زشت ترین شهرهای جهان از دید مسافران

لست سکند

بسیاری از کشورهای مختلف جهان برای داشتن شهرهای جادویی و شگفت‌انگیز خود مورد توجه قرار گرفته‌اند. با این حال همه شهرها از چنین نعمتی برخوردار نیستند و بیشتر به‌خاطر زشتی‌شان جلب توجه می‌کنند. کاماپرس در این مطلب به معرفی زشت‌ترین شهرهای جهان از دید مسافران می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

تیجوانا، مکزیک

تیجوانا تنها چند مایل از شهر زیبای سن دیگو در کالیفرنیا فاصله دارد اما هیچ شباهتی به آن ندارد. آمار جرم و جنایت، جمعیت بی‌خانمان و فقدان بودجه برای بهبود زیرساخت‌ها لقب یکی از زشت‌ترین شهرهای دنیا به تیجوانا داده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

نوریلسک، روسیه

این شهر به‌خاطر داشتن معادن متعدد دارای آب و هوای بسیار آلوده و ظاهری افسرده‌ است. آلاینده‌های موجود در هوا باعث بارش باران اسیدی و مشکلات سلامتی برای ساکنان آن می‌شود. در واقع امید به زندگی در این شهر ۱۰ سال کمتر از سایر شهرهای روسیه است.

جاکارتا، اندونزی

جاکارتا رسما به‌عنوان یکی از آلوده‌ترین و افسرده‌‌ترین شهرهای جهان شناخته می‌شود. فرسودگی بافت شهری از ساختمان‌ها تا سنگفرش خیابان در اغلب مناطق جاکارتا به چشم می‌خورد.

بیرمنگام، بریتانیا

این شهر از لحاظ تاریخ صنعتی برای بریتانیا بسیار مهم است اما متاسفانه نسبت به انقلاب صنعتی بی‌تفاوت مانده و همه چیز در آن بسیار غم‌انگیز و سرد به‌نظر می‌رسد. این شهر فاقد هرگونه تفکر آینده نگرانه یا جاذبه هنری می‌باشد.

رازول، نیومکزیکو

این شهر از دهه ۴۰ به دنبال سقوط یک شی پرنده که به فضایی‌ها نسبت داده می‌شد شهرت توریستی یافت. با این حال افرادی که از این شهر بازدید کرده‌اند معتقدند مقامات شهر از این موضوع به‌عنوان تله برای جذب توریست‌ها استفاده می‌کنند و هیچ جاذبه زیبای دیگری در آن وجود ندارد.

قاهره، مصر

این شهر به‌خاطر داشتن اهرام نفس‌گیر اهمیت تاریخی فوق‌العاده‌ای در دنیا دارد. با این حال افرادی که ساکن این شهر بوده‌اند می‌گویند قاهره به جز اهرام هیچ جاذبه دیگری ندارد و انتخاب در آنجا بین زشت و زشت‌تر است.

لودویگسهافن، آلمان

نکته جالب درباره این شهر این است که خود مقامات و اهالی آن به زشت بودن محل سکونت خود آگاهند و حتی «تور‌های شهری زشت» برگزار می‌کنند. در این تورها از انبارهای متروکه‌، مناطق شهری ناخوشایند و تأسیسات ناتمام بازدید به عمل می‌آید.

کانپور، هند

برای هر بازدید کننده تنها یک نگاه سطحی به این شهر کافیست تا متوجه زشتی آن شود. بسیاری از مسافران اعتراف کرده‌اند که حتی با عبور از کنار کانپور متوجه میزان ناامید کنندگی آن شده‌اند!

لس آنجلس، کالیفرنیا

مکان‌های دیدنی و جذاب این شهر در قلب مناطق زشت و وحشتناک قرار گرفته‌اند که گردشگران را تنها پس از یک بار بازدید فراری می‌دهند.

آتلانتیک سیتی، نیوجرسی

آتلانتیک سیتی برای داشتن کازینو و کلاب‌های جذاب خود معروف است. این درحالیست که تمام این جاذبه‌ها در یک سمت شهر قرار دارد و در سمت دیگر زشتی و فقر حاکم است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “زشت ترین شهرهای جهان از دید مسافران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز