سی و یکمین نمایشگاه هفته سلامت روسیه 2022

نمایشگاه داروسازی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سی و یکمین نمایشگاه بین‌­المللی بهداشت و درمان، مهندسی پزشکی و داروسازی مسکو (هفته سلامت روسیه) از تاریخ 5 الی 9 دسامبر 2022 برابر با 14 الی 18 آذر ماه 1401 در نمایشگاه بین­‌المللی مرکزی مسکو در حال برگزاری است.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه یکی از رویدادهای معتبر در حوزه بهداشت و درمان روسیه است که به صورت سالانه برگزار می‌­شود. اولین دوره این نمایشگاه در سال 1974 برگزار شد. این رویداد بستر مناسبی برای حضور فعالان در حوزه‌­های بهداشت و درمان، تجهیزات پزشکی و داروسازی به منظور معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود در سطح بین‌­الملل است.

هفته سلامت روسیه در سه بخش نمایشگاهی  شامل مراقبت­‌های بهداشتی – سبک زندگی سالم – آسایشگاه‌ها، استراحت‌گاه‌ها و مراکز پزشکی برگزار می‌­شود که هر کدام دارای زیرمجموعه و گروه‌های کالایی متنوعی در حوزه بهداشت و درمان، سبک زندگی سالم، گردشگری سلامت و تجهیزات پزشکی و دارویی است.

در سی و یکمین دوره این نمایشگاه حدود 600 شرکت از کشورهای مختلف از جمله آلمان، ایران، هند، ترکیه، چین، قزاقستان، لبنان، روسیه، بلاروس و غیره حضور دارند. همچنین پاویون جمهوری اسلامی ایران نیز با رویکرد افزایش سهم بازار ایران و تقویت بازار صادراتی در هفته سلامت روسیه حضور دارد

راز آسمان پایتخت

دوره قبل این نمایشگاه در سال 2021 با حضور 700 شرکت از 25 کشور خارجی و 22 ایالت روسیه در فضایی بالغ بر 50 هزار مترمربع در نمایشگاه بین‌­المللی مرکزی مسکو برگزار شد. همزمان با این نمایشگاه بیش از 60 رویداد آنلاین و آفلاین در حوزه­‌های مختلف بهداشت سلامتی برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز