سکه 13 میلیون و 300 هزار تومانی چقدر حباب دارد؟

لست سکند

قیمت سکه پس از مدتها امروز تغییری نسبت به روز قبل نداشت و در نیمه اول کانال 13 میلیونی توقف کرد با این حال از حباب قیمت سکه نیز کم نشد.

به گزارش کاماپرس، نوسان کم دامنه قیمت دلار در مدار نزولی مهار افزایش قیمت سکه را نیز کشید و سکه امروز بعد از چند روز گرانی و رکوردشکنی پی در پی، گران نشد. با این حال حباب سکه نیز که به اعتقاد کارشناسان به حدود یک میلیون تومان رسیده است نیز همچنان برجای خود باقی ماند و کمتر نشد.

شاید معامله گران سکه با منفی بودن بورس و افزایش اونس جهانی منتظر افزایش قیمت سکه بودند اما این اتفاق نیفتاد و تقاضا در بازار سکه رشد محسوسی نداشت.

نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران  درباره قیمت های امروز بازار فلز زرد اظهار کرد: امروز (۳۱ شهریور ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون و  ۳۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان است.

کاهش قیمت طلای داخلی

راز آسمان پایتخت

برخی گزارش ها نیز حکایت از آن دارند که قیمت نیم سکه، امروز به ۶,۸۸۰,۰۰۰ (شش میلیون و هشتصد و هشتاد هزار) تومان رسیده که در این صورت نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳ درصدی داشته است.

بذرافشان درباره قیمت اونس جهانی و طلای داخلی نیز افزود: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۴۸ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۴۴ هزار تومان معامله می‌شود.

به بیان دقیق تر قیمت طلا در بازار داخلی امروز پایین آمده و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۳۶ درصدی، از ۱,۲۴۸,۶۶۷ (یک میلیون و دویست و چهل و هشت هزار و ششصد و شصت و هفت ) تومان به ۱,۲۴۴,۲۸۱ (یک میلیون و دویست و چهل و چهار هزار و دویست و هشتاد و یک ) تومان رسیده است.

بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران جوان دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر حباب قیمت سکه یک میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز