راهنمای رزرو تور استانبول نوروز 1403

لست سکند

نزدیک شدن به تعطیلات عید برای بسیاری از ایرانی‌ها به معنای تدارک سفرهای نوروزی است و تور نوروز استانبول با توجه به نزدیکی این شهر به ایران و شگفتی‌های بی‌شمار آن، یکی از گزینه‌های محبوب ایرانی‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، استانبول شهری توریستی و زیبا در ترکیه است که آوازه جذابیت‌های آن از بناهای تاریخی باشکوه گرفته تا سواحل و طبیعت خیره‌کننده، گردشگران بسیاری را به این نقطه آسیایی اروپایی می‌کشاند. با رزرو تور استانبول نوروز 1403 می‌توان در محله‌های یکی از زیباترین شهرهای جهان قدم زد، در تاریخ ترکیه سفر کرد و تعطیلات نوروز را در هتل‌های لوکس و مجلل آن گذراند.

این گزارش به بررسی نکاتی برای گشت و گذار در استانبول و رزرو تور استانبول نوروز 1403 ‌پرداخته است.

چرا نوروز 1403 به استانبول سفر کنیم؟

استانبول به عنوان بزرگ‌ترین شهر ترکیه، در منطقه شمال غربی منطقه مرمر و در میان تنگه بسفر در میان قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است و به همین دلیل به عنوان پلی میان دو فرهنگ آسیایی و اروپایی شناخته می‌شود و در سال 2010 نیز به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد. این شهر همچنین دارای اهمیت اقتصادی، استراتژیکی، فرهنگی و گردشگری است و سومین شهر توریستی دنیا محسوب می‌شود.

رزرو تور نوروزی استانبول با توجه به آب و هوای معتدل و مطلوب این شهر در فصل بهار، برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره‌های متعدد در این فصل، طبیعت بکر و زیبای بهاری استانبول، وقت کافی برای بازدید از جاذبه‌های این شهر و بسیاری موارد دیگر، یک گزینه تمام عیار است. از طرفی سفر به استانبول نیازی به اخذ ویزا ندارد و از این نظر هزینه‌های سفر به آن کاهش پیدا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

تور استانبول نوروز 1403_کاماپرس

در تور نوروزی استانبول از کجاها دیدن کنیم؟

جاذبه‌های استانبول آنقدر زیاد است که برای دیدن همه آن‌ها باید چندین بار به این شهر سفر کرد؛ از این رو پیش از رزرو تور استانبول نوروز 1403 باید جاهای دیدنی این شهر را شناسایی و سپس برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. برخی از جاذبه‌های معروف استانبول در ادامه معرفی شده است.

جاذبه‌های طبیعی استانبول: استانبول پر از سواحل زیبا و پارک‌های خوش و آب و هوایی است که دیدن آن‌ها در فصل بهار لذت دیگری دارد. برخی از این جاذبه‌ها شامل جزیره پرینس، پارک گلخانه استانبول، جنگل بلگراد، پارک ییلدیز و پارک مینیاتورک است.

جاذبه‌های تاریخی استانبول: گردشگران، استانبول را به جاذبه‌های تاریخی باشکوه و منحصر به فردش می‌شناسند. از جاذبه‌های تاریخی که در تور نوروز استانبول می‌توان از آن‌ها دیدن کرد، می‌توان به برج 700 ساله گالاتا، آب انبار باسیلیکا، میدان تاریخی هیپودروم، مسجد رستم پاشا، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و میدان تقسیم اشاره کرد.

تفریحات استانبول: استانبول همچنین مملو از سرگرمی‌ها و مراکز تفریحی متنوع همچون شهربازی ویالند استانبول، آکواریوم سی لایف، شهربازی لگولند، مرکز تفریحی کیدزانیا و دلفیناریوم استانبول است.

محله‌گردی در استانبول: استانبول یکی از بهترین شهرهای جهان برای محله‌گردی و قدم زدن در کوچه و پس کوچه‌های زیبای آن است. محله‌های زیبای استانبول که در تور نوروز استانبول می‌توان سری به آن‌ها زد، شامل محله کوم کاپی، پل بسفر، خیابان استقلال و پل گالاتا است.

شرایط سفر به استانبول در نوروز

بهترین روش از نظر راحتی، نداشتن دردسر و هزینه‌های به صرفه، رزرو تور استانبول نوروز 1403 از آژانس‌ها و مراکز گردشگری معتبر است. با رزرو تور نوروز استانبول، نگرانی‌ از بابت تهیه مدارک اعم از گذرنامه یا پاسپورت معتبر، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل بی‌مورد است و می‌توان صفر تا صد سفر را به آژانس موردنظر سپرد و با یک چمدان راهی استانبول شد.

تور استانبول نوروز 1403_کاماپرس

قیمت تور نوروز استانبول 1403

به طور کلی قیمت تور نوروز استانبول با توجه به تعداد بالای متقاضیان آن در مقایسه با دیگر ایام سال، تا حدودی گران‌تر است؛ با این حال، قیمت تور استانبول نوروز 1403 با توجه به موارد گوناگونی همچون مدت سفر و تعداد شب‌های اقامت، نوع هتل و درجه آن، تعداد همراهان، خدمات و امکانات پکیج موردنظر، نوع هواپیما و نظایر آن بستگی دارد.

رزرو تور استانبول نوروز 1403 با «آریاک سفر»

آژانس هواپیمایی آریاک سفر، یک مجموعه با سابقه در زمینه خدمات گردشگری و توریسم است که با برخورداری از مجوزهای لازم از سوی مراکز معتبر، خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. از خدمات ویژه آریاک سفر می‌توان به فروش آنلاین انواع بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل در داخل و خارج، گروهی و ویژه، اجرای انواع تورهای انفرادی، تورهای لحظه آخری و آفری، چارترهای سالانه آنتالیا و استانبول، خدمات اخذ ویزا و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

گردشگران برای رزرو تور استانبول نوروز 1403 می‌توانند به وبسایت www.aryaktravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02157816 و 02188454551 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز