کدام گوشی میان‌رده سری M سامسونگ بهتر است؟

سامسونگ یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های تلفن همراه هوشمند است. این برند کره‌ای که در دسته گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی در بازار جهانی از پرفروش‌ترین برندهاست، دارای دو گروه عمده گوشی‌های میان‌رده است. یک دسته، گوشی‌های پرطرف‌دار سری A هستند و دسته دیگر، سری M.

به گزارش کاماپرس، گوشی‌های سری M با ارائه باتری بزرگ‌تر، نمایشگر بهتر و قیمت مناسب‌تر، به خریداران انتخاب‌های بیشتری می‌دهند. کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند سری M سامسونگ در بازار می‌پردازد.

سامسونگ گلکسی M53

این گوشی که گران‌ترین عضو میان‌رده‌های سری M سامسونگ به شمار می‌رود، در بازه قیمتی ۱۵ میلیون تومانی قرار می‌گیرد. M53 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم و در رنگ‌های سبز، آبی، قهوه‌ای موجود است. سامسونگ از بهترین نمایشگر میان‌رده Super AMOLED Plus+ برای این گوشی استفاده کرده که اندازه آن ۶٫۷ اینچ بوده و تا حداکثر ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی را پشتیبانی می‌کند. این گوشی ۱۷۶ گرمی از پردازنده هشت هسته‌ای چینی Dimensity 900 5G ساخت شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. سامسونگ در پشت، یک دوربین چهارگانه ۱۰۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه کرده است. یک باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز که با شارژر ۲۵ واتی شارژ می‌شود، در بطن این گوشی قرار دارد.

سامسونگ گلکسی M33

این گوشی در رنگ‌های سبز، آبی، قهوه‌ای و در بازه قیمتی ۹ تا ۱۱ میلیون تومانی موجود است. انتخاب‌های ذخیره‌سازی این گوشی نیز مانند M53 در ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم خلاصه می‌شود.  نمایشگر ۶٫۶ اینچی این گوشی از نوع TFT LCD بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتز است. پردازنده این گوشی Exynos 1280 هشت هسته‌ای سامسونگ است. چهار لنز دوربین ۵۰، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی هم برای ثبت تصاویر آماده خدمت هستند. باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی در  نسخه گلوبال و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نسخه هند این گوشی نیز اینجاست تا کاربر را از شارژکردن پی‌درپی بی‌نیاز کند. به‌خاطر تفاوت حجم باتری‌ها، نسخه گلوبال ۱۹۸ و نسخه هند ۲۱۵ گرم وزن دارد.

راز آسمان پایتخت

گلکسی M23

این گوشی در بازه گوشی‌های ۹ میلیون تومانی قرار داشته و در رنگ‌های سبز، آبی و فروخته می‌شود. حافظه داخلی و رم این گوشی هم شامل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ و ۶ رم است. این گوشی ۶٫۴ اینچی ۱۹۸ گرم وزن داشته و مانند A53 از نمایشگر Super AMOLED استفاده می‌کند؛ ولی نرخ نوسازی این گوشی به ۹۰ هرتز کاهش یافته است. یک تنظیم دوربین سه‌گانه ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار دارد. سامسونگ در این گوشی از پردازنده آمریکایی Snapdragon 750G 5G شرکت کوآلکام استفاده کرده است. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری با شارژر ۲۵ واتی است.

بیشتر بخوانید:

گلکسی M13

رنگ‌های سبز، مسی و آبی برای این گوشی هشت و نیم میلیون تومانی نیز در دسترس هستند. این گوشی در نسخه‌هایی با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ و حافظه رم ۴ گیگابایتی در دسترس است. نمایشگر ۶٫۶ اینچی این گوشی از یک پنل      PLS IPS LCD استفاده می‌کند که دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. این گوشی ۱۹۲ گرمی از پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 850 سامسونگ استفاده می‌کند. سه دوربین ۵۰، ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. این گوشی نیز از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری ۱۵ واتی استفاده می‌کند.

گلکسی M13 5G

این گوشی نیز در رنگ‌های آبی، قهوه‌ای و سبز و در قیمت حدوداً هفت و نیم میلیون تومانی عرضه می‌شود. حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در کنار رم ۴ و ۶ گیگابایتی برای این گوشی موجود هستند. نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی نیز از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این گوشی ۱۹۵ گرمی از پردازنده مدیاتک Dimensity 700 استفاده می‌کند. سامسونگ از دوربین دوگانه ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در پنل جلویی M13 5G استفاده کرده است. همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری ۱۵ واتی نیز این گوشی را همراهی می‌کند.

تمام گوشی‌های ذکر شده از اندروید ۱۲ همراه با رابط کاربری OneUI سامسونگ بهره می‌برند. مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کدام گوشی میان‌رده سری M سامسونگ بهتر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز