دلیل محبوبیت جزیره کابینت آشپزخانه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کابینت، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های طراحی دکوراسیون آشپزخانه محسوب می­‌شود که باید با سایر عناصر هارمونی داشته باشد و در همین راستا جزیره کابینت آشپزخانه، یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین دکوراسیون‌های موجود در بازار است که علاوه بر ظاهر زیبا، کارایی زیادی دارد. جزیره برای انواع آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ قابل استفاده است و به افراد در سازماندهی وسایل کمک می‌کند.

به گزارش کاماپرس، جزیره کابینت آشپزخانه به افراد کمک می‌کند که غذا را در دو مکان متفاوت آماده و سرو کنند و در نتیجه بتوانند استفاده بهینه‌­تری از فضای آشپزخانه داشته باشند. طراحی‌ها و اشکال متفاوتی از جزیره کابینت آشپزخانه وجود دارد که برای هر نوع فضای کوچک یا بزرگی قابل استفاده است.

این گزارش به معرفی انواع جزیره کابینت آشپزخانه و بررسی نکاتی درباره آن پرداخته است.

جزیره کابینت آشپزخانه - کاماپرس

نکات مهم قبل از خرید جزیره کابینت آشپزخانه

با توجه به اینکه جزیره کابینت آشپزخانه با هدف استفاده مطلوب از فضای آشپزخانه نصب می‌شود، انتخاب دقیق نوع طراحی آن اهمیت زیادی دارد. از جزیره کابینت آشپزخانه به عنوان کانتر نیز استفاده می‌شود و به همین دلیل افراد باید نشیمن آن را در نظر داشته باشند. برای استفاده از کابینت به عنوان کانتر، طراحان سعی می‌کنند بیشتر جزیره‌ها را به صورت متحرک طراحی کنند و در صورت وجود هارمونی بین صندلی‌ها و جزیره، جذابیت دکوراسیون آشپرخانه دوچندان می‌شود. همچنین افراد باید به سبک طراحی کلی آشپزخانه از نظر کلاسیک، نئوکلاسیک یا مدرن بودن آن توجه و متناسب با آن، جزیره کابینت آشپزخانه را انتخاب کنند.

راز آسمان پایتخت

جزیره کابینت آشپزخانه - کاماپرس

جزیره کابینت آشپزخانه کلاسیک، یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین انواع کابینت است که دارای تاج‌ها و پایه‌های منبت‌کاری شده است. جزیره‌های کلاسیک معمولا از جنس چوب ساخته می‌شود و برای استفاده در فضاهای بزرگ ایده‌آل است. جزیره کابینت آشپزخانه مدرن معمولا در وسط آشپزخانه قرار می‌گیرد و ارتفاع استاندارد آن 90 سانتی‌متر است. روی جزیره‌های مدرن، سینک یا اجاق گاز نصب یا به عنوان میز ناهارخوری از آن‌ها استفاده می‌شود.

افراد باید در انتخاب جزیره، فضا را مد نظر قرار دهند؛ چرا که جزیره باید فاصله کافی از کابینت و پیشخوان داشته باشد تا مانع رفت‌وآمد راحت نشود. طبقات داخل جزیره کابینت آشپزخانه نیز امکان سازماندهی وسایل آشپزخانه را فراهم می‌کند. همچنین در انتخاب رنگ جزیره باید دقت زیادی به خرج داد تا تناسب دکوراسیون آشپزخانه به خوبی حفظ شود.

جزیره کابینت آشپزخانه - کاماپرس

انواع جزیره کابینت آشپزخانه

جزیره‌های چرخ‌دار، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فضاهای کوچک و آپارتمانی است و افراد در صورت لزوم می‌توانند به راحتی آن را جابه­جا کنند. جزیره‌های L شکل نیز یکی از انواع مدرن کابینت‌های آشپزخانه است که می‌توان سینک یا اجاق گاز روی آن تعبیه کرد. جزیره‌های T شکل نیز یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کابینت‌های مدرن است که فضای زیادی در اختیار افراد قرار می‌دهد و کاربردی­تر است. جزیره‌های منحنی نیز یکی دیگر از جدیدترین کابینت‌ها برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه است که تعداد زیادی طبقه برای سازماندهی وسیله در اختیار افراد قرار می‌دهد. البته باید در نظر داشت که جزیره‌های منحنی باید به درستی طراحی شود که فضای آشپزخانه را بیهوده اشغال نکند.

 پرطرفدارترین جزیره آشپزخانه

جزیره کابینت هایگلاس، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع جزیره مدرن است که می‌تواند تناسب زیبایی با رنگ دیوار و کف آشپزخانه ایجاد کند. همچنین روکش هایگلاس این جزیره‌ها باعث انعکاس نور در آشپزخانه می‌شود و نقش زیادی در زیبایی ظاهری محیط ایفا می‌کند. علاوه بر آن جزیره کابینت ممبران نیز محبوبیت خاص خود را دارد که در طراحی‌های کلاسیک پرکاربرد است. جزیره کابینت انزو نیز در طراحی‌های سبک نئوکلاسیک استفاده می‌شود و زیبایی منحصربه‌فردی دارد.

 

جزیره کابینت آشپزخانه - کاماپرس

سفارش و خرید جزیره کابینت آشپزخانه با «ماهر چوب»

مجموعه ماهر چوب در زمینه تولید انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک مشغول به فعالیت است. با توجه به حساسیت‌های انتخاب جزیره متناسب با دکوراسیون منزل، افراد می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی و حرفه‌ای کارشناسان این مجموعه در انتخاب بهترین مدل جزیره کابینت آشپزخانه استفاده کنند. همه مراحل شامل طراحی، تولید، تحویل و نصب توسط ماهر چوب انجام می‌شود و خدمات بازسازی آشپزخانه نیز از سوی این مجموعه ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://www.maherwood.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز