سقوط  دلار به زیر 25 هزار و 500 تومان/ احتمال افت بیشتر قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار ظهر امروز یکشنبه 30 آذرماه 1399 به 25 هزار و 400 تومان رسیده است و احتمال کاهش بیشتر قیمت در ساعت های عصرگاهی نیز وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، دلار بعد از چند روز درجا زدن در قیمت 25 هزار و 800 تومان دیروز به قیمت 25 هزار و 500 تومان رسید و امروز نیز با کاهش قیمت به زیر نیمه کانال 25 هزار تومان رفت. به گفته معامله گران بازار مرز روانی دلار اکنون شکسته شده و احتمال افت قیمت به زیر 25 هزار و 500 تومان و نزدیک شدن به کف این کانال در ساعت های عصرگاهی وجود دارد.

در بازار نیز وضعیت عرضه و تقاضا به شکلی است که احتمال کاهش قیمت در ساعت های عصرگاهی را تقویت می کند. با این حال شیب کاهش قیمت بسیار ملایم است و ریزش شدیدی در بازار به چشم نمی خورد.

بنا به اعلام دنیای اقتصادی، قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کاهش ۰.۲ درصدی، از ۲۵,۴۵۰ (بیست و پنج هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان به ۲۵,۴۰۰ (بیست و پنج هزار و چهارصد) تومان رسید.

دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۴,۹۹۵ (بیست و چهار هزار و نهصد و نود و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

یورو در بازار آزاد امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش، ۳۱,۱۷۸ (سی و یک هزار و یکصد و هفتاد و هشت ) تومان قیمت خورد.

آنجه امروز تا حدودی به سرعت گیر نزول دلار تبدیل شده صعودی بودن نرخ درهم است به گونه ای که درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۰.۰۸ درصدی، از ۷,۰۴۴ (هفت هزار و چهل و چهار ) تومان به ۷,۰۵۰ (هفت هزار و پنجاه ) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز