وام 100 میلیون تومانی با ضمانت آسان به چه کسانی تعلق می گیرد؟

طبق اعلام مسعود دائی، مدیرکل اقدامات تامینی سازمان زندان‌ها، زندانیان آزاد شده براساس شرایط و ضوابط مشخصی وام 100 میلیون تومانی خوداشتغالی دریافت خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مددجویان آزادشده با توجه به حرفه و هنری که طی دوران حبس خود در زندان یاد گرفته‌اند امکان دریافت وام خوداشتغالی 100 میلیون تومانی با حداقل سود و ضمانت‌های آسان مثل یارانه یا مستمری را دارند. به گفته مدیر کل اقدامات تامینی سازمان زندان‌ها، در صورتی که زندانی آزاد شده شرایط لازم را برای دریافت وام نداشته باشند، اگر افرادی در کارگاه یا مغازه‌شان این اشخاص را استخدام کند، برابر قانون کار کشور به او حقوق و دستمزد تعلق خواهد گرفت.

تاکنون با اجرای نذری به نام «نذر هشتم»، به یاری نیکوکاران استان تهران و همچنین همراهی ستاد دیه استان و مرکز مراقبت بعد از خروج، 120 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ با پرداخت بدهی یا رد مال از سوی نیکوکاران و جلب رضایت شاکی‌ها آزاد شده‌اند. نذر هشتم از برنامه‌هایی است که توسط رئیس سازمان زندان‌ها شکل گرفت. به موجب این طرح هشتم هر ماه هشت نفر از زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار آزاد می‌شوند. بنا به گفته علی اسمعیلی، جانشین زندان‌های استان تهران، از ابتدای امسال تا به حال، 438 نفر با پرداخت 18 میلیارد تومان از طرف خیرین به خانه‌های خود بازگشتند.

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

آریاک سفر

توجه به شرایط زندانیان آزاد شده

با این حال علی اسمعیلی معتقد است که افراد آزاد شده در جریان بازگشت به جامعه باید چهار مرحله آگاهی از شرایط موجود، شناخت وضعیت و سعی در ترمیم آن، تعهد به خود و اقدام عملی برای ساختن زندگی سالم را به دست آورند و از ان عبور کنند.

توجه به این موارد از بازگشت دوباره افراد به زندان‌ها جلوگیری خواهد کرد. به همین منظور است که برای بهبود شرایط زندانیان آزاد شده وام 100 میلیون تومانی خود اشتغالی پرداخت می‌شود. البته در این مسیر کمک اطرافیان و صاحبان مشاغل هم بسیار موثر است و روی شرایط زندگی این افراد تاثیر دارد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “وام 100 میلیون تومانی با ضمانت آسان به چه کسانی تعلق می گیرد؟

  1. معراج محمدیان گفته:

    خیلی عالی بنده ورشکسته شدم نمايشگاه داشتم و ضامن شدم الان ۶سال که ورشکست شدن دو سه سال درگیر زندان بودم الان بیکارم .

  2. فرزین سامه گفته:

    من تازه ۴۰دوزه که از زندان اراد شدم چطوری میتونم این وام و دریافت کنم چون شدیدا بیکارم وابن ازارم میده

  3. ضرغام گفته:

    سلام من از سال ۹۲به زندان افتادم ۱۰سال بهم دادن ۵سالش را بخشیدن پایم تیر خورده وضعیت زندگیم خرابه به این وام احتیاج دارم خیلی برام حیاطی هست اگه بهم این وام را بدین که برای خودم شغلی دست پا کنم زندگی دباره ای بهم دادین اجرکم من الله توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز