زندگی در خانه ویلایی پر هزینه تر از زندگی در آپارتمان

لست سکند

بسیاری از مردم تصور می کنند که خانه ویلایی تنها منحصر به شمال کشور است در حالی که این تفکر درست نمی باشد. هر چند عمدتا اغلب خانه هایی که در مناطق شمالی ایران ساخته می شوند از نوع خانه های ویلایی است و دلیل آن شرایط بارانی و مرطوب منطقه می باشد. ویلا در اصل به هر ساختمانی اطلاق می شود که از چهار طرف به بیرون دید و یا نما داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین افتخار دارد با بیست سال سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.
مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده است: طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …
در این مطلب قصد داریم در مورد طراحی و اجرای ساخت ویلا و ساخت منزل با شما مطالبی را در میان بگذاریم. چنانچه قصد ساخت خانه ویلایی را دارید، قبل از اقدام به ساخت و ساز و شروع کردن این پروژه، بهتر است برای داشتن چنین فضایی (یک خانه ایده آل ) تمام جوانب آن را سنجیده باشید.

شاید از خود سوال کنید که تمایل به اجرای چه سبک و سلیقه ای دارید؟ و اینکه در چنین خانه ای قرار است چند نفر ساکن باشند؟
این دو نکته مهمترین موضوعاتی است که می بایست در طراحی و اجرای ساخت ویلا و منزل مد نظر قرار داد. یک فرد یا شرکت متخصص در این زمینه به خوبی و کاملاً اصولی به شما خواهد گفت که فضای مفید مورد نیازتان چقدر خواهد بود و چطور می‌توانید همه این ایده‌آل‌ها و شرایط را با هم داشته باشید.

نکته مهم دیگر این است که پیش از شروع فعالیت ابتدا سرمایه خالصی که برای این هدفتان در دست دارید را به طور دقیق محاسبه کنید و پس از آن نیز یک برآورد واقع ‌بینانه از هزینه‌هایی که در این راه به صورت آشکار و پنهان انتظار شما را می‌کشند بدست آورید. همان طور که می دانید مصالح با کیفیت‌های مختلفی در بازار وجود دارند و با هر کدامشان نیز می‌توان یک خانه ویلایی دلخواه ساخت. اما آنچه در ساخت خانه ویلایی اهمیت دارد، توجه به این نکته است که عمر مصالح شما، عمر مفید ساختمانتان را پیش‌بینی خواهد کرد.
هزینه های احتمالی را در نطر بگیرید

ایسنا در گزارشی تصریح کرد: توجه داشته باشید که زندگی در خانه ویلایی پر هزینه تر از زندگی در آپارتمان است. ساده‌ترین موردی که می‌تواند این فرضیه را ثابت کند این است که به علت مشاع بودن بسیاری از امکانات و سازه‌ها در آپارتمان‌ها، هزینه‌های مربوط به ساخت یا تعمیرات برای آپارتمان‌نشینان تقسیم می‌شود و طبیعتاً هزینه کمتری را متحمل می‌شوند.
مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد نکاتی بودند که در نظر داشتن و رعایت آن‌ها در ساخت خانه ویلایی به شما جهت مناسبی در ساخت و ساز خواهد داد. ولی همه نکاتی نیستند که در ساخت خانه ویلایی باید به آن‌ها توجه داشت. شما از ابتدای این امر مراحل بسیاری را باید پشت سر بگذارید و جوانب بسیاری را نیز باید در نظر بگیرید.
با یک برنامه‌ریزی دقیق و یک مدیریت بودجه و برآورد هزینه‌های احتمالی در این مسیر، می‌توانید به بهترین شکل ممکن این پروژه را به اتمام برسانید و به آرزوی خود جامع عمل بپوشانید.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز