راهنمای کامل خرید عمده از چین

تور لحظه آخری-کاماپرس

چند سالی است که بازار معاملات بین‌المللی با چین بسیار داغ شده و بسیاری از تجار برای خرید عمده کالا به سراغ این کشور می‌روند. خرید عمده از چین با توجه به صادرات رو به رشد و همچنین وجود مراکز متعدد عمده فروشی در این کشور یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، کشور چین یکی از شرکای مهم تجاری ایران است که به‌واسطه بهره‌مندی از فناوری‌های روز و نیروی کار ارزان، در زمینه صادرات بسیار موفق بوده و خط تولید بسیاری از شرکت‌های معتبر و مطرح در این کشور قرار دارد. با وجود این، موفقیت در کسب و کار با خرید عمده از چین نیازمند آشنایی بیشتر با روش‌های خرید و برخی نکات مهم است. کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای خرید عمده از چین می‌پردازد.

چرا خرید عمده از چین؟

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک یا حتی بزرگ هستید یا قصد راه‌اندازی تجارت خودتان را دارید، خرید عمده از چین بهترین گزینه برای شروع یک کسب و کار پرسود اقتصادی است. چین یکی از بزرگ‍ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهان است که نقش بسیار مهمی در تامین ماشین‌آلات، محصولات و کالاهای موردنیاز کسب و کارهای کوچک و بزرگ در دنیا دارد.

در حال حاضر بسیاری از کشورهای بزرگ همچون آمریکا و آلمان از جمله مهم‌ترین واردکنندگان کالا از چین هستند. چراکه قیمت پایین محصولات چینی در کنار روش‌های متنوع واردات و کسب و کار مانند تجارت الکترونیک، خرید عمده از چین و راه‌اندازی کسب و کار از این طریق را بسیار آسان کرده است؛ به‌ویژه آن‌که خرید عمده برای تجار ایرانی با قیمتی پایین‌تر تمام می‌شود.

در هنگام خرید عمده از چین به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید عمده از چین و به‌طور کلی واردات محصول از چین، در هر سطح و اندازه‌ای با چالش‌های مخصوص به خود همراه بوده و نیازمند آشنایی با تکنیک‌های بازرگانی و تجارتی در این زمینه است. برخی از نکات مهم برای خرید عمده از چین در ادامه آمده است؛

راز آسمان پایتخت

داشتن استراتژی: در هنگام خرید عمده از چین باید توجه داشته باشید که صرف داشتن سرمایه زیاد و خرید عمده مقدار زیادی محصول موجب موفقیت شما نشده و موفقیت در واردات کالا نیازمند داشتن استراتژی‌های مخصوصی است.

پیدا کردن تامین کننده: برای خرید عمده از چین باید تامین‌کنندگان کالای موردنظر خود را پیدا کرده و پس از مذاکره با آن‌ها به روش‌های مختلف، تامین‌کننده تخصصی و حرفه‌ای آن کالا را انتخاب کنید.

مذاکره کردن: در خرید عمده محصول، کوچک‌ترین کاهش قیمت می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر روی میزان سود نهایی داشته باشد. از این رو باید بتوانید پیش از اقدام به خرید، با فروشنده مذاکره کرده و به‌اندازه کافی تخفیف بگیرید.

خرید عمده از چین-کاماپرس

روش‌های خرید عمده از چین کدام است؟

خرید عمده از چین و راه‌اندازی تجارت از این طریق با سه روش امکان‌پذیر است. این سه روش در ادامه معرفی شده است؛

خرید مستقیم از چین: نخستین روش برای خرید عمده از چین سفر به چین و خرید مستقیم از تولیدکننده است. این روش، برای افرادی که سرمایه و وقت کمی دارند، گزینه به‌صرفه و مناسبی نبوده و تقریبا امکان‌پذیر نیست.

خرید از وبسایت‌های چینی: دومین روش، خرید عمده از وبسایت‌های چینی است. احتمالا از همین حالا دارید به مراحل طولانی ثبت نام در این وبسایت‌ها، دور زدن تحریم‌ها، پرداخت ارز و مواردی مانند آن فکر می‌کنید. ضمن این‌که در این روش پیدا کردن تامین‌کننده مناسب نیز کار تقریبا دشواری است.

خرید از طریق شرکت‌ها و وبسایت‌های ایرانی: بهترین روش برای خرید عمده از چین که برای کسب و کارهای کوچک و افراد با سرمایه کم نیز مناسب است، سپردن کار به شرکت‌های ایرانی فعال در این زمینه است. با استفاده از این روش، می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ‌گونه دغدغه و دردسری، صفر تا صد خرید عمده کالا از چین را به یک شرکت معتبر ایرانی بسپارید.

خرید عمده از چین با کاوان تامین

کاوان تامین، به‌عنوان یک شرکت معتبر، با پشتوانه تجربه 20 ساله مدیران فعال در واردات کالا از چین و با هدف واردات و عرضه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و گجت‌های دیجیتال شروع به کار کرد. با استفاده از خدمات کاوان تامین می‌توانید در هر نقطه از دنیا که هستید، تنها با ارسال یک درخواست، به خرید عمده کالا از چین اقدام کنید.

یکی از مزیت‌های خرید عمده از چین از طریق مجموعه کاوان تامین، واردات کالا به‌صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت واسطه‌های تجاری و با قیمتی بسیار اقتصادی و به‌صرفه است. از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به تضمین کیفیت کالا، رعایت ارزش‌های حرفه‌ای در قیمت‌گذاری و همچنین خدمات پس از فروش اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کاوان تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز