راه‌اندازی فروشگاه آنلاین مواد خام

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با اینکه مدتی است خریدهای آنلاین در میان مردم جایگاه خود را پیدا کرده است، اما همه‌گیری کووید ۱۹ باعث تحکیم این جایگاه شد و حتی بسیاری از تامین‌کنندگان یا عرضه‌کنندگان مواد اولیه نیز سعی کرده‌اند خدمات و محصولات خود را در فضای آنلاین نیز عرضه کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سایت ارانیکو، با اینکه شاید فروش آنلاین مواد اولیه مورد نیاز صنایع مختلف به نظر کمی سخت یا غیرممکن به نظر برسد، اما تامین‌کنندگان با استفاده از روش‌های درست بازاریابی می‌توانند تجربه خوبی از حضور در فضای آنلاین کسب کنند؛ همانطور که بسیاری از شرکت‌های بزرگ تامین و عرضه مواد خام، مدت‌هاست وارد این بازار شده‌اند.

نحوه فروش مواد خام مورد نیاز صنایع مختلف

راز آسمان پایتخت

اولین راهکار، ساخت یک وب سایت یا صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی، برای معرفی و فروش محصولاتتان است. تبلیغات می‌توانند به شما در امر معرفی کالای شما کمک کنند. برا تحقق این امر نیز، سایت‌های معتبری وجود دارند که تامین‌کنندگان و فروشندگان را معرفی می‌کنند. پس علاوه بر داشتن پیج شخصی، عضویت و ارتباط با سایت‌های مرجع مواد اولیه نیز مهم است.

یکی از سایت‌های ایرانی مواد اولیه، با سابقه‌ای ۱۰ ساله ارانیکو است که در حوزه خرید و فروش مواد اولیه در بخش‌های مختلف نظیر نفت، گاز، شیمیایی، پتروشیمی، ارز، غذایی و کشاورزی، راه و ساختمان و … فعالیت می‌کند. ۵۵۰ شرکت در این سایت، به خرید و فروش محصولات خود می‌پردزاند. شرکت ارانیکو، از طریق ایمیل، خدمات و محصولات شرکت‌ها را به صورت ایمیل مارکتینگ، اطلاع‌رسانی می‌کند.

مرتبط با : ارانیکو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز