سفر به کیش در تابستان چه مزیت ‌هایی دارد؟

تور کیش-کاماپرس
لست سکند

جزیره کیش به دلیل داشتن آرامش، تفریحات آبی مناسب، جاذبه‌های گردشگری گوناگون و مراکز خرید متنوع به یکی از مقاصد اصلی سفرهای داخلی تبدیل شده است و همواره یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سفر محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اینکه در میانه فصل تابستان قرار داریم و این زمان به سرعت در حال سپری شدن است، اگر قصد مسافرت تابستانه دارید، باید سریعا برای آن برنامه‌ریزی کنید. در صورتی که مقصد مسافرتی خود را هنوز مشخص نکرده‌اید، سفر به کیش می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. معمولا در شرایط کنونی به دلیل گرم شدن هوا و افزایش رطوبت، سفر به کیش هزینه چندانی نمی‌برد. معمولا مسئولان جزیره کیش در فصل تابستان که تعداد مسافران کاهش پیدا می‌کند، جشنواره تابستانی برگزار می‌کنند تا این جزیره از رونق نیفتد. مدت این جشنواره نیز از تیرماه تا شهریور است.

در این جشنواره بیشتر مراکز خرید کیش تخفیفات ویژه‌ای را برای فروش محصولات برند و متفرقه خود در نظر می‌گیرند. علاوه بر این موارد، معمولا بلیط جنگ‌های شبانه و برنامه‌های تفریحی جزیره کیش نسبت به دیگر زمان‌ها ارزان‌تر بوده و بنابراین با قیمت کم امکان استفاده از امکانات تفریحی کیش وجود دارد. بنابراین با توجه به اینکه خرید در زمان کنونی نیز مقرون به صرفه است، می‌توان با صرف هزینه کم به لوکس‌ترین جزیره ایران سفر کرد.

چند تفریح مهیج و خنک جزیره کیش در روزهای گرم تابستان

بانجی جامپینگ، تفریح مهیج این جزیره است. این مرکز تفریحی در میدان المپیک، جنب شهر زیرزمینی کاریز قرار دارد و ساعت مراجعه به آن با رزرو قبلی امکان‌پذیر است.

در این روزهای گرم تابستان که بیشتر مراکز کشور در شرایط بحرانی قرار دارند و گرم‌ترین روزها را سپری می‌کنند، پیست اسکی روی یخ دامون جزیره کیش نیز تفریح خنک و مفرحی محسوب می‌شود. این پیست اسکی در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد و می‌توان در این گرماگرم تابستان از خنکای آن لذت برد.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که از دوستداران بولینگ هستید، بولینگ مریم کیش هم گزینه مناسبی است. این مرکز تفریحی در خیابان سنایی کیش واقع شده و در روزهای کاری از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد فعال است.

اگر مایل به مشاهده کیش بر فراز آسمان‌ هستید، تله‌کابین کیش را از دست ندهید. تله‌کابین میکامال کیش یکی دیگر از تفریح‌های پرطرفدار این جزیره است که همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 بامداد امکان تهیه بلیط و استفاده از آن وجود دارد.

تفریحات کیش-کاماپرس

پارک برفی پنگوئن نیز در این روزهای داغ تابستانی حس خوبی به مسافران و گردشگران منتقل می‌کند و شما با مراجعه به بلوار موج امکان بازدید از این مکان را خواهید داشت.

برخی از غذاهای معروف کیش

طی سفر خود به کیش از غذاهای متنوع این جزیره غافل نشوید و با مراجعه به رستوران‌‌های سنتی این جزیره می‌توان سمک مشوی، مضروبه، کله‌کندی، مارگوگ، حمسه‌الخرت، هریسه و خبیصه را امتحان کرد. البته این موارد تنها تعدادی از غذاهای متنوع کیش بوده و گردشگران معمولا در سفر به کیش این غذاها را از دست نمی‌دهند.

مضروبه-کاماپرس

با تور مناسب به کیش بروید

در صورتی که برای نخستین بار به جزیره کیش سفر می‌کنید، احتمالا هنگام ورود به این منطقه برای تهیه بلیط مناطق گردشگری و جاذبه‌های دیدنی دچار سردرگمی خواهید شد. به همین دلیل بهتر است برای نخستین بار با تور کیش از تهران یا دیگر مناطق کشور سفر کنید. معمولا سفر با تورهای خوش قیمت و مناسب کیش آنقدر دلچسب و مناسب است که افراد برای مسافرت‌های بعدی خود نیز با تور برای سفر به این منطقه اقدام خواهند کرد.

معمولا در سفر با تور ضمن بازدید از مناطق گردشگری متنوع کیش، امکان مراجعه به رستوران‌های سنتی این منطقه وجود دارد و مسافران بدون آنکه درگیر برنامه‌ریزی برای بازدید از مهم‌ترین مناطق این جزیره شوند، به راحتی امکان آشنایی با فرهنگ گرم و جذاب و غذاهای رنگارنگ این منطقه را خواهند داشت.

تور کیش از تهران موسسه “سپهر سیر”، یکی از گزینه‌های در دسترس است که همین حالا هم فرصت رزرو آن مهیا است. تنها کافی است به وبسایت اصلی سپهر سیر به آدرس https://www.sepehrseir.com/tour/662 مراجعه کنید. مجموعه مذکور خدمات مناسبی را برای مسافران این تور تدارک دیده است و حتی کارشناسان این مجموعه قبل از رزرو این تور به متقاضیان مشاوره لازم را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز