بهترین روش خرید توربوشارژر باکیفیت و ضمانت دار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افزایش سرعت خودرو همواره یکی از علایق ماشین‌بازان است که با خرید توربوشارژر می‌توانند این امر را مهیا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

افراد می‌توانند به جای مخزن سوخت خیلی بزرگ از توربوشارژر برای افزایش سرعت خودرو استفاده کنند که این محصول به سبب خارج کردن انرژی هوا سرد به محفظه سوخت، افزایش قدرت خودرو را رقم خواهد زد که استفاده از این محصول علاوه بر افزایش قدرت؛ سبب کاهش مصرف سوخت، کاهش سرو صدا، کاهش آلودگی، عملکر مناسب در ارتفاعات، کاهش وزن و اندازه موتور همچنین کاهش آسیب به موتور خواهد شد که کاماپرس در ادامه دو فروشگاه معتبر برای خرید توربوشارژر باکیفیت را معرفی می‌کند:

خرید توربوشارژر از فروشگاه سیف‌الهی

توربوشارژر سیف‌الهی یکی از وارد کنندگان تخصصی توربوشارژر با بیش از 40 سال سابقه است که این محصول و لوازم آن را برای متقاضیان عرضه می‌کند. این فروشگاه همچنین در صورت ایجاد مشکلات احتمالی برای توربوشارژر آن را تعمیر خواهد کرد. این مرکز دارای پشتیبانی همه ساعته است که مشاوره‌های لازم برای انتخاب محصول یا خدمات تعمیر را برای مخاطبان توضیح خواهد داد و در صورت تعمیر، مهندسین مکانیک این مجموعه محصولات را تعمیر می‌کنند.

از دیگر خدمات این مجموعه همچنین می‌توان به تقویت توربوشارژر، سرویس دوره‌ای توربوشارژر و نگهداری توربوشارژر اشاره کرد.  این فروشگاه اصلی بودن محصولات همچنین قیمت را تضمین می‌کند و خریداران می‌توانند مبلغ محصول را در محل بپردازند. براساس سایت این مجموعه از محبوب‌ترین محصولات آن می‌توان به توربوشارژر کامل سمند سورن، واشر کامل توربو سمند، پره هوای تقویبت توربو سمند و دنا همچنین شیربرقی توربوشارژر جک اس 5 اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

عرضه توربوشارژر توسط بوست شاپ

بوست شاپ فعالیت خود را در جهت فروش و تعمیرات توربوشارژر از سال 1390 آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر عرضه توربوشارژر، لوازم تعمیر توربوشارژر، ابزار و تجهیزات تخصصی، محصولات تیونینگ و مواد مصرفی نیز ارائه می‌دهد. این مجموعه همچنین  در صورت اختلالات احتمالی تعمیرات توربوشارژر را برای متقاضیان انجام خواهد داد و فروش قطعات استوک نیز از دیگر خدمات این مجموعه است.

بوست شاپ تحویل خود را از طریق پیک، باربری و پست انجام می‌دهد و پرداخت در محل این محصول فقط در شیراز فعال است. این مجموعه همچنین اصالت و ضمانت مرجوعی را نیز تضمین می‌کند و پشتیبانی این مجموعه از ساعت 8 تا 19 خواهد بود. براساس اطلاعات مندرج در سایت بوست شاپ در حال حاضر پرفروش‌ترین محصول این مجموعه ای سی یو ادجاست با برند فورس است.

انتهای پیام

مرتبط با : بوست شاپتوربوشارژ سنتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز