سکه در کانال 12 میلیون متوقف شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت سکه طرح جدید(امامی) امروز دوشنبه 17 آذرماه 1399 در کانال 12 میلیونی متوف شده و بدون تغییر نسبت به دیروز با نرخ 12 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، در شانزدهمین روز آذرماه سکه در معاملات عصرگاهی روند افزایشی داشت و با 350 هزار تومان افزایش از مرز 12میلیون تومانی عبور کرد و حتی در معاملات پایانی روز به نرخ 12میلیون و 250هزار تومان رسید اما امروز قیمت سکه درجا زد و در کانال 12 میلیونی تغییر خاصی نکرد.

ثبات قیمت سکه در حالی روی داده است که نرخ دلار در بازار امروز اندکی افزایش داشته و در بازار موازی دیگر یعنی بورس نیز اوضاع چندان مطلوب نبود.

بنابه اعلام دنیای اقتصاد درحال حاضر – ساعت 14 امروز – هر قطعه سکه امامی در بازار 12 میلیون و 200 هزار تومان و هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری 4 میلیون و 786 هزار تومان شده است.  ضمنا هر سکه تمام بهار آزادی(طرح قدیم) درهفدهمین روز آذرماه 11 میلیون و 700 هزار تومان معامله می شود.

نرخ نیم سکه، امروز به ۶,۲۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

راز آسمان پایتخت

در بازار امروز قیمت ربع سکه نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۴,۲۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت هر سکه گرمی، امروز به ۲,۴۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

کاهش قیمت طلای داخلی در روز ثبات اونس جهانی

قیمت طلا نیز در معاملات امروز بازار داخل پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۶۲ درصدی، از ۱,۱۲۰,۴۰۰ (یک میلیون و یکصد و بیست هزار و چهارصد ) تومان به ۱,۱۱۳,۵۰۰ (یک میلیون و یکصد و سیزده هزار و پانصد ) تومان رسید.

این درحالیست که هر اونس طلا، امروز ۱,۸۳۸ (یک هزار و هشتصد و سی و هشت ) دلار قیمت خورد که نسبت به ۲ روز پیش، تغییری نداشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز