زیباترین جاذبه های تور گوا نوروز 1402

لست سکند

شهر بندری گوا با آب و هوای گرمسیری خود می‌تواند در هر فصلی از سال، تجربه‌های شگفت‌انگیزی را برای مسافران به ارمغان بیاورد. تور گوا به خصوص در فصل بهار و تابستان بسیار محبوب بوده و در پاییز و زمستان هم بخاطر هوای مطبوع و خنک خود، بهترین زمان سفر را به گردشگران ارائه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رزرو تور گوا می‌توان از انواع مختلف تفریح‌ها و جاذبه‌های هیجان‌انگیز این منطقه مانند ورزش‌های آبی، خرید در بازارهای محلی، بازدید از مکان‌های تاریخی و طبیعی لذت برد. به علاوه، این منطقه یک بهشت زیبا برای زوج‌های جوان و گذران ماه عسل محسوب می‌شود. اما جاذبه‌های زیبا و محبوب گوا کجاست؟

ساحل سینکوئریم برای عاشقان طبیعت

این ساحل فوق‌العاده زیبا دقیقاً در کنار قلعه آگوادا واقع شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم تور گوا محسوب می‌شود. این ساحل به سمت باگا امتداد داشته و بهترین مکان برای پیاده‌روی‌های گهگاهی و عکس‌برداری از مناظر بی‌نظیر است. به علاوه، بدون شک تماشای غروب آفتاب و استراحت در ساحل آرام سینکوئریم تجربه دلپذیری برای تمامی گردشگران خواهد بود.

یک هتل در فاصله نزدیک به این ساحل وجود دارد که محل مناسبی برای اقامت توریست‌ها است. بهترین زمان بازدید از ساحل سینکوئریم، از ماه نوامبر تا فوریه بوده و این ساحل فاصله کمی نیز با مرکز شهر گوا دارد.

راز آسمان پایتخت

 

تجربه خریدی متفاوت در چهارشنبه بازار آنجونا

چهارشنبه بازار آنجونا بهترین مکان برای کسانی است که عاشق خرید کردن هستند. در این بازار، هزاران غرفه لوازم دکوراسیون، لباس، کفش، جواهرات و… وجود دارد. همچنین، بازار آنجونا برای پیدا کردن کالاهای تبتی و نپالی بهترین گزینه است.

این بازار در اوایل دهه 1960 توسط مسافران هیپی افتتاح شد و هیپی‌ها محصولات منحصر به فرد خود را در این بازار به نمایش می‌گذاشتند. غرفه‌های غذا، اجرای موسیقی‌های محلی زنده، مهمانی‌ها و زندگی شبانه چهارشنبه بازار آنجونا دل هر گردشگری را سرزنده خواهد کرد! به علاوه، پارک آبی نهنگ بوبا و قلعه چاپورا نیز در نزدیکی این بازار قرار دارد.

همراه با دلفین‌ها در ساحل پالولم

پالولم، محبوب‌ترین ساحل جنوب گوا و یکی از دیدنی‌ترین سواحل این ایالت است. این ساحل با یک جنگل وسیع از درخت‌های نارگیل محصور شده و مکانی مناسب برای سپری کردن تعطیلات آرام و خانوادگی است. ساحل پالولم گزینه مناسبی برای رویت دلفین‌های بازی‌گوش و قایق‌سواری در کنار آنها است. همچنین، علاقمندان به ماهیگیری نیز می‌توانند یک روز کامل را در اینجا به گرفتن ماهی مشغول شوند.

ساحل پالولم فاصله کمی با ساحل پروانه داشته و با یک پیاده‌روی لذت‌بخش می‌توان به آنجا رسید. در قسمت انتهایی ساحل تعداد زیادی از غرفه‌های سوغاتی‌فروشی، جواهرات، لباس و غذاهای خوشمزه محلی وجود دارد. تماشای غروب آفتاب و دیدن حیات وحش زیبای Cotigao از دیگر جاذبه‌های این ساحل محبوب در تور گوا به شمار می‌رود.

حضور در جشن فانتین هاس

گوا سواحل زیبای زیادی دارد و ممکن است توریست‌ها دوست داشته باشند پس از سپری کردن اوقات خوش در کنار دریا، کمی در محله‌های این شهر قدم بزنند. محله لاتین فانتین هاس جذاب‌ترین محله مرکز شهر گوا، یعنی «پنجیم» محسوب می‌شود.

ساختمان‌ها و معماری‌های این محله همچنان شکوه و ابهت زمان سلطه پرتغالی‌ها را به رخ می‌کشد. در واقع، محله فانتین هاس یک منطقه مسکونی برای افسران و حاکمان پرتغالی بوده است. این محله در سال 1984 توسط یونسکو به عنوان منطقه میراث جهانی شناخته شده و یکی از محله‌های مورد توجه خریداران تور گوا نیز هست.

گالری‌های هنری، کافه‌ها، کلیساها و خیابان‌های قدیمی این محله برای یک گشت و گذار چند ساعته بهترین گزینه محسوب می‌شود. ماه فوریه بهترین زمان برای بازدید از محله لاتین فانتین هاس است؛ چراکه یک ماه جشن در این محله برگزار می‌شود.

جشنواره چشمه، هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا در ماه فوریه به این محله می‌کشاند. افراد محلی در این زمان، خانه‌های خود را به گالری‌های هنری تبدیل می‌کنند! بنابراین، بازدید از این محله در فوریه بهترین فرصت برای آشنایی با فرهنگ غنی مردم گوا خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : الفبای سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز