رکوردشکنی دیجی اکسپرس + خدمات جدید

رکوردشکنی دیجی اکسپرس با ارسال 130 هزار بسته در روز-کاماپرس

بازوی لجستیکی دیجی کالا، دیجی اکسپرس که در حال شکل دهی هویتی مستقل برای خود است، امسال از مرز ارسال 130 هزار بسته در روز عبور کرد و موفق به کسب رکورد جدیدی در این زمینه شد.

به گزارش کاماپرس، مدیران دیجی اکسپرس تاکید کردند که این رکوردشکنی در شرایطی رخ داده که افت محسوسی نیز در سطح ارایه سرویس به مشتریان مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: 

حدود 90 درصد از بسته‌های ارسالی این استارت‌آپ فعال در حوزه حمل‌ونقل و لجستیک، در زمان مقرر به مشتریان تحویل داده شده است. این رقم یکی از  بزرگ‌ترین رکوردهای جابه‌‌‌جایی‌‌‌ بسته در کشور محسوب می‌شود که بدون افت محسوس سطح ارایه سرویس و در ابعاد ملی انجام شده است.

این استارت‌آپ از اضافه شدن چند سرویس جدید به مجموعه خدمات خود نیز خبر داده است. سرویس «ارسال زیر ۴۵ دقیقه با پیک موتوری» و ارسال یک تا سه روزه سفارش‌های کسب و کارهای مختلف با استفاده از کامیون از جمله این خدمات به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

توسعه خدمات لجستیک دیجی اکسپرس

دیجی‌‌‌اکسپرس که سرویس‌‌‌دهی «ارسال از مبدأ تا مقصد» (door to door) را با ارسال بسته‌‌‌های شرکت مادر خود یعنی دیجی‌‌‌کالا شروع کرد، اکنون در حال گسترش سرویس‌‌‌دهی به کسب و کارهای آنلاین دیگر است و با زیرساخت‌‌‌های فراهم شده می‌تواند این خدمات لجستیکی را به صورت یکپارچه و بدون وقفه تنها با سفارش‌‌‌گذاری اینترنتی در اختیار مجموعه‌‌‌های دیگر بگذارد. این استارت‌آپ علاوه بر ارسال بسته‌‌‌ها، همچنین قابلیت تحویل کالا به کمدهای هوشمند و مراکز تحویل انتخابی مشتریان را دارد.

دیجی‌‌‌اکسپرس قصد دارد خدمات لجستیکی خود را در آینده گسترش دهد. این خدمات به زودی در قالب انبارداری، بسته‌‌‌بندی، مبادلات، توزیع و … ارائه خواهد شد. این موضوع می‌تواند به رشد و گسترش کسب و کارهای آنلاین در نقاط دورتر در کشور کمک کند.

این شرکت ابراز امیدواری کرد که در آینده‌‌‌ای نه چندان دور، امکان ارسال بین‌المللی را نیز به مجموعه خدمات لجستیکی خود اضافه کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی اکسپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز