رشد قیمت انفجاری اتریوم رقم خورد

اتریوم - کاماپرس
لست سکند

بیت کوین طی یک ماهه اخیر 24.2 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد و توانست مرز 50 هزار دلاری در هم بشکند. اتریوم نیز طی 30 روز اخیر رشد نرخ داشته و توانسته خود را به مرز 3 هزار دلاری برساند. بررسی وضعیت اتریوم در مقایسه با بیت کوین نشان داده که این رمزارز نسبت به ارز دیجیتال برتر بازار رشد قیمتی بیشتری را تجربه کرده است.

به گزارش کاماپرس، اتریوم جزو ارزهای دیجیتالی بود که با بروزرسانی دنکن، نظرات معامله گران زیادی را جذب کرد. گذشته از این مورد، براساس داده‌های درون بلاکچینی، سرمایه گذاران بلندمدت نیز در رشد قیمت اتریوم نقش اساسی داشته‌اند. سرمایه گذاران بلندمدت با سهام گذاری کوین‌ها به منظور کسب سود پیش از تایید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس برای اتریوم، نقش اساسی در رشد قیمت این رمزارز ایفا کردند. مجموع این عوامل سبب شده تا رشد قیمت اتریوم از بیت کوین طی یک ماهه اخیر بیشتر شود.

صرافی - کاماپرس

اتریوم همچنان پیشتازی دارد؟

طبق داده‌های موجود، در شرایط کنونی، سرمایه گذاران به سپرده گذاری اتریوم با قراردادهای سهام گذاری اتریوم 2 روی آورده‌اند. این سپرده‌ها در طول یک بازار گاوی، نکته مثبتی برای شبکه اثبات سهام یا پوز محسوب می‌شوند. افزایش سپرده‌های استاکینگ، امنیت و ثبات شبکه در بحبوحه فعالیت رو به رشد آن را بهتر کرده و نشان دهنده افزایش تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری‌های بلندمدت است. رشد سهام گذاری اتریوم به میزان 1.5 میلیارد دلار در حالی که قیمت‌ها به بالاترین میزان دو ساله رسیده‌اند، افزایش اعتماد سرمایه گذاران و تعهد آن‌ها به امنیت شبکه را نشان می‌دهد. به نظر در صورت تداوم این شرایط، قیمت اتریوم همچنان نسبت به بیت کوین برتری خاصی خواهد داشت.

اتریوم - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کف و سقف اتریوم کدام است؟

همزمان با تحلیل روندهای بازار و طبق داده‌های موجود، طی هفته‌های آینده احتمالا نرخ اتریوم به سمت 3 هزار و 500 دلاری شدن برود. البته طبق روندهای تاریخی انباشت، احتمالا اتریوم در مرز 3 هزار و 200 دلاری مقاومت سختی را تجربه کند.

در صورتی که قیمت اتریوم نزولی شود و پایین مرز 2 هزار و 500 دلاری برسد، احتمالا این رمزارز فرصت دستیابی به مرز 3 هزار و 500 دلاری را از دست خواهد داد.

منبع: https://blog.sarafi.io/ethereum-outperformed-bitcoin/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز