دکتر مهدی هاشمی آقائی جراح لاغری در تهران

لست سکند

امروزه شرایط زندگی ناسالم و کم‌تحرکی باعث شده که بسیاری از افراد با مشکلات افزایش وزن و چاقی درگیر شوند و به همین دلیل به سراغ راحت­ترین روش یعنی عمل اسلیو معده و کاهش وزن بروند، اما انتخاب جراح ماهر کار ساده­ای نیست و ظرافت‌ها و حساسیت‌های خاص خودش را دارد؛ چرا که کوچکترین اشتباه جراح می‌­تواند تبعات جبران‌ناپذیری برای بیمار به همراه داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی خدمات و تخصص‌های دکتر مهدی هاشمی آقائی به عنوان یکی از بهترین جراحان لاغری در تهران پرداخته است که سال‌ها در این زمینه سابقه دارد.

 حساسیت‌­های عمل جراحی لاغری

تنوع تکنیک‌ها و رویکردهای جراحی لاغری مانند لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، بای پس و جراحی اسلیو باعث شده که این عمل حساسیت‌های زیادی داشته باشد و به همین دلیل انتخاب‌ روش مناسب برای جراحی لاغری اهمیت زیادی دارد و در صورت اشتباه، علاوه بر نتیجه نامطلوب ممکن است سلامتی مراجعه‌­کنندگان نیز تهدید شود. همچنین لازم است که پزشک متخصص از مهارت لازم در تکنیک‌ها و اصول دقیق جراحی برخوردار باشد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

امروزه روش‌های جراحی لاغری به سرعت در حال تغییر و به‌روز شدن است که باعث می‌شود مراجعان درد و عوارض کمتری را تجربه کنند. پزشک متخصص جراحی باید از جدیدترین یافته‌های تخصصی آگاه باشد و در جهت آپدیت کردن مهارت و تجربه خود اقدام کند؛ به همین دلیل آگاهی از داروها و رویکردهای نوین در عمل جراحی لاغری به میزان زیادی اهمیت دارد.

مسئولیت‌پذیری پزشک، یکی دیگر از عواملی است که نقش زیادی در ایجاد رابطه درمانی با بیمار و اعتماد او به پزشک دارد. امکان مراجعه حضوری و استفاده از تکنولوژی فضای مجازی نیز از مهم‌ترین عواملی است که اعتماد مراجعان به پزشک را جلب می‌کند.

راز آسمان پایتخت

 رزومه دکتر مهدی هاشمی آقائی

دکتر مهدی هاشمی آقائی دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و تخصص در زمینه جراحی عمومی بوده و آموزش‌های تکمیلی خود را در زمینه جراحی لاغری و اسلیو بای پس گذرانده است. وی دارای بیش از هزار عمل موفق در زمینه جراحی‌های لاغری و با کمترین میزان عارضه و بدون ایجاد اسکار یا جای زخم است. دکتر هاشمی آقائی در زمینه تخصص خود از جدیدترین آموزش‌ها بهره می‌برد و به همین دلیل قادر به استفاده از روش‌های نوین و کمتر تهاجمی در طی عمل‌های جراحی است. وی با چندین بیمارستان تخصصی و مراکز درمانی مختلف همکاری دارد و با توجه به شرایط هر فرد، نوع جراحی را انتخاب می‌کند.

مهارت‌ های دکتر مهدی هاشمی آقائی

دکتر مهدی هاشمی آقائی تلاش می‌کند که در جراحی‌های خود علاوه بر در نظر گرفتن سلامتی مراجعه‌کنندگان، به حفظ زیبایی و تناسب اندام آنان نیز توجه کند و نتیجه ایده‌آل و مطلوبی از جراحی حاصل کند. وی مشاوره‌های دقیق، تخصصی و حرفه‎‌ای به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد تا نگرانی آنان در مورد عمل جراحی زیبایی و عوارض جانبی را از بین ببرد. یکی از مهم‌ترین اصول حرفه‌ای دکتر مهدی هاشمی آقائی، استفاده از تکنیک‌های جراحی متناسب با شرایط و نیازهای مراجعه‌کنندگان است. مهارت‌های او در استفاده از روش‌های کمتر تهاجمی باعث می‌شود که مراجعان درد کمتری تجربه و فرآیند بهبود بعد از جراحی را سریع‌تر طی کنند. دکتر مهدی هاشمی آقائی به دلیل درک شرایط بیماران، با همه بیمه‌ها قرارداد دارد که باعث تعدیل بخش زیادی از هزینه درمان بیماران می‌شود.

تخصص دکتر مهدی هاشمی آقائی

یکی از اصلی‌ترین تخصص‌های دکتر هاشمی آقائی، جراحی بای پس معده است که در این روش معده و روده کوچک بیماران به منظور کاهش وزن آنان جراحی می‌شود. در این روش، تخصص جراح باعث می‌شود که بیمار علاوه بر کاهش وزن، عملکرد گوارشی بهتری داشته باشد.

جراحی لیپوماتیک با استفاده از امواج فراصوت برای تخریب و جدا کردن چربی‌های زائد انجام می‌شود و برای کسب بهترین نتیجه از لیپوماتیک، دکتر مهدی هاشمی آقائی شدت و عمق امواج برای تخریب چربی‌ها را به درستی کنترل می‌کند تا از وارد شدن آسیب به بافت بدن جلوگیری کند.

جراحی ابدومینوپلاستی، یکی از دیگر از تخصص‌های دکتر هاشمی آقائی است که در این روش، بعد از برش پوست اضافی بدن، عضلات و بافت شکمی به درستی متناسب می‌شوند.

جراحی لیپوساکشن برای لاغری هم یکی از روش‌هایی است که با تخلیه و جدا کردن چربی‌های زاید بدن انجام می‌شود. لیپوساکشن حساسیت‌ها و ظرافت‌های ویژه‌ای دارد و دکتر هاشمی آقائی، با توانایی و تخصص خود قادر است که خونریزی و سایر عوارض جانبی این جراحی را کنترل کند.

کلینیک دکتر مهدی هاشمی آقائی

متقاضیان کاهش وزن ابتدا باید برای دریافت مشاوره رایگان از دکتر هاشمی آقائی اقدام و بعد از تحقیقات، وقت خود را رزرو کنند. کلینیک دکتر هاشمی در بلوار کاشانی تهران، نبش گلستان شمالی، ساختمان پزشکان، بلوک 3، واحد 5 قرار دارد و افراد دریافت مشاوره و برای رزرو نوبت به صورت حضوری یا اینترنتی  می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.

دکتر مهدی هاشمی آقائی در مراجعه حضوری بیماران، تمام اطلاعات لازم از جراحی لاغری را در اختیار آنان قرار می‌دهد. متقاضیان با بررسی صفحه اینستاگرام دکتر مهدی هاشمی آقائی به آدرس www.instagram.com/drmehdihashemaghaei  می‌­توانند از نتایج عمل‌های جراحی سایر مراجعان مطلع شوند. آنان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به وبسایت https://www.jarahisleeve.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : مرکز جراحی اسلیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز