بوت ساده با پاشنه متوسط استفاده کنید.

معمولا در این استایل‌ها رنگ پایین‌تنه را یک رنگ اصلی یا خنثی درنظر می‌گیرند تا سایر اجزا به خوبی با آن هماهنگ شوند و یا یک ترکیب رنگ غالب را برای اجزای اصلی انتخاب کرده و بقیه آیتم‌ها را متناسب با آن ست می‌کنند.

شلوار کارگو با پافر گشاد کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شلوار کارگو با تاپ تنگ

تناقضی که ترکیب تاپ‌های تنگ با شلوار کارگو دارد، از آن استایلی متفاوت و جذاب می‌سازد. با این کار شلوار جای مانور بیشتری دارد تا خلاقیت و جنبش فکری درونی شما را به‌نمایش بگذارد. برای مثال می‌توانید از آویزهای شلوار و یا کیف‌های کوچک با طرح‌های خاص در اطراف شلوار استفاده کنید.

برای اینکه کمی بیشتر استایل را از چهارچوب خارج کنید، استفاده از انواع متفاوت تاپ مثل کرست تاپ‌ها و تاپ‌های بدون شانه و اسکارفی، گزینه خوبی است که با کفش‌های پاشنه بلند و کتانی‌های لژدار به‌خوبی ست می‌شوند.

شلوار کارگو با تاپ تنگ کاماپرس

شلوار کارگو با رنگ‌های جیغ

رنگ‌های جیغ به‌خوبی اصالت شلوار کارگو و جنب و جوشی که در خود پنهان کرده را نمایان می‌کنند. این انتخاب شما است که سبک شلوار کارگو را چقدر کژوال، شاد و یا حتی بامزه کنید، البته به حال و هوای روز هم بستگی دارد، به برنامه روزانه خود نگاه کنید و طبق آن تصمیم بگیرید می‌خواهید از چه رنگ‌هایی استفاده کنید.

شلوار کارگو با رنگ‌های جیغ کاماپرس

شلوار کارگو با ژاکت کوتاه

ژاکت‌های کوتاه که همراه با کیف دستی چرم با شلوار کارگو هماهنگ می‌شوند، کمی آن رابه سمت رسمی شدن هل می‌دهند. پس نادرست نیست که آن‌ها را پوشش مناسب محیط‌های رسمی و اداری بدانیم که دوست دارید بخشی از هویت خود را نشان بدهید.

هرچقدر اندازه قد ژاکت بیشتر شود، درجه این رسمیت نیز افزایش می‌یابد، پس وابسته به محیط می‌توانید کت‌ها یا پالتوهای بلند را با کارگو بپوشید و لذت ببرید.

شلوار کارگو با ژاکت کوتاه کاماپرس

شلوار کارگو با بوت پاشنه‌دار

اشکالی ندارد اگر بخواهید با ترکیب شلوار کارگو و صدای کفش پاشنه بلند خود کمی صدای حضورتان را بلندتر کنید. به خصوص در زمستان که بوت‌ها رواج بیشتری دارند، این ترکیب یک استایل برنده است که می‌توانید آن را همراه نیم تنه، ژاکت‌های چرم و یا تاپ‌های ساده ست کنید.

شلوار کارگو با بوت پاشنه‌دار کاماپرس

شوار کارگو با پیراهن خاص

منظور از پیراهن درواقع هر بالاتنه‌ای است که طراحی شلوغ و به‌خصوصی دارد. حتی اگر لباسی در کمد دارید که مدت‌ها است در فکر ست کردن آن با چیزی مخصوص هستید، وقت را هدر ندهید و آن را با کارگو امتحان کنید. این شلوار درکنار اینکه جذابیت لباس را دوچندان می‌کند، بار توجه زیاد را از روی آن برمی‌دارد تا چشم‌ها روی تمام ترکیب باشد.

شلوار کارگو با بوت پاشنه‌دار کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ موندمدیسه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز