وام 100 میلیون تومانی مشاغل خانگی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

سربازان ماهر و منقضی از خدمت برای راه اندازی مشاغل خانگی 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به گفته حشمت اله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، به منظور ایجاد اشتغال و بهره‌مندی سربازان وظیفه ماهر منقضی از خدمت نیروهای مسلح مبلغ 100 میلیون تومان تسهیلات در قالب مشاغل خانگی در 133 رشته شغلی بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری و فرهنگی به عاملیت پنج بانک پرداخت می‌شود.

عسگری اعلام کرده که این میزان وام برای سربازانی است که خدمت خود را به پایان رسانده و دارای مدرک مهارت آموزی و فنی و حرفه‌ای هم باشند. سربازان باید از طریق نام نویسی در سامانه مشاغل خانگی، بارگذاری مدارک مهارتی و همینطور کسب مجوزهای لازم از دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند.

افراد متقاضی امکان مراجعه به دبیرخانه این تسهیلات در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران را دارند تا درباره این وام اطلاعات بیشتری به دست آورند. ضمن اینکه می‌توانند از طریق این دبیرخانه از جزئیات سود تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی باخبر شوند.

آریاک سفر

جدیدترین وام های بانکی:

تسهیلات سربازان مهارت دیده در سال 1399

آذرماه سال گذشته هم تسهیلاتی با مبلغ کمتر به سربازان دارای کارت پایان خدمت مهارت دیده ارائه شد. وام ارائه شده به سربازان ماهر منقضی از خدمت در سال گذشته بین 30 تا 50 میلیون تومان برای اشتغال، ازدواج و خرید لوازم خانگی بود. البته این وام به سربازانی تعلق می‌گرفت که در باشگاه ماهرسان ثبت نام کرده و مهارتی را به دست می‌آوردند. ضمن اینکه سربازان مهارت دیده و ثبت نام شده در باشگاه ماهرسان امکان دریافت این وام را داشتند. لامز به ذکر است که ماهرسان زیر نظر بانک انصار طراحی و راه اندازی شد.

سال گذشته موسی کمالی، مشاور وقت قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح، اعلام کرد که قرار است تا پایان سال 1401 تمام سربازان آموزش تخصصی و مهارت آموزی دیده و 30 درصد آن‌ها به شغل برسند.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “وام 100 میلیون تومانی مشاغل خانگی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز