سفارش چاپ ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفارش چاپ ساک دستی کاغذی، یک روش موثر برای بازاریابی محصولات و خدمات کسب و کارها است؛ از این رو آشنایی با مزایا، نکات و نحوه سفارش آن بسیار اهمیت دارد. در این گزارش، تاثیر این موضوع بر افزایش فروش برندها بررسی شده است.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از برندها اعم از کسب و کارها، فروشگاه‌ها و شرکت‌های گوناگون برای فروش، ارائه محصولات یا حتی عرضه هدایا و پک‌های سازمانی خود از سفارش چاپ ساک دستی کاغذی یا شاپینگ بگ تبلیغاتی استفاده می‌کنند. در حال حاضر سفارش چاپ ساک دستی کاغذی در سایز دلخواه، جنس و رنگ‌های متنوع و با طرح دلخواه مانند لوگو یا اطلاعات یک برند امکان‌پذیر است.

این گزارش، تاثیر سفارش چاپ ساک دستی کاغذی در افزایش فروش یک کسب و کار را بررسی کرده است.

چرا چاپ ساک دستی کاغذی؟

ساک دستی کاغذی که به مقوایی نیز شناخته میشوند، یک ابزار سبک و مناسب برای حمل وسایل، محصولات و اقلام متنوع و گوناگون است که کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. و البته میتوان گفت اکثریت ساک های خرید مقوایی و کاغذی که بصورت تبلیغاتی تولید میشود بیشتر در مراکز خرید و در هنگام خرید یک محصول به مشتری ارائه میشود، سفارش چاپ ساک دستی کاغذی یا شاپینگ بگ با توجه به ویژگی‌های این محصول بسیار رواج پیدا کرده و ساک دستی کاغذی به یک ابزار فانتزی برای بازاریابی تبدیل شده است. ساک دستی های  تبلیغاتی و کاغذی، یک ابزار سبک و مناسب برای حمل لوازمی که خریداری شده است و یا محصولات و اقلام متنوع است که در زمان جابجایی یا حمل و نقل برای صاحب برند که لوگو آن روی ساک دستی چاپ شده است یک فرصت بی نظیر تبلیغاتی ایجاد می کند.

بسیاری از برندها و فروشگاه‌ها از سفارش چاپ ساک دستی های کاغذی ( گلاسه یا کرافت ) به عنوان یک روش قدرتمند در تبلیغ برند کسب و کار خود استفاده می‌کنند؛ چرا که ساک دستی کاغذی که لوگو و اطلاعات یک برند یا فروشگاه روی آن چاپ شده باشد، در واقع یک بیلبورد کوچک تبلیغاتی متحرک بوده که به صورت پیوسته در خیابان و مراکز مختلف در حال تبلیغ آن کسب و کار است.

راز آسمان پایتخت

از مزایای سفارش چاپ ساک دستی کاغذی می‌توان به احترام گذاشتن مشتری در هنگام خرید و همچنین اشاره به لوکس بودن محصول  و ماندگاری برند در ذهن مشتری است. هزینه پایین تبلیغات در مقایسه با میزان اثرگذاری این ساک دستی ها و همچنین قابلیت استفاده مجدد از آنها و در نتیجه تبلیغ موثر اشاره کرد.

ساک دستی کاغذی - کاماپرس

کاربردهای چاپ ساک دستی کاغذی

سفارش چاپ ساک دستی کاغذی با توجه به کاربردهای فراوان آن در مقایسه با دیگر محصولات تبلیغاتی مانند بروشورها و امثال آن، نقش مهمی در معرفی برند دارد. برخی از مهم‌ترین کاربردهای ساک دستی کاغذی در ادامه آمده است.

حمل کالاهای خریداری شده: مهم‌ترین کارکرد ساک دستی کاغذی در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، حمل کالای خریداری شده توسط مشتری است. صاحبان فروشگاه یا مغازه‌­داران می‌توانند با سفارش چاپ ساک دستی کاغذی با اطلاعات فروشگاه خود، برند خودشان را تبلیغ کنند.

بسته‌بندی محصولات: یکی دیگر از کاربردهای ساک دستی کاغذی، به ویژه برای آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، بسته‌بندی محصولات است. سفارش چاپ ساک دستی کاغذی برای بسته‌بندی کمک می‌کند که برند در ذهن مشتری ماندگار شود و به تدریج هویت پیدا کند.

پک‌ها و هدایای سازمانی: همچنین می‌توان از انواع ساک دستی کاغذی برای ارائه هدایا و پک‌های سازمانی استفاده کرد. به عنوان مثال می‌توان هدایا و دیگر محصولات تبلیغاتی مانند کاتالوگ یا بروشور را به همراه دیگر محصولات در یک ساک دستی کاغذی قرار داده و به عنوان هدیه سازمانی به مشتریان و کارکنان تقدیم کرد.

ساک دستی کاغذی - کاماپرس

قیمت چاپ ساک دستی کاغذی

آشنایی با نحوه محاسبه قیمت چاپ ساک دستی کاغذی تبلیغاتی بصورت آنلاین و خرید اینترنتی آن یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان کسب و کار و برندها است. ولی یکی از مجموعه هایی که شما بدون دغدغه میتوانید قیمت چاپ سادک دستی اختصاصی خود را بصورت آنلاین مشاهده نمائید (سایت بانی چاپ) است. برآورد قیمت چاپ ساک دستی کاغذی به جزئیات متعدد هر سفارش مانند سایز و ابعاد، تعداد سفارش، جنس و گرماژ کاغذ و مقوای مورد استفاده، روکش سلفون یا یووی، هزینه قالب، نوع چاپ اعم از تمام رنگی یا تک رنگ ساده، نوع طرح و ساده و پیچیده بودن آن، کیفیت چاپ و مواردی از این قبیل بستگی دارد که شما خیلی راحت و بدون نیاز به تخصص میتوانید در سایت بانی چاپ سایز مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با کلیک بر روی آن و انتخاب کاغذ و خدمات چاپی آن و در پایان انتخاب تیراژ قیمت چاپ ساک دستی کاغذی اختصاصی خود را مشاهده نمائید.

البته باید توجه داشت که اگر هدف از سفارش چاپ ساک دستی کاغذی و مقوایی، برندسازی است، بهتر است برای مواردی مانند طراحی و چاپ، بیشتر هزینه کرد؛ چرا که هزینه­های آن با افزایش فروش ناشی از تبلیغات جبران می­شود.

سفارش چاپ ساک دستی کاغذی برای حمل کالای خریداری شده یا حتی بسته‌بندی محصول، به واسطه نقش موثر آن در معرفی محصولات و خدمات یک برند، امروزه به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی بازاریابی و تبلیغات محسوب می‌شود.

ساک دستی چاپی

با توجه به اینکه ساک دستی های چاپی و تبلیغاتی برای اهداف مختلفی استفاده میشوند. یک ساک دستی (شاپینگ بگ) میتوانید برای ارایه هدیه و کادو نیز بصورت اختصاصی طراحی شود و حتی از نظر بند نیز متفاوت باشد با ساک دستی هایی که صرفا برای خرید و ارائه کالا به مشتری ارائه میشود. ساک دستی های مقوایی را میتوان در سایز دلخواه و با توجه به نیاز خود سفارش دهید و حتی میتوانید برای متفاوت بودن و زیبا تر شدن ساک دستی داخل ساک دستی را نیز سفارش چاپ دهید.

انواع جنس ساک دستی

  1. کاغذی با کاغذ گلاسه در گرماژ 135 الی 300 گرم
  2. مقوایی کرافت در گرماژ 115 الی 200 گرم
  3. برزنتی
  4. اسپاند

ولی پر فروشترین و زیبا ترین نوع ساک دستی را میتوان کاغذی که با کاغذ گلاسه چاپ شده است عنوان نمود. زیرا بالاترین کیفیت چاپ را دارد بواسطه چاپ افست و همچنین انواع خدمات پس از چاپ را هم میتوان بر روی آن داشت.

ساک دستی تبلیغاتی

این مدل از ساک دستی ها دقیقا در راستای معرفی و تبلیغ برند چاپ و تولید میشود و از آن در مراکز خرید مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف وکفش، طلاو جواهر فروشی و … استفاده میشود. در واقع ساک دستی های تبلیغاتی را میتوان در بین تاثیرگذارترین اقلام تبلیغاتی با قیمت ارزان برشمرد که در بسیاری از موارد باعث رونق کسب و کار و برندینگ و ارزش افزوده به خرید مشتری عنوان نمود. حتی از ساک دستی های تبلیغاتی در نمایشگاه و همایش ها نیز جهت ارائه گیفت یا بروشور و کاتالوگ و همچنین ارائه نمونه ای از محصول را به جهت اثر گذاری بیشتر و لمس نمونه کار از نزدیک برشمرد.

چاپ ساک دستی گلاسه

در چاپ و تولید این نوع جنس ساک دستی از لحاظ زیبایی و ارائه خدمات پس از چاپ به جهت لوکس بودن میتوان عنوان نمود که بهترین انتخاب است. در صورتی که طرح های مینمیال و یا قیمت مناسب را در چاپ ساک دستی مد نظر دارید انتخاب مناسب برای شما ساک دستی کرافت می باشد و از نظر محیط زیست نیز این جنس از ساک دستی را میتوان انتخاب اصلح برشمرد. ولی در صورتی که میخواهید زیبایی را تا حدودی کنار گذاشته و طول عمر بالا را انتخاب کنید قطعا تنها انتخاب شما ساک دستی برزنتی می باشد.

بانی چاپ؛ بهترین فروشگاه سفارش چاپ ساک دستی کاغذی

سایت بانی چاپ به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر و با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع محصولات چاپ تبلیغات و بسته بندی، با برخورداری از گرافیست و کادر مجرب، تولید و فروش به ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود می‌پردازد. این مجموعه با بهره‌مندی از تخصص پرسنل مجرب و تجهیزات پیشرفته به ارائه خدمات تولید و چاپ ساک دستی کاغذی در ابعاد، سایز و مدل‌های دلخواه با انواع بندهای ساده، پیچ، زنبوری، کرافت و نظایر آن  به چاپ و تولید انواع ساک دستی های مقوایی و کاغذی تبلیغاتی می‌پردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز