چطور وام خرید خودرو بگیریم؟ معرفی بهترین وام خرید خودرو

لست سکند

آیا از فضای همیشه شلوغ وسایل نقلیه عمومی خسته شدید؟ آیا همیشه به دلیل تاخیر مترو یا منتظر ماندن برای تاکسی به محل کارتان دیر می‌رسید؟ خب وقت آن رسیده که فکری بکنید و خودرویی برای خود بخرید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با خرید خودروی شخصی آزادی بیش‌تری خواهید داشت تا هر موقعی که خواستید به سفر بروید، دیگر لازم نیست نگرانی برای وضعیت آب و هوا داشته باشید و خبری از انتظارهای طولانی برای یافتن تاکسی و فضای شلوغ وسایل نقلیه عمومی نخواهد بود. داشتن خودرو هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد، امن‌تر از سایر وسایل نقلیه است و می‌توانید در هر ساعت شبانه روز به کارهای خود برسید.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی بانک سامان ، در صورتی که قصد دارید خودرویی خریداری کنید،‌ طبیعتاً با توجه به قیمت بالای آن، باید مقداری پس‌انداز داشته باشید اما اگر مقدار سرمایه‌ی شما برای خرید خودروی دلخواه‌تان کافی نباشد یا به دلیل نوسانات بازار قیمت خودرو بالاتر برود، چه کاری می‌توانید بکنید؟ در این شرایط یکی از بهترین راه‌حل‌ها، گرفتن وام خرید خودروی ارائه شده توسط بانک‌هاست.

وام خودرو یکی از پرطرفدارترین وام‌هاست و هرساله بسیاری از افراد برای آن درخواست می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

گرفتن وام خرید خودرو به شما کمک می‌کند تا هرچه زودتر به خودروی دلخواه خود دست یابید و از آن لذت ببرید. اما با توجه به اینکه این وام توسط انواع شرکت‌های لیزینگ، خودروسازی و بانک‌های خصوصی و دولتی ارائه می‌شود، کدام بانک یا شرکت را باید انتخاب کنید؟ کدامشان مزایای بیش‌تری دارد و مناسب شماست؟

در حال حاضر می‌توان گفت بهترین وام خرید خودرو به بانک سامان تعلق دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیش‌تر به مزایا و شرایط گرفتن وام خرید خودرو از بانک سامان بپردازیم.

گرفتن وام خرید خودرو از بانک سامان چه مزایایی دارد؟

بانک سامان تا ۸۰ درصد بهای خودرو می‌تواند به شما وام ارائه دهد. علاوه بر این، از مزایای زیر نیز برخوردار خواهید بود:

  • در این بانک می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام خرید خودرو دریافت کنید.
  • وام بصورت قسطی و ماهیانه باید به بانک پرداخت شود.
  • وام در طی حداکثر ۳۶ ماه (۳ سال) با بانک تسویه می‌شود.
  • این وام را می‌توانید با پشتوانه سپرده، گواهی سپرده، اوراق مشارکت دولتی و اوراق مشارکت بانک مرکزی دریافت کنید.

شرایط لازم جهت دریافت وام خرید خودرو از بانک سامان چیست؟

اگر قصد دارید جهت دریافت این وام درخواست دهید، باید شرایط زیر را نیز داشته باشد:

  • متقاضی باید شخص حقیقی و دارای ۱۸ سال تمام باشد.
  • متقاضی چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور نباشته باشد.
  • نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک تایید شود. اعتبارسنجی در حقیقت با این هدف انجام می‌شود تا ریسک اعتباری متقاضی بررسی شود و عواملی مانند پرداخت به‌موقع صورتحساب‌ها، تسهیلات دریافتی، ورشکستگی، سابقه چک برگشتی و… درنظر گرفته می‌شود.

نکات قابل توجه جهت دریافت وام خرید خودرو از بانک سامان

جهت دریافت وام خرید خودرو از بانک سامان باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • اصل مبایعه‌نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت خودرو باید به نام فردی باشد که قصد گرفتن وام را دارد.
  • این وام را تنها برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن هستند، می‌توانید دریافت کنید.
  • مبلغ این وام براساس توان پرداختی متقاضی تعیین می‌شود.
  • نرخ سود وام خرید خودرو مطابق با نرخ اعلام شده از سوی بانک مرکزی است.

حتما در نظر داشته باشید که خودروی موردنظر باید ساخت شرکت‌های خودروسازی ایران باشد و در غیراینصورت نمی‌توانید برای خودروهای خارجی وام دریافت کنید.

وام دریافتی به حساب شخص وام‌گیرنده واریز نخواهد شد بلکه به حساب شرکت خودروسازی اعطا می‌شود و همچنین داشتن پیش‌فاکتور خرید خودرو از طرف شرکت خودروسازی الزامی است.

چگونه جهت درخواست وام خرید خودرو بانک سامان درخواست دهید؟

جهت درخواست وام خرید خودرو از بانک سامان و کسب اطلاعات بیش‌تر به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنید. نزدیک‌ترین شعبه‌ی این بانک به خود را می‌توانید از این لینک بیابید.

درصورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی با شماره‌ی 6422-021 تماس بگیرید.

جمع‌بندی

خودرو به یکی از عناصر اصلی زندگی ما تبدیل شده و نداشتن آن حتی به مدت یک روز باعث مختل شدن زندگی‌مان می‌شود. اما قیمت بالای خودرو یکی از نگرانی‌های دوستداران خودروست و ممکن است سرمایه کافی برای خرید آن را نداشته باشید. اما دیگر جای نگرانی نیست، زیرا با گرفتن وام خرید خودرو براحتی می‌توانید به آرزوی خود برسید. اگر تصمیم دارید وام خودرو دریافت کنید، بهترین وام بانکی در حال حاضر توسط بانک سامان ارائه می‌شود. با توجه به شرایط ذکر شده و مزایای اعطا شده توسط این بانک و همچنین امکان دریافت وام به میزان ۸۰ درصد ارزش خودرو، می‌توان نتیجه گرفت بانک سامان بهترین گزینه برای اخذ وام خرید خودروست. پس هرچه زودتر به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید و برای وام خرید خودرو درخواست دهید. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر بانک سامان را مطالعه نمایید.

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چطور وام خرید خودرو بگیریم؟ معرفی بهترین وام خرید خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز