سفر به 7 شهر شگفت انگیز ژاپن / آنچه باید در تور ژاپن تجربه کرد

تور ژاپن-کاماپرس
لست سکند

ژاپن موفق به کسب رتبه اول توسعه سفر و گردشگری در سال 2021 شد. در این لیست که توسط مجمع اقتصاد جهانی منتشر شد، ژاپن بالاتر از کشورهایی هم‌چون ایالات متحده و آلمان قرار گرفت. هر ساله بیش از 30 میلیون نفر توریست خارجی از این کشور بازدید می‌کنند.

تمام این آمار نشان می‌دهد که ژاپن جذابیت بسیار زیادی برای گردشگرها دارد و از طرفی این کشور نیز تلاش زیادی برای توسعه صنعت توریسم می‌کند. جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و … سرزمین آفتاب تابان را به مقصد بسیاری از مسافران در سراسر جهان تبدیل کرده است. در ادامه کاماپرس به بررسی جاذبه‌های دیدنی این کشور شرقی و معرفی تور ژاپن شرکت خدمات مسافرتی اسپیلت البرز می‌پردازد.

جاذبه‌های طبیعی ژاپن از قدم‌زنی در جنگل تا آب‌تنی در چشمه‌های آب گرم

در هم تنیدن جاذبه‌های طبیعی بکر و متنوع از آبشار گرفته تا چشمه، ساحل، جنگل، دریاچه و … ویژگی کشور ژاپن است. به علاوه وجود پارک‌ها در سراسر کشور سرزمین آفتاب را جذاب‌تر کرده است. می‌توان گفت مهم‌ترین جاذبه طبیعی ژاپن، کوه فوجی و سایر دیدنی‌های اطراف آن است. فوجی بلندترین قله ژاپن و یکی از نمادین‌ترین آتشفشان‌های جهان است. وجود پارک دیدنی فوجی، دریاچه‌ها، بتکده چوریتو این کوه را جذاب‌تر هم کرده است.

قدم زدن در جنگل بامبو کیوتو دیگر تجربه منحصربه‎‌فرد برای گردشگران است. مسیرهایی که در دل این جنگل وجود دارند، برای قدم زدن و دوچرخه سواری مناسب هستند. بازدید از آبشارها و دریاچه‌های متعدد این کشور نیز می‌تواند لذت‌بخش باشد. آبشارهای کگون، شیرایتو، نامکوا، ناناتسو و دریاچه‌های چوزنجی، آشی‌نوککو، مونت از جذاب‌ترین دیدنی‌های طبیعی کشور ژاپن هستند. در کنار این موارد آب‌تنی در چشمه‌ها آب گرم این کشور نیز تجربه‌ای به یادماندنی خواهد بود.

ژاپن-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

دیدنی‌های تاریخی ژاپن برای گردشگران

قدمت تمدن در شرق آسیا باعث شده تا جاذبه‌های تاریخی زیادی در این منطقه وجود داشته باشد. قصر امپراتوری ژاپن معروف‌ترین و جذاب‌ترین دیدنی تاریخی این کشور و محل اقامت فرمانروایان سرزمین آفتاب است. قسمت شرقی کاخ برای بازدید عموم باز است و ورود به موزه سلطنتی برای همه بازدیدکنندگان رایگان و آزاد است.

معابد تاریخی ژاپن علاوه بر جذابیت‌های بصری دریچه‌ای برای ورود به فرهنگ ژاپن و آشنایی با آن است. طراحی و قدمت معابد بودایی و شینتویی چشم‌ها را خیره می‌کند. بازدید از معبد فانوس‌ها، معبد طلایی و معبد توشوگو می‌تواند شگفت‌انگیز باشد. جاده ابریشم با آنکه سازه‌ای تاریخی نیست، اما بازدید از آن انسان را به گذشته‌های دور و تاریخ باستان پرتاب می‌کند.

سایر جاذبه‌های منحصربه‌فرد سرزمین آفتاب

یکی از مکان‌های پربازدید توسط گردشگران خارجی، بزرگ‌ترین برج مخابراتی جهان، اسکای‌تری، است. به علاوه دیدن بندرهای متعدد این کشور، قدم زدن و آفتاب گرفتن در ساحل بی‌نظیر ژاپن طرفداران زیادی دارد. دیدار از قلعه‌های شهرهای مختلف و قدم زدن در خیابان‌های زیبا و تمیز سرزمین آفتاب سرگرمی مهمی برای مسافران است.

آکواریوم شگفت‌انگیز کایوکان در شهر اوساکا مجموعه‌ای گسترده از آبزیان نایاب و پنگوئن‌ها را جمع‌آوری کرده و به نمایش گذاشته است. بازدید از این آکواریوم برای علاقه‌مندان به حیوانات و موجودات آبزی جذاب است. در کنار بازدید از مکان‌های مختلف، شرکت در آیین‌های سنتی ژاپن همانند مراسم چای سنتی برای گردشگران به خصوص علاقه‌مندان به فرهنگ ژاپنی تجربه جدید و جالبی است. دیگر جاذبه فرهنگی این کشور شرقی دهکده سینمایی اوزوماسا در کیوتو است.

تور ژاپن-کاماپرس

سفر خاطره‌انگیز به 7 شهر ژاپن با تور اسپیلت البرز

اسپیلت البرز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری است که تورهای مختلف از جمله تور بازدید از 7 شهر ژاپن را به گردشگران ارائه می‌کند. در این تور شهرهای توکیو، نیکو، کیوتو، یوکوهاما، هاکونه، نارا و اوساکا مورد بازدید قرار می‌گیرند. در تور ژاپن اسپیلت البرز جاذبه‌های گردشگری متنوعی این شهرها بازدید می‌شوند.

تور 10/5 روزه بوده و از 9 شهریور ماه آغاز می‌شود. هزینه تور برای هر نفر 4 هزار و 190 دلار به علاوه هزینه بلیط هواپیما است. برای ثبت نام در تور ژاپن اسپیلت البرز می‌توان به سایت این مجموعه مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپیلت البرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز