سمند و دنا های پیش فروشی در موعد مقرر تحویل می شوند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آمارهای منتشر شده از سوی ایران خودرو حکایت از افزایش تولید خودروهای سمند ، دنا و رانا دارد و بر این اساس احتمال تحویل این سه خودروی پیش فروش شده در موعد از پیش اعلام شده، قوت گرفته است.

به گزارش کاماپرس، گروه ایران خودرو از ابتدای سال در چهار نوبت – نوبت چهارم در شهریورماه 99 بوده و هم اکنون نیز ادامه دارد –  اقدام به پیش فروش خودرو در قالب پیش فروش ، پیش فروش با موعد تحویل سه ماهه، پیش فروش و مشارکت در تولید و پیش فروش با موعد تحویل بلند مدت کرده است و در هر 4 مرحله نیز خودروی سمند جزو خودروهای پیش فروشی بوده است.

ضمنا در این پیش فروش ها خودروی دنا و رانا نیز جزو خودروهای پیش فروشی بوده اند. با این شرایط پیش خرید کنندگان خودروهای مذکور این دغدغه را دارند که خودروی آنها در موعد مقرر تحویل می شود یا خیر.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد گزارش اخیر ایران خودرو نشان می دهد تولید خودروهای سمند، رانا و دنا افزایش قابل توجهی داشته و در مقابل برخی خودروها مثل پژو 2008 نیز در حال خارج شدن از خط تولید این شرکت هستند.

ایران خودرو در 5 ماه نخست امسال چه کرد؟

راز آسمان پایتخت

بنابر آمار منتشره، این شرکت طی پنج ماه نخست امسال، ۱۷هزار و ۱۱۵ دستگاه سمند به تولید رسانده و این آمار سبب افزایش ۸/ ۱۱ درصدی تولید محصول موردنظر نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ شده است.

ضمنا ایران‌خودرویی‌ها در پنج ماه ابتدایی امسال اما ۲۱ هزار و ۷۲۶ دستگاه دنا به تولید رسانده‌اند تا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد رشد تولید را به خود ببینند. دنا در دو مدل معمولی و پلاس به تولید می‌رسد. افزایش تولید اما شامل دیگر محصول ایران‌خودرو یعنی رانا نیز شده است. طبق گزارش ارائه شده به بورس، در پنج ماه ابتدایی امسال سه هزار و ۹۰۳ دستگاه رانا در ایران‌خودرو به تولید رسید که رشد ۳/ ۵۶درصدی را نشان می‌دهد.

به علاوه  این آمار نشان می‌دهد تولید محصولات پژو – 206 در تیپهای 2 و پنج و 405 ای ال ایکس و  پژو پارس در دو مدل- در ایران‌خودرو تا پایان مرداد و نسبت به پنج ماه ابتدایی سال گذشته، ۸/ ۳۹ درصد افزایش یافته است.

اما دیگر محصول ایران‌خودرو یعنی هایما که در سایت خراسان این شرکت مونتاژ می‌شود نیز رشد تولید را در پنج ماه ابتدایی امسال تجربه کرده است. طبق آمار، در مجموع ۲ هزار و ۴۸۷ دستگاه هایما تا پایان مرداد امسال تولید شده که نسبت به پنج ماه نخست سال گذشته رشد ۷/ ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز