در سال 1403 کجا ‌‌سرمایه‌ گذاری کنیم؟

‌‌سرمایه‌گذاری برای حفظ ارزش دارایی‌‌ها یکی از مهمترین دغدغه‌‌های مردم است. بهترین گزینه‌‌های ‌‌سرمایه‌گذاری برای دارایی‌‌های اندک تا کلان شامل بازار طلا، سهام و ملک است.

به گزارش کاماپرس، مهمترین سوالی که این روزها بسیاری از مردم به دنبال پاسخ مناسبی برای آن می‌گردند این است که در سال 1403 کجا ‌‌سرمایه‌گذاری کنیم که ارزش پولمان حفظ شود.

با توجه به اینکه همه افراد جامعه دارای سرمایه یکسانی نیستند در این مطلب برای سرمایه‌‌های مختلف بهترین پیشنهاد ‌‌سرمایه‌گذاری در سال 1403 ارائه شده ست.

‌‌سرمایه‌گذاری با 500 هزار تومان

‌‌سرمایه‌گذاری در سکه پارسیان یکی از گزینه‌‌های مناسب برای افرادی است که 500 هزار تومان نقدینگی دارند. در روزهای اخیر قیمت دلار و اونس طلا افزایش داشته اند، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود همچنان رشد قیمت در این بازارها ادامه داشته باشد و روی معاملات طلا و سکه نیز تاثیر بگذارد.

‌‌سرمایه‌گذاری با یک میلیون تومانی

در حال حاضر برای افرادی که یک میلیون تومان نقدینگی دارند یکی از گزینه‌‌های مناسب می‌تواند خرید سهام از گروه بانکی، دارویی و سیمانی بخرند. این گروه‌‌ها در حال حاضر ظرفیت بالایی برای سودآوری دارند. برای نمونه گروه بانکی به دلیل اینکه بیشترین ذخایر ارزی را دارند با افزایش نرخ تسعیر ارز سود بالایی می برند. همچنین گروه سیمانی با افزایش قیمت ملک و نزدیک شدن به فصل ساخت و ساز سود فصلی خوبی می سازند و اثر آن در معاملات به صورت بازدهی مثبت نمایان ‌‌می‌شود.

راز آسمان پایتخت

‌‌سرمایه‌گذاری با 5 میلیون تومانی

‌‌سرمایه‌گذاری در نقره ساچمه ای یکی از گزینه‌‌های مناسب برای افرادی است که یک میلیون تومان نقدینگی دارند. این نوع نقره که از آبشده زیورآلات نقره ای به دست می‌آید مانند همان طلای آبشده است که اجرات شامل قیمت نهایی آن ن‌‌می‌شود. از طرف دیگر فلزات گرانبها همچون طلا و نقره در حال حاضر با تقاضای خوبی همراه هستند به همین دلیل پیش‌بینی ‌‌می‌شود که در سال 1403 افزایش قیمت داشته باشند.

‌‌سرمایه‌گذاری با 10 میلیون تومانی

برای افرادی که سرمایه 10 میلیون تومانی دارند خرید نقره ساچمه ای و ربع سکه قدیمی می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید در سال 1403 باشد. چراکه این گزینه‌‌ها نسبت به سایر انواع طلا و نقره حباب کمتری دارند.

‌‌سرمایه‌گذاری با 15 میلیون تومانی

‌‌سرمایه‌گذاری در نقره ساچمه ای یکی از گزینه‌‌های مناسب برای افرادی است که یک میلیون تومان نقدینگی دارند.

‌‌سرمایه‌گذاری 100 میلیون تومانی

‌‌سرمایه‌گذاری در طلای یکی از گزینه‌‌های مناسب برای افرادی است که 100 میلیون تومان نقدینگی دارند. طلا جزو بازارهای با کمترین ریسک محسوب ‌‌می‌شود.

‌‌سرمایه‌گذاری با 500 میلیون تومانی

برای افرادی که 500 میلیون تومان سرمایه دارند ورود به بازارهای مالی جهانی می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب بازدهی بالا در سال 1403 باشد، اما این مساله نیازمند تخصص و بهره‌مندی از مشاوره افراد مطلع در این بازارهاست.

‌‌سرمایه‌گذاری با یک میلیارد تومانی

‌‌سرمایه‌گذاری در املاک حاشیه تهران مانند شهر پرند از گزینه‌‌های مناسب برای افرادی است که یک میلیارد تومان نقدینگی دارند. با توجه به اینکه تعداد ساخت و سازها در کشور کاهش یافته و تقاضا برای ملک  هر ساله افزایش می‌یابد. به همین دلیل خرید آپارتمان در اطراف تهران افزایش خواهد‌داشت و قیمت آنها بالاتر می رود.

 ‌‌سرمایه‌گذاری با ده میلیارد تومانی

‌‌سرمایه‌گذاری در زمین‌‌های شمال کشور و همچین خرید آپارتمان در منطقه 5 و 10 تهران از گزینه‌‌های مناسب برای افرادی است که ده میلیارد تومان نقدینگی دارند. در واقع با توسعه شهرها و همچنین پیدایش قشر خاصی از ثروتمندان در کشور تقاضا برای ساخت و ساز در شمال کشور روندی افزایشی پیدا کرده‌است.

‌‌سرمایه‌گذاری با 50 میلیارد تومانی

برای افرادی که 50 میلیارد تومان سرمایه دارند باید سبد متنوعی از ‌‌سرمایه‌گذاری داشته باشند. به همین دلیل می توانند در کنار ورود به بازارهای جهانی، در املاک در منطقه 5 و 10 تهران و همچنین طلای آبشده ‌‌سرمایه‌گذاری کنند. این مساله منجر ‌‌می‌شود که مجموع ‌‌سرمایه‌گذاری آنها حداقل ریسک را بپذیرد و بازدهی میانگینی از بهتری بازارها کسب خواهد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز