شغل هایی با سرمایه کم و درآمد بالا

به گفته یک فعال حوزه کار ایده‌های زیادی برای شاغل شدن و کارآفرینی وجود دارد ولی برخی شغل‌ها مانند تولید محصولات گلخانه‌ای، پرورش کرم ابریشم و تولید قارچ مشاغلی هستند که با سرمایه اندک نیز می‌توان درآمد بالایی از آنها داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مشاغل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، رحمت‌الله موسی‌پور درباره اشتغال‌زایی با سرمایه کم گفت: با سرمایه اندک نیز می‌توان کارهای بزرگی انجام داد ولی شرایط کشور به گونه‌ای است که کار با هزینه کم را دولتی‌ها باید به‌وجود بیاورند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پورموسی افزود: افرادی که در راستای کارآفرینی می‌خواهند مشغول شوند، مشکلات اداری و دست‌وپاگیر رو در روی آنها قد علم می‌کند؛ تا جایی که از ادامه مسیر پشیمان می‌شوند. البته قرار است قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار به اجرا در بیاید که میزان موثر بودن آن مشخص خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

این فعال حوزه کار افزود: در حال حاضر بنگاه‌های تولیدی نیاز به سرمایه زیادی دارد ولی کارگاه‌های کوچک همچون قالی‌بافی، تولید محصولات گلخانه‌ای، تولید قارچ و تولید کرم ابریشم را می‌توان با سرمایه اندک و کمی مهارت ایجاد کرد و همچنین کسب درآمد زیادی از آن داشت. زیرا برخی از این کارها نیاز به تحصیلات عالیه ندارند ولی با استعداد کافی می‌توان درآمد قابل توجهی از آن کسب کرد.

پورموسی در ادامه گفت: در بسیاری از کشورها بنگاه‌های کوچک زود بازده در حال پیاده‌سازی است، زیرا سرمایه زیادی لازم ندارد؛ اشتغالزایی می‌شود و در ادامه درآمد بالایی نیز دارند.

به گفته این فعال حوزه کار، برخی محصولات همچون گوجه فرنگی را، که قیمت بالایی نیز در بازار دارد، می‌توان در گلخانه‌ها پرورش داد و به تعادل قیمت‌ها کمک کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “شغل هایی با سرمایه کم و درآمد بالا

    • احسان گفته:

      سلام عزیز، به مراکز فنی و حرفه ای مراجعه کنید آنجا با هزینه کمتر از دویست هزار تومان به شما آموزش قارچ می دهند، به صورت تئوری و عملی. ما رفتیم خیلی خوب بود. با توجه به‌ محل سکونتتون برآورد هزینه رو می تونید داشته باشید، در مجموع تجربه مفیدی بود، انشالله در آینده استارتش رو بزنیم.

  1. شیرین گفته:

    باسلام ,ممنون از توضیحاتتون,من هم دنبال کارافرینی با سرمایه کم هستم.
    درمورد کرم ابریشم نوشتید,این درامد و فروشش چجوریه,خریداراش چه کسانی هستن؟؟
    اصلا کرم ابریشم برای چه کاری استفاده میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز