شرایط ویژه مهاجرت به اروپا از طریق آکادمی فوتبال

لست سکند

میزان مهاجرت از ایران به مقاصد مختلف، در سال‌های اخیر افزایش زیادی داشته؛ به گونه‌ای که تا پایان سال 2021 تعداد کل مهاجران ایرانی در سراسر جهان 2 میلیون و 62 هزار نفر بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مهاجرت از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است، اما مهاجرت تحصیلی و شغلی از مهم‌ترین روش‌های مهاجرت است. مهاجرت از طریق ورزش نیز امکان‌پذیر است که از طرق مختلف قابل انجام است. یکی از این راه‌ها ثبت نام در آکادمی‌‌های بین‌المللی است.

در ادامه کاماپرس، دوره‌های آکادمی اجوکیک را معرفی می‌کند.

برنامه‌های آکادمی اجوکیک

اجوکیک هنرجویانی را از سراسر جهان جذب کرده و به صورت حرفه‌ای به آنها فوتبال آموزش می‌دهد. در کنار آموزش فوتبال، آموزش زبان‌های مختلف نیز از برنامه‌های آکادمی است. به علاوه فعالیت‌های فرهنگی، سفرهای گردشگری و آکادمی‌های دبیرستان از دیگر برنامه‌های آکادمی هستند. دوره‌های آکادمی در مدت زمان‌های 22 هفته‌ای، یک‌‌ساله، یک‌ماهه و شش هفته‌ای برگزار می‌شود. این دوره‌ها برای افراد 12 تا 24 ساله در دسترس است؛ اما کمپ‌های تابستانه تنها مخصوص سنین 12 تا 18 سال است.

راز آسمان پایتخت

 

اجوکیک در کشورهای انگلیس، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، آمریکا، آلمان، مکزیک و برزیل آکادمی‌های خود را برقرار کرده است. افراد با ثبت نام در دوره‌های این آکادمی می‌توانند در کمپ‌های موجود در این کشورها اقامت گزینند.

سطح زبان انگلیسی برای شرکت در آکادمی

با آنکه در آکادمی زبان آموزش داده می‌شود، اما پیشنهاد شده قبل از ورود به دبیرستان، فرد حداقل 200 ساعت آموزش زبان را گذرانده باشد. در برخی موارد فراگرفتن آموزش‌های آکادمی و ورود به دوره‌های دبیرستان نیاز به سطحی از مهارت در زبان انگلیسی دارد.

 

بیشتر بخوانید:

هزینه‌های آکادمی اجوکیک برای مهاجرت

هزینه سفر هوایی اول و ابتدای دوره بر عهده آکادمی است، آما سایر هزینه‌های حمل‌ونقل بر عهده خود هنرجو است. هتل‌های سه ستاره محل اقامت هنرجویان هستند که پرداخت هزینه آن بر عهده آکادمی است. در خصوص تغذیه نیز هنرجویان سه وعده غذا در طول روز دریافت می‌کنند که هزینه آن توسط آکادمی پوشش داده می‌شود. سایر هزینه‌ها و هزینه‌های شخصی به عهده خود فرد است.

همچنین برای دریافت مشاوره اقامت و مهاجرت می‌توانید از خدمات و راهنمایی‌های مجموعه‌های پارسی کانادا، سام ویزا، حامی مهاجر، پارسیس و گلدن لوکس استفاده کنید. این مجموعه‌ها با مشاوران خبره خود مسیر مهاجرت را برای شما هموار می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پارسی کاناداپارسیسحامی مهاجرسام ویزاگلدن لوکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز