سکته قیمت دلار ، سکه و طلا در بازار

لست سکند

روند افزایشی قیمت دلار و سکه و طلا که طی چند روز گذشته در بازار مشاهده می شد امروز ادامه پیدا نکرد و هر سه بازار با سکته و توقف روند گرانی روبرو شدند.

به گزارش کاماپرس، انتظار فراوانی در بین معامله گران و واسطه های بازار ارز وجود داشت که قیمت دلار امروز هم روند افزایشی داشته باشد اما این انتظار محقق نشد و نرخ دلار بعد از چند روز پیاپی گران شدن، کمی ارزان شد.

برخی فعالان بازار توقف و سکته در روند گرانی دلار را به استراحت این بازار بعد از چند رو گرانی و آماده شدن برای یورش مجدد به کانال 25 هزار تومانی ارزیابی کردند ولی عده ای دیگر معتقدند روند ریزشی قیمت ارز با توجه به تزریق های سنگینی که بانک مرکزی به عنوان بازارساز در این بازار انجام داده علت اساسی توقف قیمت امروز دلار است.

حرکت یورو خلاف مسیر دلار

بر این اساس بنا به اعلام دنیای اقتصاد امروز نرخ دلار برخلاف رشد قبلی با افت روبرو بوده و دلار که روز قبل تا ۲۴,۶۲۰ (بیست و چهار هزار و ششصد و بیست) تومان رسیده بود، امروز – دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ مصادف با ۰۷ سپتامبر ۲۰۲۰ – با کاهش ۰.۷ درصدی به ۲۴,۴۵۰ (بیست و چهار هزار و چهارصد و پنجاه) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

نکته قابل توجه این که یورو امروز به ۲۹,۱۵۲ (بیست و نه هزار و یکصد و پنجاه و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

سکه و طلا کاهشی شدند

قیمت سکه هم امروز همان طور که پیشتر ذکر شد کاهش بود و به 11,300,000 (یازده میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 0.45 درصدی داشته است.

قیمت طلا هم امروز قرمز بود و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۱.۳۵ درصدی، از ۱,۰۹۹,۵۳۸ (یک میلیون و نود و نه هزار و پانصد و سی و هشت ) تومان به ۱,۰۸۴,۹۹۴ (یک میلیون و هشتاد و چهار هزار و نهصد و نود و چهار ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز