درون بزرگترین جت خصوصی جهان چه خبر است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بزرگترین جت خصوصی جهان یک بوئینگ ۷۴۷ است که بیش از ۴۰۰ میلیون دلار قیمت داشته و معمولا توسط دولت‌ها و افراد سرشناس جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، طراحی و ساخت این هواپیما حدود چهار سال طول کشید و نتیجه، یک قصر معلق در میان زمین و آسمان بود.

بیشتر بخوانید:

گفته می‌شود بوئینگ ۷۴۷-۸ در ابتدا توسط یک شاهزاده سعودی سفارش داده شده بود اما مرگ غیرمنتظره او در سال ۲۰۱۱ باعث یک دهه خاک خوردن آن در سوئیس شد.

راز آسمان پایتخت

اما خانواده سلطنتی تنها افرادی نیستند که از این هواپیمای به خصوص بهره برده‌اند. اخیرا یک تاجر ثروتمند خاورمیانه‌ای نیز از شرکت سازنده خواست تا یک فضای داخلی مجلل برای جت شخصی غول‌پیکرش طراحی و اجرا کنند.

فضای داخلی هواپیما به سوئیت‌های مجلل، چند اتاق نشیمن، سالن غذاخوری، مبلمان و حمام و دستشویی لوکس مجهز شده و اتاق خواب اصلی واقع در دماغه هواپیما و زیر کابین خلبان آرام‌ترین فضا را برای ساکنان خود فراهم می‌کند.

هر یک از اتاق خواب‌ها دارای یک تخت نرم و راحت با اندازه معمولی، چراغ‌های لمسی و کشو و کمد‌های بزرگ برای جا دادن وسایل هستند.

لازم به ذکر است که تمام بخش‌های این قصر هوایی به انواع مختلف سرگرمی‌های دیجیتال مجهز شده و در اتاق نشیمن نیز قفسه بزرگی از کتاب به چشم می‌خورد.

همچنین لازم به ذکر است که تعداد بسیار کمی از هواپیماهای مسافربری دارای دوش هستند و امکانات رفاهی یکی از نقاط کلیدی بازاریابی برای جت‌های خصوصی بوئینگ و ایرباس است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز