شرایط فروش اقساطی 207

خودرو 207- کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

ایران خودرو پس از موفقیت در فروش بالای خودرو پژو 206 تصمیم به تولید مدل بالاتر این خودرو به نام پژو 207 گرفت. 207 نیز بلافاصله پس از تولید مورد استقبال قرار گرفت. اگرچه شرکت ایران خودرو فعلا برنامه‌ای برای فروش اقساطی این خودرو ندارد، اما بسیاری از شرکت‌های لیزینگی، امکان خرید اقساطی 207 را فراهم کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش شرایط فروش اقساطی 207 را بررسی کرده است.

چرا 207 بخریم؟

پژو 207 در بسیاری از کشورها به نام فیس لیفت پژو 206 شناخته می‌شود؛ چراکه ظاهر و امکانات آن تفاوت عمده‌ای با 206 ندارد. از نظر ظاهری، چراغ­های این خودرو بسیار مدرن‌تر شده و این چراغ‌های برآمده، خودرو 207 را جوان‌پسند کرده است. همچنین سپر عقب این خودرو نیز متفاوت شده است. از نظر طراحی داخلی نیز یک مانتیور لمسی به خودرو اضافه شده و طراحی جدید فرمان و تم نقره‌ای داشبورد، آن را زیباتر کرده است.

207 دارای یک پیشرانه 1.6 لیتری است که 105 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این خودرو مصرف پایین سوخت است؛ به طوریکه این خودرو در هر 100 کیلومتر حدود 6.6 تا 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند. پژو 207 دارای چراغ روز، سنسور دنده عقب و کروز کنترل نیز هست.

فروش اقساطی 207 برای چه کسانی مناسب است؟

خرید اقساطی پژو 207 برای افرادی که قصد خرید یک خودرو با بودجه متوسط دارند، مناسب است. در واقع این خودرو تولید داخل با توجه به کیفیت آن گران‌تر از بسیاری از خودروهای دیگر ایرانی بوده، اما قیمت آن ارزان‌تر از خودروهای خارجی است و به همین دلیل می‌تواند یک انتخاب مناسب برای مشکل‌پسندها باشد. همچنین این خودرو از نظر جوانان نیز جذاب است و فروش اقساطی 207 می‌تواند مورد استقبال جوانانی که به دنبال یک خودرو مناسب هستند، قرار گیرد. در واقع این خودرو برای کسانی مناسب است که نمی‌خواهند هزینه بالایی برای خودروی خارجی بپردازند و دوست دارند که یک خودروی باکیفیت تولید داخل را صاحب شوند.

راز آسمان پایتخت

قیمت 207 در طرح فروش اقساطی چگونه محاسبه می‌شود؟

در طرح فروش اقساطی 207 قیمت اولیه این خودرو بر اساس نرخ روز آن محاسبه و ارائه می‌شود. شرکت‌های لیزینگی تلاش می‌کنند که بر اساس قیمت معامله شده خودرو در همان روز، قیمت نهایی را به مشتری اعلام کنند. این خودرو ممکن است دارای حباب قیمتی هم باشد؛ لذا محاسبه درست قیمت بسیار مهم است.

در زمینه پیش پرداخت نیز معمولا مقدار حداقلی اولیه تعیین می‌شود و هر کس می‌تواند با توجه به وضعیت مالی و بودجه‌ای که دارد، میزان پیش پرداخت را افزایش دهد تا میزان اقساط آن کاهش پیدا کند. با پرداخت مبلغ اولیه، بقیه مبلغ به صورت اقساط یک تا سه ساله به سلیقه مشتری قسط‌بندی شده و مشتری به اندازه اقساط تعیین شده، چک صیادی به شرکت لیزینگی ارائه می‌دهد.

مدارک مورد نیاز در طرح فروش اقساطی 207

در فروش اقساطی 207 ارائه برخی از مدارک به شرکت ارائه دهنده خدمات لیزینگ خودرو الزامی است. برای نمونه مشتری باید مدارک هویتی، اسکان و شغلی خود را به این شرکت ارائه دهد. این مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی، اجاره نامه، سند ملکی، فیش حقوقی و مجوز کسب است. در ادامه مشتری از نظر اعتباری بانکی مورد سنجش قرار می‌گیرد و در صورت داشتن اعتبار مناسب باید به میزان لازم چک صیادی به شرکت ارائه دهد. البته چک‌های صیادی می‌تواند به نام مشتری یا هر شخص دیگری باشد.

زمان تحویل خودرو

شرکت‌های لیزینگی معمولا خودرو را در همان روز تحویل مشتری می‌دهند. برای نمونه مدت زمان انتظار در شرکت «آرشا خودرو» فقط یک ساعت است و خودرو حتی قبل از پرداخت پیش پرداخت و با ارائه مدارک، تحویل مشتری می‌شود. در طرح فروش اقساطی 207 نیازی به انتظار چند ماهه برای صاحب خودرو شدن نیست و متقاضی با امضای قرارداد و واریز پیش پرداخت، صاحب خودرو خواهد شد.

فروش اقساطی 207 در «آرشا خودرو»

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته است در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر است.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت آرشا خودرو به آدرس arshakhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02148000998 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرشا خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز