دلیل وابستگی صنایع به انواع ورق استیل فلزی

ورق استیل فنری-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ورق استیل فنری که همان فولاد ضدزنگ است، به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر آب و دمای بالا و همچنین خوردگی، در صنایع و فعالیت‌های مختلفی به کار برده می‌شود. این ورق‌ها توسط مجموعه‌های معتبر، باکیفیت مناسب و ضخامت متنوع تولید می‌شود و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

ورق استیل فنری ویژگی‌های مختلفی دارد که اولین آن مربوط به کیفیت سطح آن‌ها است. این نوع ورق‌ها معمولا سطح براقی داشته و ضخامت حدودی آنها بین 0.02 تا 3 میلی‌متر است. سختی ورق استیل فنری بین 30 تا 50 راکول­سی بوده و عرض آن‌ها به 400 میلی‌متر هم می‌رسد.

برخی از موارد کاربرد ورق استیل فنری

ورق استیل فنری در صنایع خودروسازی کاربرد زیادی دارد و معمولا از آن برای تولید انواع واشرهای فنری خودرو، شمیزهای فنری، تیغه برف پاک کن، قطعات پمپ و آفتاب گیر انواع اتومبیل استفاده می‌شود. همچنین صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از چنین ورق‌هایی استفاده می‌کنند. بست‌های لوله‌های پتروشیمی، یکی از مواردی است که معمولا از ورق استیل در تولید آن استفاده می‌شود. همچنین ورق استیل فنری در تولید انواع لوازم خانگی مانند کاردهای آشپزخانه، رنده، برخی قطعات یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تیغه سبزی خردکن کاربرد دارد.

ورق استیل در تولید محصولاتی به کار برده می‌شود که با رطوبت و آب، روغن و جریان هوا سروکار دارند.

انواع ورق استیل فنری

ورق استیل فنری در گریدهای 301، 304 و 316 تولید می­شود که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. ورق استیل فنری 304 در میان دیگر گریدها پرکاربردتر است. این ورق استیل به دلیل اینکه یک لایه محافظ روی آن را پوشانده، تا حد زیادی در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم است. محافظ کروم، یکی از مواد تشکیل دهنده آن است که به خوبی از لایه‌های زیرین محافظت می‌کند. به دلیل مقاومت بالای این ورق استیل فنری در مقابل عوامل بیرونی، آن را با نام فولاد ضدزنگ نیز می‌شناسند.

راز آسمان پایتخت

ورق استیل فنری 301 موجود در بازار از کدام کشور وارد می­شود؟

ورق استیل فنری 301 موجود در بازار ایران بیشتر از نوع چینی و ترک است. پیش از این کشور آلمان این نوع ورق استیل را به ایران صادر می‌کرد که اکنون مدل آلمانی در بازار به چشم نمی‌خورد؛ با این وجود، مدل ترک از لحاظ ترکیبات و ویژگی‌ها بسیار به نوع آلمانی نزدیک است و افرادی که به چنین محصولی احتیاج دارند، می‌توانند همین ورق‌های صادر شده از ترکیه را خریداری کنند. دلیل شباهت زیاد ورق استیل صادراتی ترک و آلمانی به این علت است که شرکت‌های معروفی مانند کیلیر و کروم­تل تحت لیسانس به تولید این محصول می‌پردازند.

با توجه به اینکه این قبیل محصولات در ایران تولید نمی‌شوند، همواره از کشورهای دیگر وارد شده و در بازار وجود دارند؛ بنابراین قیمت کمی ندارند و باید با مقایسه انواع وارداتی آن و متناسب با نیاز، مورد مناسب‌تر را خریداری کرد.

ورق استیل فنری-کاماپرس

خرید بهترین ورق استیل فلزی از “صنایع آلیاژی هنر”

در صورتی که به هر علتی به کسب اطلاعات بیشتر درباره ورق استیل فنری 301 یا انواع آن احتیاج دارید، بهتر است به وبسایت گروه صنایع آلیاژی هنر به آدرس  honar-co.com سر بزنید. این گروه فعالیت خود را در زمینه ساخت و عرضه انواع فنر باکیفیت از سال 1346 آغاز کرد. آغاز به کار گروه صنایع آلیاژی هنر، تنها با انواع فنر بود، اما اکنون این مجموعه در زمینه آلیاژهای مس، استنلس استیل و دیگر فولادهای آلیاژی نیز فعالیت دارد و بهترین محصولات را روانه بازار می‌کند.

در صورتی که تمایل به خرید ورق استیل فنری 301 از این مجموعه دارید، می‌توانید به منظور آگاهی از شرایط فروش رول و همچنین قیمت روز این محصول، به صورت تلفنی با این شرکت تماس بگیرد. کارشناسان خبره این مجموعه مشتریان را به بهترین نحو راهنمایی می­کنند تا اطلاعات لازم را کسب کرده و ورق استیل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : صنایع آلیاژی هنر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز