رشد قیمت ون نظر معامله گران زیادی به خود جلب کرد!

لست سکند

سومین میم کوین بزرگ سولانا، ون نام دارد که طی یک شبانه روز اخیر توانسته افزایش قیمتی معادل 30 درصد را تجربه کند. این رمزارز جزو اولین رمزارزهای برپایه سولانا است که نوآوری‌های فنی و اقتصادی زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، ون نخستین رمزارزی است که بر پایه ان اف تی ساخته شد و تیم آن استاندارد جدیدی به نام وی ان اس 0.0 ان اف تی را پایه گذاری کرد. اکنون این رمزارز توانسته با رشد قیمتی سریعی که داشته هنجارشکنی کند و در بین معامله گران مطرح شود. طی یک شبانه روز اخیر ون توانسته خود را به مرز قیمتی 0.000115 دلاری برساند.

البته بعد از این رشد قیمتی و پس از اندک زمانی، قیمت جفت ارزدیجیتال ون با تتر در صرافی‌های غیرمتمرکز و صرافی‌های متمرکز بینگ ایکس اندکی نزول پیدا کرد. این توکن به تازگی به کریپتو معرفی شده و در ابتدای راه است. اما با این وجود توانسته در کیف پول معامله گران زیادی جا بگیرد و در بین هفت رمزارز محبوب شبکه سولانا جا پیدا کند. لازم به ذکر است که پشتیبانی از توکن ون را بنیاد آن برعهده دارد.

بعد از افزایش قیمت ون تیم پشتیبانی آن چه کردند؟

بعد از افزایش سریع قیمت توکن ون، بنیاد حامی این رمزارز اعلام کرده که حدودا 5 میلیارد توکن بونک را برای کسب درآمد خزانه نگه داشته است.

بونک توکن اصلی بونک اینو بوده که از بزرگ‌ترین میم کوین‌های سولانا محسوب می‌شود. این توکن از آذرماه در اکوسیستم سولانا رونق گرفت.

راز آسمان پایتخت

طبق گفته‌های تیم سازنده ون، این رمزارز مانند دیگر میم کوین‌های بازار نیست و تاکنون توانسته نوآوری‌های فناورانه زیادی را به وب 3 معرفی کند.

منبع: https://blog.sarafi.io/this-solana-meme-coin-jumps-by-30-percent/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز