سامسونگ جوایز رویداد طراحی 2023 را درو کرد

لست سکند

شرکت سامسونگ موفق شد در رویداد فروم بین‌المللی 80 جایزه مختلف را به خود اختصاص دهد. سامسونگ بیشترین تعداد نامزد شدن برای جایزه و دریافت جایزه را در این مراسم به خود اختصاص داد. آی اف مراسمی معتبر در حوزه طراحی بوده و جوایز آن از اعتبار بالایی برخوردار هستند. این مراسم به صورت سالانه و در آلمان برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در این رقابت محصولات در بخش‌های مختلف رابط کاربردی، تجربه کاربری، بسته‌بندی، ارتباطات، معماری و مفهوم حرفه‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند. در ادامه کاماپرس به شرح جزئیات جوایز سامسونگ در آی اف می‌پردازد.

سامسونگ، برنده جایزه طلایی

جایزه طلایی فروم بین‌المللی به یخچال سری Bespoke infinite line سامسونگ تعلق گرفت. این جایزه به دلیل طراحی منحصر به فرد یخچال به سامسونگ رسید. طراحی انعطاف‌پذیر، قابل سفارشی‌سازی و مدرن یخچال و عناصر و مواد به کار رفته باکیفیت در محصول سبب بردن این جایزه شدند. این محصول سامسونگ نوعی از یخچال توکار است که بدنه آن از جنس آلومینیوم مقاومو ضدخش ساخته شده است.

راز آسمان پایتخت

سایر جوایز سامسونگ در آی اف

در کنار جایزه طلایی مراسم، سامسونگ جوایز متعدد دیگری را نیز به خود اختصاص داد. یکی از این جوایز متعلق به اولین مانیتور گیمینگ 55 اینچی خمیده با انحنای 1 هزار آر است. مانیتور اودیسه آرک سامسونگ نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی، حالت کابین خلبان و زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

محصول دیگری که جایزه دریافت کرد تلفن همراه گلکسی زد فیلیپ 4 بود. این محصول به خاطر ارائه تجربه ویژه‌ای از شخصی‌سازی، این جایزه را دریافت کرد. تلویزیون‌های سامسونگ در بخش طراحی برتر موفق به کسب جایزه شدند.

دیگر جایزه به بازی سامسونگ اسپیس تایکون رسید. این بازی متعلق به پلتفرم رابلکس متاورس است. تجربه‌ای منحصربه‌فرد از محصولات سامسونگ در این بازی به کاربران ارائه می‌شود. در نهایت جاروبرقی بست‌پوک جت سامسونگ هم از این فروم بین‌المللی جایزه دریافت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز