شرایط و جزئیات طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس

لست سکند

در بین خودروهای شاسی بلند چینی تولید شده در شرکت چری، تیگو 8 پرومکس مشتریان پر و پا قرصی در بازار ایران دارد. این خودرو از معدود شاسی بلند‌های باکیفیت دو دیفرانسیل چینی است که دارای امکانات به روز و آپشن‌های متنوع است. اگرچه قیمت بالای این خودرو ممکن است بسیاری را از خرید آن منصرف کند، اما با طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس، بسیاری می‌توانند تحت شرایط خاصی صاحب این خودرو شوند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جزئیات طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس پرداخته است.

مشخصات تیگو 8 پرومکس

تیگو، یکی از خودروهای شاسی بلند چینی است که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران معرفی شد. این خودرو با ظرفیت هفت سرنشین بهترین گزینه برای مسافرت‌های بین شهری و تفریح در طبیعت است. تیگو 8 پرو مکس دارای دنده اتوماتیک هفت حالته و دو دیفرانسیل است که با دادن قدرت به هر چهار چرخ، حالت آفرود به این خودرو می‌دهد.

یکی از مزیت‌های تیگو 8 پرومکس، داشتن توربو شارژ و مصرف کم سوخت است. مصرف سوخت این خودرو 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است که بسیار پایین‌تر از خودروهای هم رده‌­اش است. این خودرو دارای امکانات و آپشن‌های به روز مانند کروز کنترل، کنترل حرکت بین خطوط، تشخیص نقاط کور، استارت بدون کلید، سیستم‌های پارک خودرو، گرمکن صندلی، یخچال و دوربین 360 درجه است.

تیگو 8 جزو خودروهای لوکس چینی محسوب می‌شود و به دلیل طراحی ظاهری پرابهت آن، استقبال بسیار خوبی از طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس شده است. ایمنی بالای این خودرو نیز مزید بر علت شده است تا به یک خودروی باکلاس خانوادگی و افراد مشکل پسند تبدیل شود.

راز آسمان پایتخت

مقایسه تیگو 8 پرومکس با تیگو 7 پرو

انتخاب بین این دو خودروی چری با توجه به برخی از نکات آسان است، اما اینکه کدام خودرو برای هر خریدار مناسب است، به سلیقه و میزان بودجه­ مرتبط است. قیمت تیگو 8 پرومکس نسبت به تیگو 7 پرو بالاتر است. تیگو 8 یک خودروی دو دیفرانسیل بوده و نسبت به مدل پایین‌تر این خودرو یعنی تیگو 7 دارای قدرت و ایمنی بیشتری است. در حالت کلی و با مقایسه بین دو خودرو مشخص می‌شود که امکانات و آپشن‌های تیگو 8 پرومکس نسبت به تیگو 7 پرو بیشتر است و انتخاب آن منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

مزیت خرید اقساطی تیگو 8 پرومکس

طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس در نهایت به نفع خریدار است؛ چراکه با بودجه محدود می­تواند صاحب یک خودروی لوکس شاسی بلند شود. با توجه به نوسانات قیمتی خودرو در بازار نامشخص سال‌های اخیر و امکان افزایش قیمت خودرو در ماه‌های آتی، خرید به قیمت امروز و تسویه مبلغ آن در اقساط بلند مدت می‌تواند یک اقدام منطقی باشد.

همچنین در خرید نقدی، خریدار بر اساس بودجه کنونی خود اقدام به خرید می‌کند و چه بسا با بودجه محدود کنونی، تنها امکان خرید یک خودروی ایرانی معمولی داشته باشد، اما در طرح فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس دقیقا با پرداخت همین مبلغ به عنوان پیش پرداخت می­توان صاحب یک خودروی شاسی بلند با کیفیت شد.

فرآیند فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس

در فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس که توسط شرکت‌های لیزینگ خودرو انجام می‌شود، متقاضی باید مدارک هویتی، اسکان، شغلی و بانکی خود را به شرکت فروشنده ارائه دهد و در ادامه می‌بایست مبلغ پیش پرداخت را به حساب شرکت واریز و قرارداد خرید اقساطی تیگو 8 پرومکس را امضا کند. در ادامه، خودرو تحویل مشتری می‌شود و او باید به ازای اقساط که می‌تواند شش ماهه تا سه ساله باشد، چک صیادی به شرکت ارائه ‌دهد؛ با این توضیح که چک‌های صیادی می‌تواند به نام شخصی غیر از خریدار هم باشد.

فروش اقساطی تیگو 8 پرومکس در «فرنام خودرو»

فرنام خودرو یکی از مجموعه‌های خوشنام و با سابقه در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو در کشور است. این شرکت فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی را با منعطف‌ترین روش ممکن فراهم کرده است. بیشتر خودروهای تولید شده در کرمان موتور، گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا و ماشین‌های وارداتی در شرکت فرنام خودرو به صورت اقساطی به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت farnamkhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02177091218 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز