با بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوستر ال ای دی در دنیا آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لوستر ال ای دی یکی از لوازم مهم در دکوراسیون داخلی است. این روزها انتخاب لوستر مناسب با سبک چیدمان خانه، جلوه‌ای بسیار عالی به آن می‌بخشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لوستر خوب باید دارای ویژگی‌های متعددی باشد. مانند نوردهی خوب، حفظ شدت نور به مدت حداقل یک سال، تحمل بالا در برابر روشن و خاموش شدن، گارانتی و خدمات پس از فروش. تمام این موارد رابطه مستقیمی با شرکت سازنده لوستر دارد. در نتیجه قبل از خرید لوستر ال ای دی باید بهترین آن‌ها را شناخت.

اوسرام

شرکت اوسرام Osram در سال 1919 در مونیخ آلمان تاسیس شد. این شرکت در طراحی و ساخت محصولات نوری از جمله دیودهای ساطع کننده نور (LED) تخصص دارد. اوسرام از دانش فنی گسترده خود برای تولید محصولات با کیفیت بالا در زمینه نورپردازی LED استفاده می‌کند. محصولات این برند به ایجاد نور طبیعی روز کمک می‌کند و راحتی، سلامت و رفاه فرد را افزایش می‌دهد.

لوستر ال ای دی

راز آسمان پایتخت

جنرال الکتریک

شرکت جنرال الکتریک در سال 1911 در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. این برند به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان روشنایی LED در جهان شناخته می‌شود. لامپ‌های LED جنرال الکتریک به دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی و دوام بالا مشهور هستند. طیفی از لامپ‌های هوشمند این شرکت دارای ویژگی‌هایی مانند تایمر و پشتیبانی از چرخه خواب و بیداری هستند.

نورا

شرکت نورا در سال 1989 در کالیفرنیا تاسیس شد. نورا لایتینگ یکی از طراحان و تامین کنندگان پیشرو در صنعت سیستم‌های روشنایی کم‌مصرف برای کاربردهای تجاری، معماری، خرده‌فروشی، مراقبت‌های بهداشتی، آموزشی و مسکونی است. محصولات نورا به معیارهایی برای نوآوری، کیفیت و استانداردهای جدید بهره‌وری انرژی تبدیل شده‌اند.

لوستر ال ای دی

سیگنیفای

سیگنیفای که برند روشنایی شرکت فیلیپس است، در سال 1891 در هلند تاسیس شد. این برند مدت‌هاست که یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان روشنایی LED در جهان شناخته می‌شود. بیش از 120 سال، سیگنیفای با ارائه راه‌حل‌های نورپردازی با کیفیت بالا برای مکان‌های عمومی، فضاهای حرفه‌ای و منازل، نوآوری‌هایی را برای راحت‌تر کردن زندگی مردم انجام داده است.

نیچیا

شرکت نیچیا در سال 1956 در ژاپن تاسیس شد. این شرکت از نظر درآمد حاصل از فروش پکیج‌های ال‌ای‌دی، یکی از برترین تولیدکنندگان لوستر ال‌ای‌دی در جهان است. این شرکت LEDها را برای نمایشگرها، نور پس زمینه LCD، وسایل نقلیه و اهداف روشنایی عمومی طراحی و تولید می‌کنند. اولین LED سفید جهان توسط این شرکت با ترکیب فسفر زرد و LED آبی ساخته شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز