شرایط رزرو اتاق در هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
لست سکند

استانبول مهم‌ترین شهر ترکیه و همچنین مرکز اقتصادی و فرهنگی این کشور است. شهری که در کنار دریای مرمره واقع شده و پر از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید بزرگ است. سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای تفریح یا خرید به پایتخت فرهنگی و اقتصادی ترکیه سفر می‌کنند و یکی از دغدغه‌­های آنان، انتخاب محل اقامت است.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی هتل گرند جواهر استانبول، شرایط رزرو اتاق، امکانات و فاصله هتل تا برخی مراکز گردشگری را بررسی کرده است.

اطلاعات اولیه برای سفر به استانبول

ویزا: سفر به ترکیه برای ایرانیان بدون ویزا انجام می­‌شود و مسافران می‌توانند تا سه ماه در این کشور اقامت کنند. آنان پس از این مدت باید نسبت به تمدید مدت زمان اقامت خود یا بازگشت به ایران اقدام کنند.

آب و هوا: با توجه به موقعیت جغرافیایی استانبول، آب و هوای آن نسبتا متغیر است؛ به طوریکه در نقاط مختلف شهر می‌توان آب و هوای مدیترانه‌ای، گرمسیری مرطوب و آب و هوای اقیانوسی را تجربه کرد. تیر گرم‌ترین و بهمن سردترین ماه سال در استانبول است. دی با میانگین میزان بارندگی ۱۰۰ میلی‌متر، مرطوب‌ترین ماه و مرداد نیز بهترین زمان برای شنا در دریای آن است.

بهترین زمان سفر به استانبول: فصل بهار از فروردین تا اواسط خرداد و فصل پاییز از مهر تا اواسط آذر، بهترین زمان سفر به استانبول محسوب می‌­شود؛ چراکه آب‌وهوای آن در این زمان بسیار دلپذیر است و می‌توان از جاذبه‌های گردشگری استانبول نهایت استفاده را برد.

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم سفر: گذرنامه با حداقل مدت اعتبار شش ماه، پرداخت عوارض خروج، بلیط پرواز برای سفر هوایی، گواهینامه بین‌المللی و بیمه در صورت سفر با خودرو و همچنین بیمه مسافرتی در صورت لزوم جزو مدارک لازم برای سفر به استانبول است.

واحد پول: واحد پول ترکیه لیر و معادل ۱۰۰ قروش است. اکنون سکه‌های ترکیه ۱، ۵، ۱۰، ۲۵ و ۵۰ قروشی و ۱ لیری است. همچنین اسکناس‌های ترکیه در مبالغ ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ لیر عرضه می‌شود.

استانبول

اقامت در هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول یک هتل پنج ستاره است که در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد و قیمت رزرو اتاق در آن به تاریخ سفر بستگی دارد. از نظر مسافران، بیشترین امتیاز این هتل (8.3 از 10) مربوط به پرسنل و کمترین امتیاز آن (5.4 از 10) مربوط به وای فای غیر رایگان بوده است. این هتل میانگین امتیاز کلی معمولی 7.7 از 10 را کسب کرده و ارزش خرید امکانات آن 7.1 از 10 است.

هتل گرند جواهر استانبول

امکانات هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول دارای دو استخر سرپوشیده و روباز است که امکان استفاده از آن را در هر فصلی برای گردشگران خود مهیا می‌کند. این هتل دارای سالن تناسب اندام با وسایل ورزشی کامل، رستوران و سالن بار، صبحانه‌ بوفه، سالن‌های کنفرانس، اتاق‌های سیگار ، فمیلی روم، خدمات شاتل یا حمل و نقل تا میدان تکسیم  و مرکز خرید گرند جواهر تا 9 شب  و پارکینگ رایگان است.

این هتل حدود 323 اتاق با امکانات و قیمت متفاوت دارد. اتاق­های فمیلی روم این هتل حدود 45 متر مربع مساحت دارد که برای خانواده­های چهار نفره مناسب است. اتاق­های کانکت نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده­های چهار یا پنج نفره باشد که قیمت آن مناسب‌تر است، اما اغلب اتاق‌های هتل گرند جواهر استانبول شامل دبل، تویین، تریپل و سینگل در انواع استاندارد و دیلاکس که این اتاق ها دارای فضای بزرگ تر و مدرن تر هستند، است. تمامی اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند سیستم تهویه هوا، تخت‌خواب و مبلمان لوکس، یخچال، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، میز کار، قهوه و چای ساز و سیف باکس دارند.

هتل گرند جواهر استانبول

فاصله هتل گرند جواهر استانبول تا اماکن گردشگری

هتل گرند جواهر استانبول در نزدیکی مترو شیشلی و در فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتری آن واقع شده است. این هتل همچنین فاصله کمی تا مرکز خرید گرند جواهر و بیمارستان شیشلی دارد. فاصله هتل تا میدان تکسیم حدود سه کیلومتر، تا برج گالاتا حدود پنج کیلومتر، تا قصر دولماباغچه حدود 12 کیلومتر، تا فرودگاه اتاتورک حدود 16 کیلومتر، تا فرودگاه صبیحا حدود 30 کیلومتر و تا مسجد سلیمانیه حدود شش کیلومتر است.

مرکز خرید جواهر استانبول

رزرو اتاق در هتل گرند جواهر استانبول با “بیسان گشت”

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت مهر، مجری تور‌های داخلی، خارجی، طبیعت‌گردی و تور‌های ورودی به صورت مستقیم است و مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران دارد. گردشگران برای ارتباط با کارشناسان بیسان گشت جهت رزرو تور استانبول یا اتاق در هتل گرند جواهر استانبول می­‌توانند با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی https://bisungasht.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز