شرایط اقامت در هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان دبی - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

دبی، یکی از زیباترین شهرهای امارات است که بسیاری از مسافران، آن را به عنوان مقصدی برای گذراندن تعطیلات‌‌ انتخاب می‌کنند. یکی از دغدغه‌های گردشگران، علاوه بر محل سکونت، جا‌به‌جایی در سطح شهر برای بازدید از بناهای دیدنی دبی است.

به گزارش کاماپرس، سیستم حمل و نقل عمومی دبی بسیار مجهز بوده و با استفاده از آن می‌توان به تمامی نقاط این شهر دسترسی داشت. از جهتی دیگر منطقه شیخ زاید دارای هتل‌های چهار و پنج ستاره بسیاری است که هتل رز ریحان دبی یکی از آنها است و گردشگران بسیاری، این هتل را بابت دسترسی خوب آن برای اقامت‌ انتخاب می‌کنند.

این گزارش به معرفی هتل رز ریحان دبی و امکانات آن ‌و بررسی وضعیت حمل و نقل عمومی دبی پرداخته است.

وضعیت حمل و نقل عمومی در دبی

تاکسی: تاکسی‌های دبی جزو گران‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود؛ به طوری که برای ورود به تاکسی باید سه درهم پرداخت و پس از آن برحسب تاکسی‌متر، کرایه نسبت به مسیر حرکت مشخص می‌شود.

تاکسی‌های اینترنتی: اوبر از محبوب‌ترین تاکسی‌های اینترنتی دبی است، اما تاکسی سرویس‌های اینترنتی کریم نیز از تاکسی‌های اینترنتی بومی دبی بوده که گردشگران می‌توانند از سرویس‌های آن استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

تراموا: هزینه تراموا با استفاده از نول کارت( کارت هوشمند) پرداخت می‌شود. هزینه ورود به تراموا دبی با نول کارت ثابت است و باید آن را هنگام ورود پرداخت کرد. برای هر مسیری – چه کوتاه و چه طولانی – هزینه سوار شدن به تراموا سه درهم است. تراموا یکی از سریع‌ترین و محبوب‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی دبی در بین شهروندان و گردشگران است.

مترو: یکی از بهترین و مدرن‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی دبی، متروی این شهر است. مترو دبی روی زمین حرکت می‌کند و نمای شهر را هم در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. هر قطار مترو در دبی پنج واگن دارد که یکی از آنها مخصوص بانوان مسلمان است تا بدون هیچ مشکلی بتوانند از مترو استفاده کنند. یک واگن نیز به واگن فرست‌کلس معروف است و بلیت ورود به آن از سایر واگن‌ها بیشتر است؛ چراکه دارای امکانات و ارائه نمای بهتری از شهر است. برای طی کردن مسافت‌های طولانی می‌توان از وای فای مترو دبی نیز استفاده کرد.

اتوبوس: اتوبوس‌های دبی نیز بسیار مجهز است؛ چراکه سیستم حمل و نـقل عمومی این شهر به طور مداوم بازسازی شده و اتوبوس‌های جدید جای خود را به اتوبوس‌های کهنه می‌دهند. قیمت اتوبوس برخلاف تراموا به مسیر طی شده بستگی دارد و بین 3 تا ۱۵ درهم است. برای استفاده از اتوبوسهای دبی نیز باید نول کارت خود را شارژ کرد؛ چراکه هزینه سوار شدن به اتوبوس‌های دبی از این کارت کسر می‌شود.

تاکسی دریایی: یکی از بهترین و محبوب‌ترین سیستم‌های حمل و نقل عمومی دبی، تاکسی‌های دریایی است. تاکسی‌های آبی دبی از جنس قایق‌های چوبی بوده که تا سقف ۲۰ نفر ظرفیت دارند. این تاکسی‌ها تنها در دو مسیر حرکت می‌کنند که اولین مسیر از ابرا به طرف بازار قدیمی دیره و مسیر دیگر از بازار قدیمی دیره به طرف منطقه السبخه است. البته قیمت این تاکسی­ها کمی گران بوده و نسبت به کلاس انتخابی و مسیر، بین ۵۵ تا ۲۰۰ درهم متفاوت است.

اتوبوس دریایی: اتوبوس دریایی، یکی از جالب‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی دبی است که در خشکی به صورت اتوبوس و در آب به صورت قایق عمل می‌کند. این اتوبوس‌ها مجهز به جلیقه نجات و تهویه هوا هستند و یک راهنمای تور عربی زبان نیز برای راهنمایی مسافران وجود دارد. هزینه استفاده از این اتوبوس‌ها بسیار بالا و بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ درهم است. گردشگران می‌توانند از این اتوبوس‌ها به عنوان یکی از تفریحات آبی دبی استفاده کنند.

اتوبوس دریایی دبی

معرفی هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان بای روتانا جزو هتل‌های چهار ستاره در منطقه شیخ زاید دبی است که هزینه رزرو اتاق در آن به زمان سفر بستگی دارد. از نظر مسافران، بیشترین امتیاز این هتل مربوط به موقعیت آن (9.1 از 10) و کمترین امتیاز آن نیز مربوط به صبحانه (7.2 از 10) بوده است. این هتل میانگین امتیاز کلی خوب 8 از 10 را کسب کرده و ارزش خرید آن 7.9 از 10 است.

هتل رز ریحان دبی با ارتفاع 333 متر، در موقعیت مناسبی در خیابان شیخ زاید قرار گرفته و سه دقیقه با مرکز مالی بین­المللی دبی (DIFC) فاصله و کمی دورتر از ایستگاه مترو مرکز مالی قرار دارد. این ساختمان 72 طبقه لوکس دارد و از سال 2009 تا 2012 به عنوان بلندترین هتل جهان شناخته می­‌شد. هتل رز ریحان دبی در نزدیکی مرکز خرید دبی مال قرار دارد و فاصله آن از فرودگاه بین‌المللی دبی نیز با اتومبیل حدود 15 دقیقه است. این هتل با برج خلیفه دبی نیز تنها 3.9 کیلومتر فاصله دارد.

هتل رز ریحان دبی

امکانات هتل رز ریحان دبی

از امکانات هتل رز ریحان دبی می‌توان به پارکینگ، دو رستوران، مرکز تناسب اندام، سه شاتل فرودگاه، فامیلی روم، اینترنت، یک سالن ورزشی کاملا مجهز، استخر روباز با دمای کنترل شده روی پشت بام برای بزرگسالان و کودکان، سالن زیبایی، اتاق‌های درمان برای ماساژ و مراقبت از پوست، یک سونا جداگانه، اتاق بخار، حمام اسپا، پذیرش 24 ساعته و خدمات اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد.

هتل رز ریحان دبی دارای 462 اتاق و سوئیت مجلل با منظره پانوراما از دبی مشرف بر برج خلیفه است و تمامی واحدهای هتل مجهز به کتری، سرویس پذیرایی، حمام خصوصی و وسایل بهداشتی رایگان است. این هتل دارای دو رستوران است که هر کدام حس و حال خاص خود را دارند. رستوران گلبرگ با ظرفیت 160 مهمان و رستوران O’lio با گنجایش 108 مهمان اشاره کرد. این هتل دو سالن کنفرانس مجزا در دو طبقه دارد که دارای هفت اتاق جلسه بوده و همگی مجهز به جدیدترین امکانات سمعی، بصری و اتصالات بدون سیم هستند.

هتل رز ریحان دبی

رزرو اتاق در هتل رز ریحان دبی با «بیسان گشت»

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران بوده و تور‌های داخلی، خارجی، طبیعت‌گردی و تور‌های ورودی را به صورت مستقیم اجرا می‌کند.

گردشگران برای ارتباط با کارشناسان بیسان گشت جهت رزرو تور دبی یا اتاق در هتل رز ریحان دبی می­‌توانند با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی https://bisungasht.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز