وام 100 میلیون تومانی بانک ملت + شرایط پرداخت آن

افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند اما سرمایه اولیه کافی در اختیار ندارند، می‌توانند از وام های اشتغالی زایی استفاده کنند. با وقوع کرونا و مسائل قرنطینه بسیاری از مشاغل و کسب و کارها از ارائه خدمات و کالا به صورت حضوری منع شدند. در این شرایط دورکاری به کمک افراد آمد تا مانع از تعطیلی کامل کسب و کارها و ورشکستگی آن‌ها شود. همین امر باعث شد تا دولت توجه ویژه‌ای به کسب و کارهای اینترنتی نشان دهد و برای این دسته مشاغل هم وام اشتغالی زایی در نظر گرفت. بنابراین افراد در حال حاضر امکان دریافت وام اشتغالی زایی را هم برای کسب و کار حضوری و هم غیرحضوری دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر وام اشتغالی زایی را بانک‌های مختلفی ارائه می‌دهند. یکی از شروط پایه‌ای برای دریافت این نوع وام، عدم دریافت آن از بانک‌های دیگر است. ضمنا متقاضیان آقا برای دریافت این مدل وام باید کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه را به بانک عامل ارائه دهند.

اخبار مهم وام های بانکی را از دست ندهید:

به هر حال این نوع وام ها در شرایط تورمی کنونی و کمبود نقدینگی شخصی به صاحبان ایده کمک می‌کند تا شغلی راه اندازی کنند. البته در خصوص ارائه این وام هر بانکی شرایط خاص خود را دارد. در ادامه این گزارش شرایط مورد نیاز برای دریافت وام اشتغالی زایی بانک ملت به اطلاع خوانندگان می‌رسد؛

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوهای امروز:

روش‌های بازپرداخت وام 100 میلیونی بانک ملت

بانک ملت به معرفی شدگان سازمان بسیج سازندگی وام اشتغال زایی تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می‌کند. این تسهیلات اشتغال زایی مرابحه و قرض الحسنه بانک ملت در راستای اجرای جز 4 بند (ب) تبصره 16 قانون بودجه سال 1400 کل کشور جهت ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار اعطا می‌شود.

متقاضیان واجد شرایط دریافت این وام، باید معرفی نامه‌ای را از بسیج سازندگی به شعبه بانکی مورد نظر ارائه دهند که در آن نوع تسهیلات مشخص شده باشد. افراد برای دریافت این نوع وام باید ضمانت‌هایی را هم به بانک عامل ارائه دهند. ضمن اینکه ضامن‌های بانکی مورد نیاز برای این طرح و خود متقاضیان نباید به هیچ عنوان دارای چک برگشتی و اقساط معوق بانکی باشند.

این وام 100 میلیون تومانی به دو صورت قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد یا مرابحه با کارمزد 18 درصد به متقاضیان ارائه می‌شود. بنابراین مبلغ اقساط با توجه به روش انتخابی متفاوت خواهد بود. مدت بازپرداخت این نوع وام هم حداکثر هفت ساله است و اقساط آن به صورت ماهیانه به حساب بانک واریز می‌شود.

 

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

43 دیدگاه برای “وام 100 میلیون تومانی بانک ملت + شرایط پرداخت آن

  1. افسانه گفته:

    خلاصه باید یه سنگ نه یه صخره بندازید جلو پای ملت …هفت خان رستمم که رد کنیم … نامه بسیج و از کجا بیاریم ..بگن وامی در کار نیست دیگه .. چرا ملت و مسخره میکنید

  2. امیر گفته:

    سلام.اخه این دیگه چه نوع وامید چراانقدرسخت می گیرن وام بایدبگیری اونوقت باید۳تاضامن هر۳تاضامن چک داشته باشن آخه آدم چک ازکجابیاره آخه واقعاسختمی گیرن برای وام گرفتن به خداادماروواقعاازارواذیت می کنن.

  3. Khadm گفته:

    بیشتر ازاین داغ فرزندان بیکار مارا تازه نکنید بگذارید با درد خودشان بسوزند..اگر فردی بخواهد مغازه کوچکی اجاره کند بسیج سازندگی مجوز به ایشان میدهد.

  4. رحیم صالحی گفته:

    همه می دانند از این بیشترش هم هست اما برای خودشان طرف سریدار بانک هست ماشین شاستی بلند وچهار باب خانه من می گفتم خدایا آخر عاقبت این چه میشود ولی من ۵۵سال دارم بخدا قسم یک ریال وام به من تعلق نگرفته و زندگی من طوری بد هست که خداوند مهربان برای دشمن منم این زندگی منو نصیبش نکنه بخدا قسم دروغگو هستن

  5. هادی گفته:

    سلام امروز رفتم بانک ملت شعبه مدرس مشهد میگم پرینت حساب میخام میگه کاغذ نداریم بعد وام میدن اگه آشنا داشته باشی آره در خونتون میارن وگر نه از این خبرا نیست

  6. سعید گفته:

    سلام اقا شما قبل اراعه این گذارش و نوشتن این تومار لطف کنید اول عکس بخش نامه ایی که به بانک ابلاغ شده رو انتشار کنید و بعد بگید به این اسناد که ما از دولت بانک داری گرفتیم صحت دارد و برید

  7. طاهر گفته:

    سلام
    همین امروز رفتم بانک ملت،گفت باید بری در سایت فرا بانک ثبت نام کنید،
    وقتی رفتم توی سایت شرایط اخذ وام ۱۴ خان داشت…

  8. حسین گفته:

    دروغ دروغه
    من رفتم پرسیدم شرایطش اونقدر زیاد بود که کارمند بانک داشت همینطور مثل رادیو میشمرد که گفتم آقا بس کن غلط کردم نخواستم

  9. ح.. ر.. گفته:

    اون کسی که مشکل داره و وام میخواد شرایتش همیشه بد هست وکسی که شرایتش بد باشه اونقدریی بدبختی داره که ماشاالله باملتی که ماداریم که هرکسی منتظرکه به کناریش خنجربزنه هیچ وقت شرایت برای اون بدبخته جورنمیشه که بخاد وام بگیره بسیج سازندگی که سحله سازمان تخلیه فاضل آب هم نامه برای آدم نمیده بعدمیگن وام میدن هه.. بوکــــــــــــــ..
    ای باباخداوندآدموبه خودش وانگذاره……

  10. mehrdaddooman2000@gmail.com گفته:

    وام برا پولدارها ست وپارت دارها الکی خودتونو خسته نکنین برا وام سه میلیونی ماست ……میخوان عمرا اینابه شما وام بدن

  11. حسینعلی گفته:

    وام!!! این ها فقط برای پولدارهاست نه قشر ضعیف!!!!قشر کارگر ضامن کارمند از کجا بیاره؟؟؟؟بانک ها قبل این حرفا بزنند باید بفکرضامن یه کارگر باشند تا بتوانند کاری انجام بدن!!؟؟!!؟؟

  12. اکبر آزادبخت گفته:

    چرا بانک ملت وقتی به مشتریان رتبه دار وام پرداخت می‌کنه کسانی مثل ماکه نه وام گرفتیم نه چک برگشتی دا ریم چه گناهی کردیم که مارو حذف کردن بعد از دوسه دوره ثبت نام روز اول می‌گفتن ما هزینه الکی نمیکردیم،لابد اینم دوتا کارمند رسمی با کسر حقوق میخواد.

  13. اکبر آزادبخت گفته:

    یه طرح مسخره دیگه کارشون فقط سرکار گذاشتن مردم ساده بیشتر نیست.بعد از سه ماه ثابت نام تو سایت فرا بانک تایید شدم خود شعبه که رفتم گفت شما رتبه ندارید هرچه زحمت کشیدم هیچی.

  14. بختیاری گفته:

    ما فرهنگی هستیم از طرف اداره به بانک ملت سلمان فارسی معرفی نامه داده و ضامن هم بردیم البته وام به گفته خودشون ۱۸ درصد الان پنج ماهه هیچ ک هیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز