راه ‌های ممانعت از ریجکتی ویزای انگلیس

ویزای انگلیس-کاماپرس

سالانه تعداد زیادی از متقاضیان ویزای انگلیس بنا به دلایل متعددی همچون شرایط و سخت‌گیری‌های دولت این کشور و همچنین عدم آگاهی و تجربه کافی در دریافت ویزا با ریجکتی یا همان رد شدن درخواست ویزا مواجه می‎شوند.

به گزارش کاماپرس، کشور انگلیس در منطقه پهناور بریتانیای کبیر واقع شده و به واسطه برخورداری از مزایای اقتصادی، رفاهی و اجتماعی فراوان، مقصد بسیاری از مهاجران محسوب می‌شود؛ با این حال، شرایط دریافت ویزای انگلیس برای مهاجرت به این کشور در مقایسه با سایر کشورها تاحدودی دشوارتر و چالش‌برانگیز است. از این رو آشنایی با دلایل ریجکتی ویزای انگلیس و روش‌های جلوگیری از آن اهمیت زیادی دارد.

این گزارش به بررسی دلایل ریجکتی ویزای انگلیس ‌‌پرداخته است.

ریجکتی ویزا به چه معنا است؟

ریجکت ویزا یا ریجکتی ویزای یک کشور به این معنا است که درخواست صدور ویزا از سوی سفارت کشور مقصد ریجکت یا رد شده و نمی‌توان وارد خاک این کشور شد. مهم‌ترین علت ریجکتی ویزا در اکثر موارد، عدم ارائه کامل اطلاعات موردنیاز برای اخذ ویزا و ناقص بودن مدارک ارسالی است.

ریجکتی ویزای انگلیس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

دلایل ریجکتی ویزای انگلیس

1- ارائه فرم ناقص یا تکمیل نکردن فرم: یکی از رایج‌ترین دلایل ریجکتی ویزای انگلیس، تکمیل نکردن فرم‌های مربوط به درخواست ویزا یا ناقص بودن اطلاعات مندرج در فرم‌ها است.

2- تعیین نکردن نوع ویزا: ویزای انگلیس با توجه به هدف متقاضی از مهاجرت دارای انواع مختلف تحصیلی، کاری، توریستی و امثال آن است. در صورتی که متقاضی، نوع ویزای درخواستی یا هدف خود از ورود به خاک انگلیس را مشخص نکند، ویزای او ریجکت می‌شود.

3- مدارک بانکی ناقص: متقاضی برای دریافت ویزای انگلیس باید گواهی بانکی که نشان دهنده تمکن مالی او باشد، ارائه دهد. در صورتی که مدارک موردنظر، ناقص یا اشتباه باشد، فرد با ریجکتی ویزای انگلیس مواجه می‌شود.

4- ارائه نکردن مدارک ازدواج: افرادی که به عنوان همراه همسر، قصد مهاجرت به انگلیس دارند، باید مدارک ازدواج خود را همراه با سایر مدارک ارائه دهند. ارائه نکردن مدارک ازدواج یا نداشتن این مدارک، موجب ریجکتی ویزای انگلیس می‌شود.

5- ارائه مدارک ناقص، جعلی و اشتباه: علاوه بر فرم درخواست ویزا، سایر مدارک همچون مدارک هویتی، نامه پذیرش دانشگاه یا پیشنهاد شغلی و دیگر مدارک نیز باید به صورت کامل ارائه شود. در صورتی که این مدارک ناقص، اشتباه یا جعلی باشد، درخواست صدور ویزا سریعا ریجکت می‌شود.

6- سایر دلایل: دیگر دلایل ریجکتی ویزای انگلیس شامل ارائه نکردن دلایل کافی برای بازگشت به وطن، ارائه پاسپورت با اعتبار کم‌تر از شش ماه، اقامت بیش از اعتبار ویزا در سفرهای سابق، منابع مالی ناکافی در گردش حساب متقاضی، داشتن سوءپیشینه کیفری و انجام ناقص پروسه اخذ ویزای انگلیس در سفارت است.

در صورت ریجکت ویزای انگلیس، چه باید کرد؟

ریجکتی ویزای انگلیس از طریق ایمیل و از سوی سفارت انگلستان به متقاضی اعلام می‌شود. پس از مواجهه با ریجکتی ویزای انگلیس، می‌توان از چند راه برای رفع ریجکتی اقدام کرد. برخی از مهم‌ترین راه‌های رفع ریجکتی ویزای انگلیس در ادامه بررسی شده است.

اعتراض به ریجکتی ویزا

اعتراض به ریجکتی ویزای انگلیس تنها در صورتی که ویزای موردنظر قابل اعتراض باشد، امکان‌پذیر است. قابل اعتراض بودن ریجکت ویزا معمولا در ایمیل ارسالی از سوی سفارت ذکر می‌شود. در صورتی که ریجکت ویزا انگلیس قابل اعتراض باشد، باید ظرف مدت 28 روز نامه اعتراض خود را به صورت یک ایمیل شامل اطلاعات هویتی، اطلاعات ویزا و دلایل ریجکتی برای سفارت ارسال کرد. هزینه اعتراض به ریجکتی ویزای انگلیس به علاوه جلسه دادرسی، معادل 140 پوند است.

ریجکتی ویزای انگلیس-کاماپرس

درخواست مجدد ویزا

 در صورتی که ویزای موردنظر قابل اعتراض نباشد، می‌توان مجددا با رفع دلیل ریجکتی، برای دریافت ویزای انگلیس اقدام کرد.

درخواست بررسی مجدد

در صورت غیرقابل اعتراض بودن ویزای درخواستی و اطمینان از نبود دلایل ریجکتی ویزا می‌توان در قالب یک ایمیل از سفارت انگلیس درخواست کرد که مجددا پرونده را بررسی کند.

چطور از ریجکتی ویزای انگلیس جلوگیری کنیم؟

ریجکتی ویزای انگلیس و اقدام برای اعتراض یا درخواست مجدد صدور ویزا موجب اتلاف وقت و هزینه متقاضی می‌شود؛ از این رو بهتر است از همان ابتدا فرایند دریافت ویزای انگلیس مانند تکمیل فرم‌های درخواستی، مدارک لازم، مصاحبه سفارت و مواردی مانند آن را به درستی و با دقت انجام داد. بهترین روش برای کاهش احتمال ریجکتی ویزای انگلیس، کمک گرفتن از افراد و کارشناسان متخصص و با تجربه در این حوزه است.

ریجکتی ویزای انگلیس-کاماپرس

جلوگیری از ریجکتی ویزای انگلیس با “راز آسمان پایتخت”

شرکت راز آسمان پایتخت، یک مجموعه معتبر و فعال در حوزه خدمات مسافرتی، گردشگری و زیارتی است که با برخورداری از تیم متشکل از کارشناسان مجرب و با تجربه، خدمات ویژه‌ای در زمینه اخذ ویزا برای مشتریان خود در نظر گرفته است. افرادی که قصد دریافت ویزای انگلیس دارند یا به هر دلیل با ریجکتی ویزای انگلیس مواجه شده‌اند، می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس  www.asemanpaytakht.com  مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن  02157691000 با کارشناسان شرکت راز آسمان پایتخت در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز