درباره ورلد کوین و آینده آن بدانید

لست سکند

یکی از رمزارزهای جدید ورلد کوین است که توسط سام آلتمن، مدیرعامل اُپن آی، پایه گذاری شده است. توکن بومی این رمزارز در صرافی‌های سرشناس لیست شده و از آن حمایت نهادی به عمل می‌آید. گذشته از این موارد، این رمزارز فناوری نوآورانه دارد و همین موارد باعث شده تا آینده این ارز دیجیتال امیدوارکننده‌ باشد.

به گزارش کاماپرس، ورلد کوین یک ابتکار جهانی به منظور ایجاد یک سیستم هویت دیجیتال حافظ حریم خصوصی است که انگیزه‌های کاربران را در جهت رشد شبکه همسو می‌کند. کاربردهای بالقوه ورلد کوبن تراکنش‌های مالی فوری، ارتباطات دیجیتالی بدون ربات، فرآیندهای دموکراتیک جهانی، توزیع عادلانه منابع و یک مسیر احتمالی برای درآمد پایه جهانی با بودجه فراهم شده توسط هوش مصنوعی است. این موارد افزایش قابل توجه برابری فرصت‌های جهانی را نوید می‌دهد.

میزان سرمایه گذاری انجام شده و ساختار توکنومیک ورلد کوین

پروژه سرمایه گذاری سری سی ورلدکوین به رهبری بلاکچین کپیتال توانسته سرمایه 115 میلیون دلاری جذب کند . این جذب سرمایه گذاری کمی پس از 100 میلیون دلار جمع آوری شده در فررودین 1401 اتفاق افتاد.

این بودجه به گسترش پروژه ورلد کوین، تقویت تحقیق و توسعه آن و بهبود عملیات تشخیص ربات کمک خواهد کرد. به نظر سرمایه گذاران، ورلد کوین با چنین جذب سرمایه‌ای می‌تواند به عنوان دروازه بزرگ به دنیای رمزارزها عمل کرده و برنامه مرتبط با آن به محبوب‌ترین کیف پول رمزنگاری مبدل شود.

این رمزارز از لحاظ ساختار توکنومیک و توزیع جامع است. این رمزارز جوایز کاربری 25 درصدی از میزان رمزارزهای ارائه شده را تدارک دیده و میزان کمک‌های مالی و انگیزه‌های جامعه آن 10 درصد از توکن‌های عرضه شده اعلام شده است. تیم توسعه اولیه آن 12.5 درصد از توکن‌ها و سرمایه گذاران تی اف اچ 12.5 درصد دیگر از رمزارزها را در اختیار خواهند گرفت. رزرو تی اف اچ از این رمزارز 12.5 درصد است و تامین نقدینگی نیز 10 درصد از توکن‌های عرضه شده را به خود اختصاص می‌‍‌دهد.

راز آسمان پایتخت

شرایط فنی ورلد کوین

از لحاظ فنی ورلد کوین مبتنی شبکه اصلی اتریوم و شبکه دو لایه آپتیمیسم است و همواره افزایش امنیت، مقایس پذیری و کاهش هزینه‌‌های تراکنش را دنبال می‌کند.

به منظور حفظ ارزش و کاربرد بلندمدت توکن‌های ورلد کوین بعد از گذشت 15 سال تا سقف 1.5 درصد از توکن‌ها سالانه به وجود خواهد آمد که سیستم حاکمیت پروتکل کنترل آن را برعهده خواهد داشت.

در کل توکنومیکس ورلد کوین متعادل کننده بین رشد کوتاه مدت و پایداری درازمدت به نظر می‌رسد.

کاربردهای ورلد کوین و پیش بینی قیمت آن

ورلد کوین طراحی شده تا به چند نیاز اساسی از جمله تایید هویت دیجیتال، تراکنش‌‍‌های مالی جهانی، تنظیم موشق شبکه، حاکمیت و توزیع منابع و بستر مناسب وب 3 پاسخ بگوید.

ورلد کوین از یکم مردادماه 1402 در بسیاری از صرافی‌های برتر رمزارزی در دسترس قرار گرفته است. افرادی که قصد خرید رمزارز مذکور را دارند بهتر آن را روی بایننس بخرند، زیرا این رمزارز بیشترین نقدینگی در بین صرافی‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. فعالان و سرمایه گذاران بازار رمزارزها پیش بینی کرده‌اند قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال 2024 به مرز 3.907 دلار برسد. نرخ این رمزارز احتمالا اوایل سال 2025 تا 4.59 دلار پیش برود و در پایان همان سال مرز 20.68 دلاری را رد کند.

منبع: https://blog.sarafi.io/worldcoin-price-prediction/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز