جدیدترین قیمت گوشی های میان رده سامسونگ + مشخصات

لست سکند

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است و در بازه‌های قیمتی مختلف محصولات متنوعی را عرضه می‌کند. به‌طورکلی، سامسونگ دو خط تولید اصلی برای گوشی‌های میان‌رده دارد: سری A و سری M. سری A شامل گوشی‌های با طراحی زیبا و امکانات جذاب است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرف‌دار هستند. سری M شامل گوشی‌های با قابلیت‌های مناسب و قیمت پایین‌تر است که برای کاربران با بودجه محدود مناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و مقایسه مشخصات و قیمت جدیدترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ می‌پردازد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ FE

این گوشی نسخه مقرون‌به‌صرفه پرچمداران سری اس ۲۱ سامسونگ است. اس ۲۱ اف‌ای دارای یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X  با وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. این گوشی با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۸۸ به همراه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. این دستگاه با One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ کار می‌کند و دارای باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. در پشت گوشی، دوربین‌های سه‌گانه شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی وجود داشته و در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی عریض وجود دارد. در زمان نگارش این گزارش، S21 FE با ظرفیت ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی حدوداً ۲۰ میلیون تومان و با حافظه ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی حدود ۲۲ میلیون تومان قیمت دارد.

سامسونگ گلکسی A73 5G

این گوشی که گران‌ترین عضو میان‌رده‌های سری A سامسونگ به شمار می‌رود، با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم و در رنگ‌های سبز، سفید و خاکستری موجود است. سامسونگ از بهترین نمایشگر میان‌رده Super AMOLED Plus برای این گوشی استفاده کرده که اندازه آن ۶٫۷ اینچ بوده و تا حداکثر ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی را پشتیبانی می‌کند. این گوشی ۱۸۱ گرمی از پردازنده هشت هسته‌ای آمریکایی اسنپ‌دراگون  778G 5G ساخت شرکت کوالکام استفاده می‌کند. سامسونگ برای دوربین این گوشی از یک تنظیم چهارگانه ۱۰۸، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است. یک باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مسئولیت شارژدهی به این گوشی را دارد. این گوشی در بازار ایران در بازه قیمتی ۱۶ تا ۱۸ میلیون تومانی فروخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

سامسونگ گلکسی A53 5G

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی موجود است. انتخاب‌های ذخیره‌سازی این گوشی در ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم خلاصه می‌شود.  نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع Super AMOLED بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتز است. پردازنده این گوشی ۱۹۰ گرمی اگزینوس  1280 هشت هسته‌ای سامسونگ است. ۴ لنز دوربین ۶۴، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی هم برای ثبت تصاویر آماده خدمت هستند. باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز در این گوشی به خدمت گرفته شده است. A53 5G با قیمتی در بازه ۱۳ تا ۱۶ میلیون تومانی موجود است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی A33 5G

A53 نیز در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی فروخته می‌شود. حافظه داخلی و رم این گوشی هم مانند دو گوشی قبل، شامل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ و ۸ رم است. این گوشی ۶٫۴ اینچی ۱۸۶ گرم وزن داشته و مانند A53 از نمایشگر Super AMOLED استفاده می‌کند؛ ولی نرخ نوسازی این گوشی به ۹۰ هرتز کاهش یافته است. سامسونگ در این گوشی نیز از پردازنده Exynos 1280 خود استفاده کرده است. دوربین‌ها نیز ۴۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستند، اما سامسونگ همچنان از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. این گوشی نیز با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در بازار موجود است.

سامسونگ گلکسی A14 5G

این گوشی ۶٫۶ اینچی، با نمایشگر PLS LCD ۹۰ هرتزی عرضه شده است و از وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ برخوردار است. A14 5G ۲۰۲ گرم وزن داشته و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و قرمز موجود است. سامسونگ از دو پردازنده اگزینوس ۱۳۳۰ خود و Dimensity 700 مدیاتک استفاده کرده است که تفاوت زیادی باهم ندارند. گزینه‌های ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی برای حافظه داخلی و ۴ و ۶ گیگابایت رم برای این گوشی موجود است که از طریق درگاه اختصاصی کارت حافظه افزایش پیدا می‌کند. دوربین‌های ۵۰، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و ۱۳ مگاپیکسلی سلفی در پنل جلویی این گوشی قرار دارند. این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری مخصوص One UI 5 عرضه شده است و با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جفت می‌شود. A14 5G در بازه قیمتی هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی قرار دارد.

سامسونگ گلکسی A04s

نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی نیز از نوع PLC LCD بوده و با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۵۰ خود می‌تواند از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲ و ۵۰ مگاپیکسلی می‌شوند. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود. همچنین گزینه‌های ذخیره‌سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی حافظه داخلی و ۳ و ۴ گیگابایت رم برای این گوشی موجود است و با درگاه اختصاصی کارت حافظه امکان افزایش آن نیز وجود دارد. این گوشی بسته به گزینه‌های ذخیره‌سازی، از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا هفت میلیون تومان قیمت دارد.

سامسونگ گلکسی A04

این گوشی از دو سیم‌کارت 4G و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. A03 دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Unisoc بوده و نمایشگر ۶٫۵ اینچی آن از نوع PLS LCD است. باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ می‌تواند ساعت‌ها آن را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. این گوشی دارای ۲ ماژول دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. همچنین گزینه‌های متنوع ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی برای حافظه داخلی و ۳، ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی برای رم این گوشی موجود است. مخاطبان می‌توانند این گوشی را در بازه قیمتی سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تهیه کنند.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز