شرایط دریافت ویزای اسپانیا توریستی

اسپانیا یکی از 10 کشور برتر در حوزه گردشگری است و افراد زیادی سالانه به این کشور سفر می­کنند. افراد ساکن اتحادیه اروپا یا افرادی که در یکی از کشورهای اروپایی اقامت دارند، می­توانند بدون دریافت ویزا به اسپانیا مسافرت کنند، اما سایر متقاضیان سفر به اسپانیا باید حتما ویزای اسپانیا توریستی دریافت کنند.

به گزارش کاماپرس، ویزای اسپانیا انواع مختلفی دارد که بعضی از آن‌ها اقامت دائمی برای دارندگان آن به همراه می­آورد و برخی دیگر فقط زمینه را برای اقامت کوتاه مدت فراهم می‌کند که ویزای اسپانیا توریستی از جمله آن است.

در این گزارش با ویزای اسپانیا توریستی و شرایط دریافت آن آشنا می­‌شوید.

معرفی ویزای اسپانیا توریستی

ویزای اسپانیا توریستی، یکی از انواع ویزای شنگن (اتحادیه اروپا) است که بین 90 تا 180 روز اعتبار دارد و دارندگان آن امکان مسافرت به اسپانیا و 26 کشور دیگر اروپا را خواهند داشت. این نوع ویزا با اهداف خاصی صادر می‌شود و تنها برای مقاصد گردشگری نیست. برخی از این ویزاهای توریستی به منظور بازدید از اعضای درجه یک خانواده و اقوام صادر می­‌شود و گروهی دیگر از این ویزاهای توریستی برای افرادی صادر می‌­شود که قصد ادامه درمان بیماری در کشور اسپانیا دارند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای اسپانیا توریستی

افرادی که مایل به دریافت ویزای اسپانیا توریستی هستند، باید اصل گذرنامه خود به همراه گذرنامه‌های گذشته (در صورت وجود) را به همراه دو قطعه عکس 4.5 در 3.5 جدید رنگی تمام رخ با زمینه کاملا سفید و بدون عینک، اصل و ترجمه شناسنامه، اصل گردش حساب بانکی شش ماه اخیر با مهر و امضای بانک به زبان انگلیسی و اصل و ترجمه سند مالکیت ارائه دهند. افراد مشغول به کار باید اصل و ترجمه مدارک شغلی خود را داشته باشند. دانش آموزان و دانشجویان نیز باید اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل با مهر و امضای سازمان مربوطه را ارائه دهند. خانم‌های خانه‌دار به هیچ یک از مدارک فوق احتیاج ندارند و تنها باید اصل و ترجمه مدارک شغلی همسر خود را به سفارت اسپانیا ارائه دهند؛ ضمن اینکه تکمیل فرم فارسی مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق و انگشت نگاری در مرکز بی ال اس نیز ضروری است.

راز آسمان پایتخت

ویزای اسپانیا - کاماپرس

مراحل درخواست ویزای اسپانیا توریستی

متقاضیان ویزای اسپانیا توریستی باید مدارک مورد نظر را ابتدا در سایت کارگزاری سفارت اسپانیا بارگذاری کرده و بعد از تایید مدارک، برای مصاحبه در سفارتخانه حاضر شوند. در روز مصاحبه ارائه اصل مدارک ضروری است و انگشت نگاری انجام خواهد شد. هزینه اخذ ویزای شنگن 80 یورو است و علاوه بر این مبلغ، متقاضیان باید 15 یورو بابت مالیات به دولت اسپانیا بپردازند. در صورت تکمیل مدارک و انگشت نگاری، بررسی آن‌ها از سوی کارمندان سفارت اسپانیا 21 روز زمان می‌برد و پذیرش یا عدم پذیرش شرایط فرد برای اخذ ویزای اسپانیا توریستی نیز از طریق ایمیل به متقاضی اعلام خواهد شد.

ویزای اسپانیا - کاماپرس

دریافت آسان ویزای اسپانیا توریستی با «راز آسمان پایتخت»

آژانس هواپیمایی راز آسمان پایتخت با هدف ارائه خدمات مسافرتی، گردشگری و زیارتی به متقاضیان ایرانی فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه از همان ابتدای فعالیت به دنبال تسهیل فرآیند حمل و نقل و اقامت مشتریان خود در سراسر ایران و جهان بوده است. این آژانس هواپیمایی  همواره تلاش کرده از طریق ارتباط مستمر با ایرلاین‌های داخلی و خارجی، رزرو هتل‌های برتر در ایران و سراسر جهان و ارائه بهترین خدمات مسافرتی، رضایت مشتریان خود را جلب کند. همچنین تیم پشتیبانی این مجموعه از ابتدای رزرو بلیط، فرآیند صدور ویزا و رزرو هتل در کنار متقاضیان هستند تا مشکلی برای آنان به وجود نیاید. ایرانیانی که قصد سفر به اسپانیا با ویزای توریستی دارند، بهتر است به درگاه و وبسایت راز آسمان پایتخت مراجعه و به راحتی ویزا دریافت کنند. اشخاصی که مایل به دریافت ویزای اسپانیا توریستی هستند، باید فرم ثبت نام ویزای این مجموعه را پر کرده و اطلاعات شخصی خود را ارائه دهند.

علاقه‌­مندان به منظور بهره‌­گیری از خدمات راز آسمان پایتخت بهتر است به وبسایت این مجموعه به نشانی https://www.asemanpaytakht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز