پرطرفدارترین شهرهای دیدنی تور فرانسه را می‌شناسید؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فرانسه کشور بی‌نظیری است به طوری که یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا به شمار می‌رود و سالانه هزاران تور فرانسه مشغول به کار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فرانسه علاوه بر شهرهای تاریخی و بناهای دیدنی، آب و هوای جذابی هم دارد. بسیاری از گردشگران جذب سواحلی همچون فرنچ ریویرا، آتلانتیک یا جزیره کورس می‌شوند. همچنین این کشور حتی در فصل زمستان نیز، ورزش‌های زمستانی جذابی در کوه‌های آلپ و پیرنه برای گردشگران دارد.

شاید بتوان گفت که در اروپای غربی، فرانسه یکی از دیدنی‌ترین کشورها به شمار می‌رود. این کشور از شمال با دریای شمال، از جنوب شرقی با دریای مدیترانه، از شمال غربی با کانال انگلیس، از غرب با اقیانوس اطلس، از شمال شرقی با بلژیک و لوکزامبورگ، از شرق با آلمان و سوئیس، از جنوب شرقی با ایتالیا و موناکو، از جنوب و جنوب غربی با آندورا و اسپانیا همسایه است. البته فرانسه علاوه بر اینکه با همسایگان جالبی احاطه شده، شهرهای جذابی را هم در دل خود جای داده است!

از کدام شهرهای فرانسه دیدن کنیم؟

ناگفته پیداست که مشهورترین شهر فرانسه، «پاریس» است. شهر کافه‌های قدیمی، رستوران‌های ستاره‌دار و موزه‌های دیدنی! پاریس پایتخت مد جهان نیز به شمار می‌رود. علاوه بر این، این شهر مهد شاعران، نویسندگان، نمایشنامه‌نویسان و روزنامه‌نگاران زیادی است. حتی قدم زدن در خیابان‌های پاریس با تور فرانسه نیز می‌تواند جذاب باشد، چه برسد به  بازدید از برج ایفل، کلیسای نتردام، خیابان شانزلیزه و…

راز آسمان پایتخت

یکی از نکات مهم درباره پاریس این است که حمل و نقل در این شهر آسان است و گردشگران به راحتی می‌توانند در پاریس جابجا شده و از نقاط مختلف آن دیدن کنند.

«لیون» دیگر شهر فرانسه است که در نزدیکی مرز سوئیس و در 300 مایلی جنوب شهر پاریس قرار دارد. اهمیت این شهر به این دلیل است که پایتخت آشپزی فرانسه شناخته می‌شود. پس گردشگرانی که به امتحان طعم‌های جدید علاقه دارند باید تور فرانسه را به دلیل سفر به لیون جدی بگیرند. همچنین از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به موزه‌های هنرهای زیبا اشاره کرد که مشهورترین موزه پس از لوور است.

لیون سومین شهر بزرگ فرانسه است، اما دومین شهر، «مارسی» است. این شهر بیشتر اهمیت تجاری دارد چراکه یکی از بنادر اصلی فرانسه از طریق اتصال به دریای مدیترانه به شمار می‌رود. دلاپانیر مارسی یک فرانسه قدیمی است که خانه‌های محلی، رستوران‌های کوچک و گالری‌های نقلی آن جلوه خاصی به آن می‌بخشند.

کوهپایه‌های آلپ نیز باید جای دیدنی‌ای باشد و جالب اینکه نیس دقیقا در آنجا واقع شده است. دیدن همچین شهری در زمستان، جالب بنظر می‌رسد. سفر خانوادگی با تور فرانسه به شهر نیس می‌تواند تجربه خوبی باشد چراکه قلعه هیل، مکان جالبی برای کودکان است. موزه ملی مارک شاگال نیز آثار به جا مانده از زندگی این هنرمند برای توریستان این منطقه به جای مانده است.

چگونه به فرانسه سفر کنیم؟

کشور فرانسه عضو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن است. از این رو برای سفر به این کشور حتی با تور فرانسه نیز باید ویزای شنگن دریافت شود. البته برای دریافت این ویزا نیازی به مصاحبه نیست بلکه تنها مراجعه به وی اف اس گلوبال برای انگشت نگاری و تحویل مدارک کافیست. علاقه‌مندان سفر به فرانسه بهتر است 1 تا 3 ماه قبل تاریخ سفر خود، نسبت به این کار اقدام کنند. البته تور فرانسه قصران گشت، در این مسیر علاقه‌مندان را یاری می‌کند.

مجموعه قصران گشت، ویزای توریستی شنگن، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه، گشت شهری و بیمه مسافرتی را ارائه می‌دهد. کسانی که می‌خواهند به فرانسه سفر کنند، می‌توانند با اعتماد به قصران گشت، از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرند. مزیت قصران گشت این است که ارزان ترین تور فرانسه را با بالاترین کیفیت، عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز