درباره کرم های سی گل و پریم چه می‌دانید؟

لست سکند

زیبایی و سلامت دو مقوله‌ای هستند که انسان از دیرباز به آن علاقمند بوده و همیشه تلاش کرده تا با استفاده از امکانات موجود، محصولاتی برای حفظ زیبایی و سلامت جوانی به دست بیاورد. پس تعجبی ندارد که در دنیای پیشرفته امروز تعداد شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید محصولات بهداشتی و آرایشی بسیار زیاد باشد. در این میان شرکت‌های ایرانی هم رقابت تنگاتنگی در این زمینه با یکدیگر دارند و سعی می‌کنند با تولید محصولات متنوع برای مصارف مختلف، رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان را جلب کنند. شرکت لابراتوار دکتر اخوی، یکی از همین شرکت‌هاست که از سال‌ها پیش با تولید محصولات مختلف با برند نام آشنای «سی گل» و بعدها برند «پریم» لوازم آرایشی و بهداشتی متنوعی را به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کند.

کاماپرس در ادامه به چند نکته خواندنی درباره محصولات لابراتوار دکتر اخوی می‌پردازد که مطالعه آنها برای مشتریان و علاقمندان به صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند جالب و مفید باشد؛

۱. بیش از سه دهه از فعالیت شرکت لابراتوار دکتر اخوی می‌گذرد. عمده فعالیت این مجموعه، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. که در ابتدا با نام تجاری «سی گل» محصولاتِ این شرکت روانه بازار شد.

۲. نصرالله اخوی، موسس و بنیانگذار این شرکت، به عنوان تنها متخصص بین‌المللی در حوزه آرایشی و بهداشتی و دارویی در ایران و همچنین عضو موسسه فرانسوی متخصصین بین‌الملل، همکاری با شرکت‌های بزرگ آرایشی نظیر اورآل، ویشی، لانکوم و لابراتوارهای دارویی در داخل و خارج از کشور آغاز کرد.

۳. برندهای این مجموعه علاوه بر سی گل، «پریم، فریس، فارمد و دیپ سنس» نام دارند. ‌سی‌گل به عنوان اولین برندِ این مجموعه 36 محصول دارد و تولیداتش در گروه‌ لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر کرم‌های روشن‌کننده‌، جوان کننده‌، ترمیم و پاک‌کننده‌ و…  دسته‌بندی می‌شود. از پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به کرم نر‌م‌کننده بادام اشاره کرد، که مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی است و به خشکی‌های مزمن و درمان پوست‌های ترک‌خورده کمک می‌کند.

راز آسمان پایتخت

۴. لیلا حسام وزیری به عنوان مدیر عامل، به همراه فرید اخوی و پروانه معقول، اعضای هیئت مدیره مجموعه لابراتوار دکتر اخوی را تشکیل می‌دهند. خدمات مالی حافظ گام نیز، مسئولیت بازرس اصلی این شرکت را به عهده دارد.

۵. مجمو ع ارزهای دریافتی این شرکت عدد ۷،۸۶۵،۶۱۵،۲۶۵ ریال برآورد شد.

۶. در جهت حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو، لابراتوار دکتر اخوی تصمیم گرفت، تحقیقات علمی گسترده‌ای در رابطه با خصوصیات شیمیایی مواد آرایشی و بیولوژی پوست انسان انجام دهد تا محصولات پریم را با توجه به نیاز هر نوع پوست، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

۷. با کیفیت‌ترین و تخصصی‌ترین نوع ترکیبات به دست آمده از بهترین لابراتوارهای دنیا در محصولاتی به نام «پریم» جمع شده‌اند. با بروز کردن فرمولاسیون محصولات، توسط گروه تحقیقاتی این شرکت، شرایطی فراهم شد تا محصولاتی بدیع در جهت ایجاد حس رضایت واقعی در مصرف‌کننده ارائه کنند. نتایج این تحقیقات به دریافت گواهینامه‌های معتبری نظیر ایزو، ساسو و حلال و به رسمیت شناخته شدن از سوی صنایع دارویی انجامید.

۸. محصولات پریم در گروه های آرایشی، پوست چرب و آکنه‌دار، جوان‌کننده‌ها، ویتامین ث، مراقبت از مو و بدن، ورزشی و پک‌های مراقبتی دسته‌بندی شده است. از پرفروش‌ترین و جدیدترین محصولات پریم، می‌توان پاک‌کننده ملایم آرایش چشم تک فاز، شامپو ملایم روزانه، شامپو اوره و شامپو متعادل‌کننده چربی پریم اشاره کرد.

۹. پاک‌کننده ملایم آرایش چشم، مناسب برای انواع پوست، فاقد الکل و حاوی پایه سیلیکونی که به پوست احساس نرمی و انعطاف‌پذیری می‌دهد. همچنین شامپو جدید اوره پریم نیز، مناسب برای پوست‌های بسیار خشک، دارای اگزما ، رطوبت‌رسان و التیام بخش پوست سر و به تسکین سریع خارش و التهاب ناشی از خشکی پوست کمک می‌کند. کرم ضدآفتاب رول ـ آن پریم با اس.پی.اف ۵۰ برای محافظت از پوست در فصل زمستان گزینه مناسب برای افرادی است که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند.

۱۰. برند فریس، به مراقبت از دهان و دندان برای دو گروه خردسال و بزرگسال آماده شده است. فارمد برند دیگری است که به طور تخصصی به مراقبت از دندان‌های حساس می‌پردازد که تنها برند مورد تایید پزشکان دندانپزشکی عمومی ایران به شمار می‌رود. برند بعدی، دیپ سنس است که در زمینه مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند که عصاره گیاهان دارویی را با رایحه‌های منحصر به فرد تلفیق می‌کند. جشنواره محصولات برند دیپ سنس، با عنوان برند نو، حس نو در سال جاری برگزار شد.

۱۱. گروه دکتر اخوی، چشم‌انداز خود را دست‌یافتن به جامعه‌ای سالم‌تر می‌داند که همواره در این راستا تمام تلاش خود را در تولید محصولات سلامت‌محور بکار گرفت.

۱۲. کلیه محصولات این شرکت در داروخانه‌های معتبر سراسر کشور عرضه می‌شود. این شرکت در اکثر استان های کشور، شعبه دارد.

۱۳. با حمایت مجموعه لابراتوار دکتر اخوی، در اردیبهشت ماه سال جاری، در یکی از بیمارستان‌های استان گلستان ۱۲۳ پک هدیه میان کادر درمان توزیع شد.

۱۴. صفحه مجازی این شرکت در اینستاگرام خود، ۳۵ هزار نفر دنبال‌کننده دارد.

۱۵. موسسه لابراتوار دکتر اخوی در سال ۱۳۸۱ در موسسه استاندارد عربستان سعودی ثبت‌نام کرد. و گواهی ای اف اِی کیواز فرانسه و رضایت‌مندی مشتریان از آلمان و گواهینامه تاسیس و تجهیز آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت و گواهینامه جی ام پی در سال ۲۰۲۰ را دریافت کرد.

۱۶. این مجموعه تندیس بلورین جشنواره ملی صنعت سلامت محور در سال ۱۳۹۹ را کسب کرد. همچنین تندیس اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری را نیز در همین سال دریافت کرده است. این شرکت موفق به کسب لوح اشتهار جشنواره ملی صنعت سلامت محور در سال ۱۳۹۸ و ۹۷ شد و به نشان معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی در سال ۱۳۹۳ دست یافت.

۱۷. لابراتوار دکتر اخوی اولین واحد آرایشی و بهداشتی در ایران است که در سال ۱۳۸۰ موفق به کسب گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت از انجمن استانداردهای کانادا شد.

مرتبط با : لابراتوار دکتر اخوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز