رسپینا پیشرو در ارائه اینترنت اختصاصی به موسسات آموزشی

رسپینا
تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت داده‌پردازی رسپینا، که امروز یکی از بزرگ‌ترین اپراتورها و توزیع‌کننده های پهنای باند اینترنت اختصاصی در ایران به‌شمار می‌رود، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و از ابتدا تمرکز خود را در ارائهٔ خدمات اینترنت و شبکه‌های کامپیوتری گذاشت.

به گزارش کاماپرس، رسپینا یک سال بعد، موفق به اخذ مجوز ISP گردید و در سال ۹۴ نیز به عنوان FCP شناخته شد. FCP نام مجوزی است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت‌های ارائه‌دهندهٔ خدمات ارتباطات ثابت ارائه می‌دهد. این شرکت‌ها قادرند بر بستر شبکه، خدمات ارتباطی و انتقال داده ارائه کنند.

رسپینا در شرایط کنونی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراکز و موسسات آموزشی به برگزاری کلاس‌های آنلاین و آموزش مجازی روی آورده‌اند، به منظور رفع نیازهای این موسسات، از ارائه سرویس اینترنت اختصاصی خود با شرایط ویژه خبر داد. در این طرح، سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا با هزینه‌ای مقرون‌ به‌صرفه و تخفیف 25% به مدارس و مراکز آموزشی ارائه خواهد شد. همچنین سرعت آپلود این سرویس‌ها کاملا باز و نامحدود خواهد بود و هیچ محدودیت ترافیک و حجم نیز وجود نخواهد داشت تا موسسات آموزشی هیچ دغدغه‌ای بابت ارتباط تصویری و برگزاری کلاس‌های آنلاین نداشته باشند. رسپینا همچنین به منظور سهولت در برقراری ارتباط، راهکار تلفن ثابت سازمانی خود با نام نکسفون را با تخفیف 50% به مدارس و مراکز آموزشی ارائه می‌کند که علاوه بر نصب و راه‌اندازی رایگان، تعرفه‌ تماس آن نیز تا ۵۰٪ ارزان‌تر از تعرفه روش‌های سنتی است. این سرویس امکان دسترسی از منزل و یا همه نقاط کشور را نیز دارد و بسیاری از نیازمندی‌های موسسات آموزشی را برطرف می‌کند.
به گزارش ایسنا، سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا، خدمتی است که امکان دسترسی مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی را به اینترنت پرظرفیت با سرعت بالا، تاخیر کم و کیفیت مطلوب فراهم می‌سازد. این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه‌روز تضمین می‌شود.
رسپینا هم‌اکنون با دارا بودن بیش از ۴۶۰ پاپ‌سایت مجهز در سراسر کشور بیشترین پهنای باند اختصاصی اینترنت در ایران را به سازمان‌های متعدد خصوصی و دولتی ارائه می‌کند و بیش از ۸۰٪ بزرگترین سازمان‌های کشور خدمات ارتباطی خود را به دلیل پایداری و سرعت سرویس از رسپینا تهیه می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : داده پردازی رسپینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز