رویایی ترین شرکت های ایرانی برای استخدام / جدال مپنا و دیجی کالا

لست سکند

ایران تلنت با انتشار گزارشی تحت عنوان «جذاب‌ترین کارفرمایان ایران»، اسامی شرکت‌های رویایی برای کارکنان گروه‌های شغلی مختلف را منتشر کرد.

به گزارش کاماپرس، در بخش اول این گزارش شرکت‌های دارای بالاترین امتیاز از نقطه نظر کارکنان سابق و فعلی به تفکیک صنعت معرفی شد که نتایج آن با بررسی نظرات و تجربه همکاری بیش از 120 هزار کاربر ایران تلنت در 16 سال گذشته استخراج شده است.

در بخش دوم گزارش، با پرسش سوال «رویای شما برای کار کردن کجاست؟»، انتخاب اول متخصصان ایرانی در زمینه‌های مختلف کاری بررسی شد. در این تحقیق آماری 10657 نفر مشارکت داشتند و پس از حذف دیتاهای نامعتبر، اطلاعات آن در قالب گزارش منتشر شد.

جامعه آماری شرکت‌کنندگان

شرکت‌های رویایی ایرانی از نظر کارجویان

در بخش اول این نظرسنجی، از کارجویان خواسته شد که تنها یک شرکت را به عنوان گزینه اصلی برای کار کردن و محل کار رویایی خود معرفی کنند. بر این اساس، شرکت مپنا به عنوان اولین انتخاب کارجویان و بعد از آن شرکت‌های دیجی کالا و ایران خودرو به عنوان رویای کارجویان برای کار معرفی شد.

راز آسمان پایتخت

انتخاب شرکت رویایی کارجویان به تفکیک گروه شغلی

در بخش دوم گزارش، به تفکیک تخصص کارجویان، انتخاب اول آن‌ها به عنوان محل کار رویایی بررسی شد، که نتایج آن به شرح زیر منتشر می‌شود:

رویای متخصصان برنامه نویسی

رویای متخصصان مارکتینگ و ارتباطات

رویای متخصصان منابع انسانی

رویای متخصصان حسابداری و مالی

رویای مدیران برای کار کردن

رویای کارشناسان برای کار کردن

 

اسامی شرکت‌های رویایی کارجویان در صنایع مختلف

در بخشی دیگر نظرسنجی ایران تلنت، شرکت رویایی کارجویان به تفکیک صنعت نیز بررسی و اعلام شد:

شرکت‌های رویایی در صنعت تولیدی

 

شرکت‌های رویایی در صنعت دارویی

 

شرکت‌های رویایی در صنعت فناوری اطلاعات، نرم افزار و تجارت الکترونیک

شرکت‌های رویایی در صنعت FMCG / کالای مصرفی

شرکت‌های رویایی در صنعت نفت و گاز / نیروگاهی و ساختمانی

 

شرکتهای رویایی در صنعت فناوری ارتباطات و مخابرات و شبکه

بیشتر بخوانید:

به نقل از روابط عمومی ایران تلنت، برای تهیه این گزارش ۳ نکته مطرح است:

  • برای دستیابی به اطلاعات و دیتای قابل اتکا، آمار شرکت‌هایی بررسی شده که تعداد قابل توجهی از کارکنان آن شرکت در نظرسنجی و امتیاز دهی شرکت کردند و  طبعا عموم شرکت‌های کوچک و متوسط در رتبه‌بندی‌ حضور نداشتند.
  • مبحث محبوبیت شرکت‌ها و تجربه کار در آن، با توجه به سیاست‌ شرکت، ساختار مدیریتی، وضعیت مالی و فضای کار همواره در حال تغییر است، بنابراین ارزیابی رتبه و امتیاز شرکت‌ها باید دوره‌ای انجام شود. در همین راستا ایران تلنت مداما در حال پذیرش امتیاز و نظرات متخصصان بوده و به صورت سالانه این تغییرات را گزارش اعمال و آن را به روز می‌کند.
  • نکته آخر اینکه کاربران ایران‌تلنت در قسمت تجربه‌های کاری، به 6 فاکتور «حقوق و مزایا»، «فرصت‌های ارتقا»، «تعادل کار و زندگی»، «مدیران ارشد»، «فرصت‌های یادگیری» و «فرهنگ و ارزش‌های سازمانی» به صورت جداگانه امتیاز داده‌اند که طی گزارش به آن پرداخته شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تلنتدیجی کالامپنانستله
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز