سفر به هند با تور مثلث طلایی

لست سکند

آگرا، دهلی و جیپور، مشهورترین و زیباترین شهرهای هندوستان هستند که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. رزرو تور مثلث طلایی هند این امکان را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا در هر سه شهر اقامت داشته باشند و از جاذبه‌های مشهور آنها دیدن کنند.

به گزارش کاماپرس، معمولاً ارزان‌ترین پکیج مسافرتی هند، تور مثلث طلایی است. قیمت پایین این تور به معنای کیفیت پایین آن نیست؛ بلکه نحوه برگزاری آنها موجب کاهش هزینه سفر به هندوستان می‌شود. تور مثلث طلایی به عنوان محبوب‌ترین تور هند در سراسر دنیا شناخته شده و به صورت گروهی برگزار می‌شود.

در ادامه این گزارش، جزئیات تور مثلث طلایی هند بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛

بهترین زمان رزرو تور مثلث طلایی هند

هندوستان دارای آب و هوای گرمسیری است. وزش باد و بارش باران‌های موسمی در نیمه اول سال موجب کاهش سفرها به این کشور می‌شود. همچنین در این زمان از سال، دمای هوا در برخی از شهرهای هندوستان مانند دهلی گاهی به بیش از 45 درجه سانتی‌گراد می‌رسد که بسیار کلافه‌کننده است.

راز آسمان پایتخت

بهترین زمان سفر به مثلث طلایی هند، فصل پاییز، زمستان و اواخر بهار است. به خصوص اگر قصد بازدید از جاذبه‌های طبیعی این کشور را دارید، بهتر است تور مثلث طلایی هند را در فصل پاییز رزرو کنید. به طور کلی، دمای هوا در نیمه دوم سال کمتر از 10 درجه سانتی‌گراد نخواهد شد. بنابراین، مسافران می‌توانند با خیال راحت به گشت و گذار و تفریح بپردازند.

تور مثلث طلایی با چه پروازی انجام می‌شود؟

پروازهای ایران-هند با ایرلاین‌های ایرانی نیز انجام می‌شود و این مسئله یکی از مهم‌ترین عوامل پایین بودن قیمت تور مثلث طلایی هند است. پرواز تهران-دهلی ماهان ایر یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین پروازهای این مسیر است که هیچ توقفی هم ندارد. لازم به ذکر است که تردد بین شهرهای آگرا، دهلی و جیپور به صورت زمینی و با استفاده از اتوبوس یا ون انجام می‌شود.

بهترین تور مثلث طلایی را از کجا رزرو کنیم؟

آژانس نهال گشت، پکیج‌های مسافرتی متنوع و مناسبی را برای تور مثلث طلایی هند به گردشگران ارائه می‌کند. خدمات تورهای این آژانس شامل بلیط پرواز، ترانسفر بین شهری، رزرو هتل، گشت شهری همراه با ناهار، ویزای توریستی هند و بیمه‌نامه مسافرتی می‌شود. امکان رزرو بلیط هواپیما از دو مبدا تهران و شیراز نیز وجود دارد. تور مثلث طلایی نهال گشت با خدمات عالی و برنامه سفر جذاب توانسته در سال‌های اخیر، رضایت تعداد زیادی از گردشگران را به خود جلب کند.

دهلی به دلیل داشتن مراکز خرید و تجاری متنوع از محبوبیت زیادی برخوردار است. همچنین، شهر جیپور به طبیعت و حیات وحش کم‌نظیر خود شهرت دارد. وجود تاج محل در آگرا نیز باعث شده تا این شهر به یک مرکز توریستی مشهور، تبدیل شود. بازدید از تمام جاذبه‌های این سه شهر زیبا در دو الی سه روز تقریباً غیرممکن است؛ اما با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانید از بهترین دیدنی‌های مثلث طلایی هند بازدید کنید.

تور مثلث طلایی هند-کاماپرس

در ادامه، برنامه سفر تور مثلث طلایی هند از این آژانس شرح داده می‌شود؛

روز اول؛ سفر به دهلی

سفر شما در تور مثلث طلایی هند با پرواز به مقصد دهلی آغاز خواهد شد. در روز اول، می‌توانید در هتل استراحت کنید و یا برنامه تفریحی خودتان را داشته باشید.

روز دوم و سوم؛ کاوش در شهر دهلی

در روز دوم این سفر هیجان‌انگیز از بهترین جاذبه‌های دهلی مانند منار قطب، یادبود ماهاتما گاندی، شهر قدیم و جدید، مقبره همایون، دروازه هند، مسجد جامع دهلی و ساختمان پارلمان دیدن خواهید کرد. در روز سوم، گردشگران به اختیار خودشان هستند و می‌توانند استراحت کنند یا در مراکز خرید این شهر به گشت و گذار بپردازند.

تور مثلث طلایی-کاماپرس

روز چهارم و پنجم؛ سفر به آگرا

گردشگران در روز چهارم پس از صرف صبحانه به شهر آگرا سفر می‌کنند. طول این مسیر حدود 4 ساعت و نیم است. در ادامه این روز، مسافران برنامه سفر خود را خواهند داشت. در روز بعدی، مسافران از تاج محل و قلعه آگرا دیدن می‌کنند. پس از آن می‌توانند با استفاده از خودروهای رایگان به سمت مراکز خرید بروند.

روز ششم؛ حرکت به سمت جیپور

در این روز، مسافران پس از صرف صبحانه به سمت جیپور حرکت می‌کنند. در این مسیر از قلعه فاتح پور سیکری بازدید کرده و پس از حدود 6 ساعت به مقصد می‌رسند.

تور مثلث طلایی هند-کاماپرس

روز هفتم؛ سفر به دل تاریخ هندوستان

گردشگران در روز هفتم سفر از جاذبه‌های تاریخی شهر جیپور مانند کاخ شهر، کاخ بادها و شهر باستانی آمر دیدن می‌کنند. سپس به سمت رصدخانه بزرگ جانتار مانتار رفته و به اعماق کهکشان سفر می‌کنند. امکان گشت و گذار در مراکز خرید جیپور در هنگام شب برای گردشگران مهیا است.

روز هشتم؛ سفر به دهلی و بازگشت به تهران

در روز پایانی سفر، پس از صرف صبحانه با اتوبوس یا ون به سمت دهلی حرکت خواهید کرد. این مسافت حدود 6 ساعت و نیم طول می‌کشد. سپس، با پرواز رزرو شده به سمت تهران بازمی‌گردید.

توصیه می‌کنیم اگر در این سفر زمان بیشتری در اختیار داشتید، از جاذبه‌های مشهوری مانند قلعه سرخ، شهر صورتی، معبد نیلوفر آبی و… نیز دیدن کنید. چنانچه قصد رزرو بهترین و ارزان‌ترین تور مثلث طلایی هند را دارید می‌توانید به وبسایت نهال گشت به آدرس www.nahalgasht.com مراجعه کنید و یا با شماره 33143-026 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز