سریع ترین روش های مهاجرت در سال 2023

لست سکند

گزارش‌های رصد‌خانه ملی مهاجرت نشان می‌دهد که نمودارهای مهاجرتی وقتی اوضاع اقتصادی در ایران متلاطم می‌شود روندی صعودی به خود می‌گیرند. اما سوال اینجاست که آیا می‌توان بعد از هر بحران اقتصادی به سرعت مسیری برای مهاجرت پیدا کرد؟ اساسا سریع‌ترین روش برای مهاجرت چیست؟ در این مقاله به کمک داده‌های وب‌سایت کاریابی بین‌المللی جام جم تلاش داریم سریع‌ترین روش‌های مهاجرتی در سال ۲۰۲۳ را بررسی کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خیلی‌ها بنا به شرایطی که در آن قرار دارند به دنبال سریع‌ترین راه مهاجرت هستند ولی اغلب شنیده‌اند که صف‌های جلوی سفارت‌ها طولانی است یا وقتی که سفارت به آنها می‌دهد ممکن است ظرف یکسال برای‌شان تعیین شود. از این رو تصور می‌کنند هیچ راه سریع و فوری برای مهاجرت وجود ندارد. در اینجا ۱۰ روش سریع مهاجرتی را بررسی می‌کنیم.

۱. ویزای کاری عمان

عمان در همسایگی ایران با اقتصادی قدرتمند یک مقصد خوب و مطمئن به حساب می‌آید. هم دستمزد بالای در این کشور پرداخت می‌شود و هم اینکه روابطش با ایران به گونه‌ای است که جای نگرانی برای اختلاف‌های سیاسی وجود ندارد. سریع‌ترین راهِ رفتن به عمان از طریق ویزای کاری است. برای این کار باید یک پیشنهاد کاری از عمان داشته باشید. شاید تصور کنید که این گامی سخت در مسیر مهاجرتی شماست. اما باید بدانید که شرکت‌های ایرانی زیادی در عمان فعال هستند و همیشه در این کشور برای ایرانی‌ها فرصت کاری وجود دارد. برای همین یکی از بهترین گزینه‌های برای مهاجرت سریع، مهاجرت کاری به عمان است.

۲. ویزای کاری انگلیس

مهاجرت به انگلیس برای خیلی‌ها رویا به حساب می‌اید. کشوری با نظم و دیسیپلین بالا که سطح قابل قبولی از رفاه، کیفیت آموزش و بهداشت را برای شهروندانش در نظر گرفته است. اگر به دنبال مهاجرت سریع به یک مقصد هستید و وضع مالی خوبی هم دارید می‌توانید روی مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به انگلستان هم فکر کنید که مسیری سریع و آسان برای آن در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

۳. ویزای کار آلمان

هر کسی که به مهاجرت آسان فکر می‌کند باید روی آلمان حساب کند. آلمان مهاجرپذیرترین کشور اروپایی است و در زمینه پذیرش مهاجران سیاست‌های بازی دارد. در این کشور سالانه ۴۰۰ هزار نیروی کار به عنوان مهاجر پذیرفته می‌شوند که نشان می‌دهد پیدا کردن یک پیشنهاد کاری و دریافت ویزای کار در آلمان نباید چندان سخت باشد.

۴. ویزای کار اتریش

در اتریش یک مدل ویزای کاری تعریف شده به اسم «ویزای جست‌وجوی کار». به این معنی که لازم نیست حتما شما پیشنهاد کاری داشته باشید تا به اتریش بروید. می‌توانید درخواست یک ویزای جست‌وجوی کار بدهید و بعد ۶ ماه در این کشور به دنبال کار بگردید. بعد از آن در صورت پیدا کردن کار ویزای شما از جست‌وجوی کار به ویزای کاری تبدیل می شود. این یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرتی به اتریش است.

۵. تحصیل در روسیه

مهاجرت تحصیلی هم همیشه می‌تواند یک گزینه مناسب برای مهاجرت‌های سریع باشد. یکی از کشورهایی که در آن دانشجویان زیاد ایرانی حضور دارند و کارهای مهاجرت را خیلی سریع انجام می‌دهد روسیه است. در حال حاضر رشته پزشکی در روسیه در میان ایرانی‌ها طرفدار زیادی دارد و بخش زیادی از دانشجویان مهاجر ایرانی در روسیه را دانشجویان پزشکی تشکیل می‌دهند.

۶. تحصیل در اوکراین

یک سالی هست که اوکراین درگیر جنگ شده اما پیش از جنگ این کشور به عنوان ارزان‌ترین مقصد مهاجرت تحصیلی در اروپا شناخته می‌شد. اوکراین همچنین یکی از راحت‌ترین راه‌های مهاجرتی را برای دانشجویان در نظر گرفته و برای همین مهاجرت تحصیلی به این کشور بسیار آسان است. رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی در اوکراین طرفدارهای زیادی دارد. هزینه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه‌های معتبر اوکراین بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ یورو است.

۷. تحصیل در انگلستان

اگر شما از نظر علمی دارای نمرات بالا و نخبه هستید می‌توانید روی مهاجرت به انگلستان هم حساب کنید. همچنین اگر قصد اقامت در انگلیس دارید هم باید بدانید که فرستادن فرزندان‌تان به مدارس انگلستان برای تحصیل یک روش مطمئن به حساب می‌آید.

۸. تحصیل در اتریش

از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به اروپا می‌توان به تحصیل در اتریش اشاره کرد. برای کسانی که فقط قصد مهاجرت تحصیلی دارند اتریش کشور مناسبی و ارزانی است. زیرا تحصیل در اتریش رایگان است به شرطی که به زبان آلمانی تسلط داشته باشید.

۹. سرمایه گذاری در عمان

دولت عمان با تدابیر و مدیریت عالی توانسته است کشور عمان را به مدرن‌ترین و با ثبات ترین کشور خاورمیانه تبدیل کند. اگر از تمکن مالی بالایی برخوردار هستید می‌توانید سرمایه‌گذاری در عمان را به عنوان یکی از سریع‌ترین راه های مهاجرت انتخاب کنید. مزیت اصلی سرمایه‌گذاری در عمان این است که دولت عمان مالکیت صد در صدی به سرمایه‌گذاران خارجی خود می‌دهد.

۱۰. سرمایه گذاری در ترکیه

گفتن ندارد که ترکیه هم از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی میان ایرانی‌هاست. اما سریعترین روش مهاجرت به ترکیه را می‌توان سرمایه‌گذاری در این کشور دانست. سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک ساده‌ترین راه مهاجرت به این کشور که با حداقل ۱۵۰ هزار دلار برای شما امکان‌پذیر می شود.

مجموعه‌های ادیسه، حلوی، ایلیا، رویال مهاجرت، صبا ویزا و مانا مهاجرت از مجموعه‌های مهاجرتی هستند که خدمات مهاجرت به اروپا را ارایه می‌کنند. کارشناسان این مجموعه ها آمادگی دارند تا در زمینه مهاجرت به اروپا به شما مشاوره دهند تا کمترین دغدغه و چالش را در این مسیر تجربه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ادیسه مهاجرتایلیامهاجرتحلویرویال مهاجرتصبا ویزاکاریابی بین المللی جام جممانا مهاجرت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز