خرید بیت کوین در شرایط کنونی عاقلانه و درست است؟

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین نه به خاطر قدمت و دامیننس خود بلکه به دلیل قیمت بالایی که دارد همواره مورد توجه معامله گران بوده و افراد زیادی به معامله آن می‌پردازند. خرید بیت کوین در شرایط کنونی رونق گرفته و افراد زیادی به قصد خریدن این رمزارز در بازار حاضر شده‌اند. به همین دلیل بازار این ارز دیجیتال رونق گرفته است.

به گزارش کاماپرس، آخرین تحرکات بیت کوین در همه بازه‌های زمانی نشان دهنده وجود مومنتوم مثبت هستند. مومنتوم سرعت تغییرات قیمت پایانی یک سهم یا رمزارز را نسبت به گذشته آن نشان می‌دهد. به عنوان مثال در صورتی که سر نمودار یک رمزارز مشخص با شیب زیادی به سمت بالا حرکت داشته باشد، به نوعی بیان کننده آن است که هم اکنون قیمت پایانی نسبت به قبل با سرعت بالاتری رو به افزایش بوده و این موضوع می‌تواند سیگنال جدیدی به خریداران رمزارز معین بدهد.

بررسی روند قیمتی بیت کوین از طریق اندیکاتور لگاریتمی مکدی

هم اکنون اندیکاتور لگاریتمی مکدی چنین سیگنالی را به خریداران بیت کوین داده است. بررسی اندیکاتور لگاریتمی مکدی در بازه‌های مختلف زمانی از تشکیل یک تقاطع صعودی و سیگنال خرید جدید خبر می‌دهد. نگاهی به این اندیکاتور در بازه‌های زمانی یک و سه روزه، یک هفته‌ای، سه هفته‌ای و یک ماهه به خوبی شکل گیری تقاطع صعودی جدید را بیان می‌کند.

به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، در حال حاضر لوکوموتیو بیت کوین به راه افتاده و شکل گیری تقاطع صعودی در اندیکاتور یادشده نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال لحظه به لحظه در حال قدرت گرفتن است و هر آن احتمال این وجود دارد که رشد قیمتی آن شتاب بگیرد.

راز آسمان پایتخت

بهترین زمان برای خرید بیت کوین

به گفته فعالان، زمانی که لوکوموتیو بیت کوین بر سرعت حرکت خود بیفزاید، دیگر امکان سوار شدن بر آن کار آسانی نیست. به همین دلیل بهتر است فعالان بازار بیت کوین هم اکنون سوار لوکوموتیو این رمزارز بشوند تا از ان جا نمانند. هر چند که تمام موارد مذکور پیش بینی است. در واقع معامله گران و فعالان باید به این موضوع توجه داشته باشند که همواره مسیر حرکت این لوکوموتیو غیرقابل تشخیص است و هر آن امکان تغییر جهت آن وجود دارد!

احتمال اصلاح قیمتی بیت کوین وجود دارد؟

برخی از فعالان و تحلیلگران معتقدند که صعود قیمت بیت کوین مداوم نخواهد بود و احتمالا یک اصلاح بزرگ قیمتی برای این ارز دیجیتال اتفاق خواهد افتاد. اما به نظر برخی این اصلاح قیمتی سنگین خواهد بود و شاید حتی نرخ آن را به پایین محدوده 20 هزار دلاری برساند. گروهی دیگر معتقدند چنین اصلاح شدیدی اتفاق نخواهد افتاد و فقط اندکی از نرخ کنونی بیت کوین کم خواهد شد. به هر حال از دید این افراد، اصلاح قیمتی انکارناپذیر است. اما بعد از اصلاح قیمتی بیت کوین احتمالا صعود پرقدرتی برای این رمزارز اتفاق خواهد افتاد و دوباره این ارز دیجیتال به کانال‌های بالایی دست پیدا خواهد کرد. هر چند در آن زمان نیز باید اندیکاتورهای معروف و مهم بیت کوین سنجیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز